Sukuna
Tojinin gelip megumiyi götürdüğünden bu yana 3 gün geçmişti. Hala bulamamıştım onları. Orospu toji bu sefer elime geçerse onu gebertecem.
"Lan goril! Çatalı büktün çatalı. Allahına kavuştu çatal."
Elimdeki çatala baktığımda yumruklarımı sıktığım için çatal bükülmüştü. Çatalı masaya fırlatıp ayağa kalktım. Choso kolumdan tuttu. Ona döndüm ve tek kaşımı kaldırdım.
"Delilik yapma."
"Sikerler."
Kolumu çektim ve arkamdan itorodinin sallamalarını umursamayıp evden çıktım. Arabama binip depoya doğru yol aldım. Megumi aklımdan çıkmıyordu. 2 günlük çocuk tüm hayatımı altüst etmişti. Kendime gelemiyorum amk. İlk kaçırdığım zaman bi bok parçasından farksızdı benim için. Öldürecektim onu ama şimdi saçının teline zarar verenleri öldüresim geliyordu. Tüm beynimi hatta hayatımı ele geçirmişti.
Depoya vardığımda arabayı özel garajdan içeri soktum ve indim. Kimlik doğrulamasından geçip asansöre bindim ve doğru odama yol adım. Odama geçerken mahzendekiler yine bağırıyordu. Birinin bağırmasıyla olduğum yere çakıldım.
"Megumiyi elinden kaçırdın değil mi?!"
Kaşlarımı çatarak omzumun üzerinden konusan velete baktım. Uzun saçlı zübbe bi tipti. Yerimden kıpırdamadan konuştum.
"Sen kimsin lan yarram?"
Velet gıcık eden bir sesle güldü. Sonra ellerini demirlere koydu ve deli gibi surat ifadesi yaptı.
"Megumiyi diyorum, öldürmek için aldın ama ona aşık oldun değil mi? Sonrada elinden kaçırdın."
Mal gibi gülmeye başlayınca sinirim tepeme gelmişti. Yaklaşıp yakasından tuttum ve demirliklere çektim.
"Sen kimsin lan amk veleti?"
Sırıttı.
"Megumiyi yakından tanıyan biri."
Yüzünü demirlere vurdum.
"Sikik sikik konuşma! Nereden tanıyorsun onu?"
Tekrar gıcık gibi sırıttı.
"Bilmem kiii? Nereden acaba?"
"Orospu çocugu."
Yüzünü tekrar demirlere vurdum ve bıraktım. Yere düşüp mal gibi kahkaha atmaya başladı. Cidden bu insanları deli hastanelerinden topluyorduk sanırım. Odama geçtim ve veletin söylediklerini düşündüm. Orospu çocugu bunları nereden biliyordu? Acaba burada mı tanışmışlardı? Sikeyim başım ağrıyordu. Kapı çalınca gel diye bağırdım.
"Efendim? Tojinin yerini bulduk."
"Güzeeel. Ver bana bilgisayarı sen çık."
Koruma kafasını eğdi ve odadan çıktı. Bilgisayarı açtım. Fazla uzağa gitmişlerdi. Tojinin mekanlarından biriydi, kolay. Sırıttım ve gitmek için kapıya yöneldim. Sonra bir an durdum. Meguminin gitmeden önceki bakışları geldi aklıma. Elimden kayıp gitmiş gibi hissetmiştim. Gitmesine izin vermiştim bi bakıma. Gözlerimi kapatıp derin bi nefes aldım ve odadan çıktım. Asansöre giderken az önce konuşan veletin orada olmadığını gördüm.
"Siktir."
Kesin birinin adamıydı. Orospu çocuğu burayı nasıl bulmuştu? Kimdi? Asansöre bindim ve çıkış katına geldim. Korumalara yönelik konuştum.
"Güvenlik önlemlerini arttırın! Sızmışlar orospu çocukları! Gözünüz kulağınız açık olsun! Sinek bile uçsa haberim olacak!"
Herkesten onaylayan sesler çıkınca garaja gittim ve arabama binip yola koyuldum. Telefonum çalınca hoparlöre aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burası bok kokuyor amk
Fanfiction"Babamıda mı sikcen?" "Yok, seni sikicem direkt. Catır cutur." •fanfiction•