Toji is come!!!

93 5 19
                                    

Megumi

Sabah gördüğüm rüyanın etkisiyle sıçrayarak kalktım. Rüyamda sukuna beni tahta sopayla kovalıyorda amına. Korkunç. Doğruldum ve gözlerimi kaşıdım. Ayağa kalkıp esnedim ve odadan dışarı çıktım. Hiç ses yoktu. Sanırım herkes hala uyuyordu. Mutfağa geçip su almak için koridor boyu uyku sersemi sendeleyerek yürüdüm. Tam mutfağa geçecekken salondaki sukuna, itodori, choso, ena ve mamikoyu görmemle olduğum yere çivilendim.

"Oooooo uyuyan güzelimizde kalkmış. Kahvaltınızı odanıza getirirdik beyfendi. Zahmet etmeseydiniz."

Yutkundum. Sukuna o kadar soğuk söylemiştiki kan akışım bile durmuştu. İtodoriye baktığımda sıçtık bakışları atıyordu. Diğerleride aynıydı. Çatallanmış sesimi öksürerek giderdim ve zar zor konuştum.

"Hani bilmiyordu lan burayı kahpe."

İtodori heyecanlı konuştu.

"Allah benim belamı versinki bilmiyor diye biliyordum. Orospu bizi takip ettiriyormuş."

Sukuna sırıttı ama sinirli olduğu her halinden belliydi.

"Kaç gün yaşarım lan ben?"

"Bugün hepimiz bittik kanks."

Choso bana döndü.

"Senin götün gitti bro. Sukuna uzbir çekmekten yoruldu. Seni sikicek."

Sukuna öksürerek herkesi susturdu.

"Hepinizin içinden geçicem. Ama önce itodori."

İtodori yere çöktü ve ellerini havaya kaldırdı.

"Yüce rabbim! Daha gencecik çıtırrr gibi çocuğum. Nol-"

Sukuna itodorinin ensesinden tuttu ve havaya kaldırdı.

"5 ay düğüne gitmek yok. Ev temizliğinden sorumlusun 5 ay. 5 ay depoya gitmicen evden çıkmıcan."

İtodori çırpındı.

"LAN DÜĞÜNE GİDİYİM LAN BARİ. GÖTÜNÜ YALIYIM NOLUR."

Sukuna itodoriyi bildiğin kenara fırlattı. Mamiko itodorinin yanına çöktü. Sukuna chosoya döndü.

"Hepsi sizin içinde geçerli. Evden çıkanı yakarım. Köle sistemi."

Choso eyvallah dermiş gibi hareket yaptı. Sukuna bana dönünce tüm küfürleri ve duaları okudum. Üstüme gelmeye başlayınca geri geri adımladım. En sonunda goril yarrağı kolumdan tuttu ve beni kendine çekti.

"Sana gelince minik megumi, odamda kalıcaksın. Benimle beraber. Yiyip içip sıçıcaksın odamda. Dışarı çıkarsan şakam yok seni sikerim. Ayrıca itodorilerle konuşman yasak. Sadece benimle konuşacaksın."

Yutkundum. Bu sefer ciddiydi ve kaçış yolum yoktu. Sıçıp sıvamıştım. Baba nolur beni bul artık, sikilcem yoksa.

Sukuna

4 saat geçmişti. Megumiyi odama, diğerlerinide eve kapatmıştım. Başlarındada korumalarım vardı. Nefes alsalar haberim olurdu. Gerizekalılara az bile. İşin tadı kaçmaya başlamıştı. Eğer evin yerini bilmeseydim itodori megumiye harbiden yardım edicekti oç.

Depodaki evrak işlerini hallettikten sonra yaslandım ve esnedim. O sırada kapı çaldı ve içeri koruma girdi.

"Ne?"

"Efendim...bi sorunumuz var."

Kaşlarımı kaldırdım.

"Evet?"

"Toji fushiguro geldi. Kapıda."

Kan tüm vücuduma yayıldı. Adrenalin dolan vücudumla sırıttım.

Burası bok kokuyor amkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin