Sukuna
Sigaramı atıp ayağımla ezdim ve depoya girdim. Parmak izim ile kapıyı açtım ve şifreyi girip içer girdim. Herkes çalışmayı bırakıp ayağa kalktı ve beni selamladı. Yürürlen hepsine kafamı salladım ve asansöre doğru yürüdüm. Yine parmak izimle asansörü açıp içer girdim ve -6. Kata bastım. Uzun süredir shibuya daki depoya gelmiyordum. Burayo itodoriye emanet etmiştim. Bugünde yapacak bir işim olmadığı için buraya gelmiştim.
Asansör kata gelince çıktım. Kısa bir koridordan geçip sola döndüm ve otomatik kapı açıldı. Uzun bir koridorda sağ ve solda koridor boyu mahsenler vardı. İçindeki insanlar benim geldiğimi görünce ayaklanıp bağırmaya başladılar.
"Bizi buradan çıkar!"
"Tanrı seni korusun! Bizi buradan çıkar!"
"Orospu çocuğu! Ne istiyorsun bizden!"
Hiç birini umursamadan koridoru geçtim ve sağa dönüp başka koridora geçtim. Yanyana iki kapıdan kendi odam olan sağdaki odaya girdim. İtodori koltuğa yayılmış cips yiyordu. Beni görünce şaşırdı.
"Ananı avradını. Ne işin var lan burda, goril!"
Masanın diğer tarafına geçip koltuğuma oturdum ve ayaklarımı masaya uzattım.
"Sıkıldım."
İtodori beni süzdü ve ayağa kalkıp yanıma adımladı.
"Sıkılınca taaaa osakadan shıbuya mı geldin amk."
"Çok konuşma amk veleti. İşler nasıl?"
İtodori masaya oturdu ve bağdaş kurdu.
"İşler normal. Benim kafa hep anormal."
İtodori kendi kendine gülerken göz devirip cipsinden aldım ve ağzıma attım.
"Sikmem için son 3 hakkın."
"Şakadan anlama zaten sikik goril. Neysey. İşler baya iyi buarada. Dün beklediğimiz parayıda teslim aldık. Bi sıkıntı yok. Ama kyotodaki depo patlamış. Çalışanlar kaçmış kalanlarıda öldürmüşler çünkü konuşmadılar. İnsanlarıda kurtarmışlar."
Kaşlarımı çattım ve cipsli elimi itodorinin üstünde temizledim.
"Bilgiyi kim sızdırmış?"
"Elini niye üstüme siliyon amkkeli. Islak mendil miyim ben!"
"Çok konusuyorsun itodori."
"Sus amk varoşu. Neysey. Bilgiyi okkotsu diye bi herif sızdırmış. Bizden değil. Ama bi çalışan dışarıda konuşmui olabilir. Artık dışarıya çıkmaları yasak çalışanların."
Kafamı salladım ve ayağa kalktım.
"Güzel. İlgilenmen güzel."
İtodori masada ayağa kalkıp havayı selamlamaya başladı.
"Ne demek efendim vazifem. Daha güçlü bi shıbuya için bende varım.PAUGAAGAG."
Kendine kendine gülen itodoriyi öylece bırakıp odadan çıktım ve kamera odasına adımladım. İçeri girip duvarı kaplayan monitörlerde göz gezdirdim. Kameraları biraz kurcaladım ve birine gözüm takıldı. Koyu mavi saçlı beyaz tenli ve cılız bi çocuk öylece yere bakıyordu. Aşırı tanıdıktı. Kamerayı yakınlaştırdım. Toji? Tojiye benziyordu. Oda numarasını sisteme yazdım ve bilgilerine ulaştım. Megumi Fushiguro...
______________________
İlk bölüm diye kısa yazdım çünkü üşendim bb.
370
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burası bok kokuyor amk
Fanfiction"Babamıda mı sikcen?" "Yok, seni sikicem direkt. Catır cutur." •fanfiction•