sisters direction

1.4K 10 3
                                    

heey peepzz! 

super dat je ons verhaal hebt aangeklikt! wij bedanken je daan voor :P

dit verhaal schrijven we met zijn 2en, ik (kirsten) en mijn zus rianne. we dachten, omdat wij zussen zijn en een hele goede band hebben, kom, we gaan 

personages: 

Naam:LexyJohnson                                          

Leeftijd: 20

Haarkleur:bruin haar tot onder aan de rug.

Oogkleur: grijs/blauw

Hobby’s: shoppen, uitgaan (eigenlijk alles samen met haar zusje), muziek luisteren, piano spelen, wortels eten, praten over wortels.

Lievelingskleur(en): Rood &Groen

Lievelingsdier(en): Schildpaden, Wolven & Honden.

Houd van: wortels, praten over wortels, haar wortel koelkast, One Direction, streepjes, de kleur rood, muziek, zingen, Piano spel , haar zusje, knuffels geven, oh en had ik al gezegd WORTELS!!!??

Houd niet van: mensen die pesten, asperges,  arrogante mensen, make-up, te laat komen(vind het vervelend dat haar zusje daar geen problemen mee heeft) dat mensen zomaar haar wortels op eet.

Karakter: lief, zorgzaam en ook is enorm eigenwijs en houd van FUN, is enorm druk

Tik: met haar vingers op dingen tikken zodat het geluid maakt (vind haar zusje heel irritant) leest hard op wat ze schrijft…  schreeuwt als iemand aan haar wortels komt.

Grootste angst: bloed, horror films

Irritant voor andere mensen: zegt vaak dingen tegelijk met haar zusje

Naam: Mina Johnson.

Leeftijd: 18

Haarkleur: wild donker blond met roze dip dye, tot net over haar schouders.

Oogkleur: turquoise- grote ogen.

Hobby’s: shoppen, uitgaan, gitaar spelen, zingen, eten, slapen, gek doen, dingen doen met haar zus…

Lievelingskleur(en): mintgroen & Neon-Roze

Liefelingsdier(en): Apen, Varkens & Koeien…

Houd van: tassen schoenen kleren sieraden make-up Nando’s, ed sheeran, chocola, muziek, tekenen/schilderen, haar zus, foto graveren, dansen, acteren, koekjes, muffins, fantasie lachen, Disney (houd gewoon van heel veel).

Houd niet van: mensen die stoer proberen te doen, haast(als ze te laat is doet ze nog rustig aan) 

Karakter: eigenwijs, lief, grappig, raar, doet wat ze zelf wil en schaamt zich vrij wel nergens voor. (vergeleken haar zus echt gestoord XD),

Tik: in spiegels kijken en aan haar haar zitten. Soms uit het niets gaan zingen.

Grootste angst: clowns en kleine ruimes (vooral liften(gaat bijna altijd met de trap)), de combinatie hamsters en lijm.

Irritant voor andere mensen: zegt vaak dingen tegelijk met haar zus.

sisters directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu