ulg een dag telaat. sorry daar voor. hopelijk vinden jullie het niet al te erg..
erg bedangt voor die leuke reacties, hier is hoofdstuk 3.
veel plezier er mee en zo...
Xxx!! kirsten en rianne
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P.O.V Mina
We staan met z’n allen voor het appartement van mij en Lexy. Zodra ik de deur heb open gemaakt, rent Lexy mij voor bij naar binnen. iedereen kijk haar raar aan, behalve Louis want die rent direct achter haar aan. “okay het zal wel.” Zeg ik en de anderen knikken instemmend. We lopen naar binnen en hangen onze jassen aan de kapstok. Als ik de deur van Lexy haar kamer open zie staan, begrijp ik meteen waarom ze zo naar binnen renden. Ik sla met mijn hand tegen mijn hoofd. Als de anderen mij vragend aankijken zeg ik. “wortels.” En we beginnen allemaal te lachen. we lopen de woonkamer binnen en ik vraag of ze iets willen drinken. “ja graag!” zeggen ze tegelijk. “cola?” vraag ik. En ze knikken. Op dat moment komen Lexy en Louis binnen rennen, met zo als ik al dacht allebei een zak wortels in hun handen. “willen jullie ook cola?” vraag ik. Ze knikken. “ik help je wel” bied Niall aan en hij loopt achter mij aan naar het keuken gedeelte die aan de woonkamer vast zat. Ik pak glazen uit de kast en op eens hoorde ik Niall schreeuwen. “OH MY GOD, DEZE KOELKAST IS ECHT DE COOLSTE DIE IK OOIT HEB GEZIEN!!!! HET IS EEN KOE!!” ik begin te lachen. “ja dat vinden wij nu ook. dat is ook de reden waarom ik hem zo gemaakt heb.” “je hebt hem zelf gemaakt? Awsome!” ik glimlach om zijn reactie. Opeens hoor ik gerommel en staat de rest ook in de keuken, om naar onze ‘o zo geweldige’ koe-koelkast te kijken. “ik vind mijn koelkast leuker.” Zegt Lexy serieus en Louis knikt. “ja, maar dat vinden jullie alleen maar omdat die de vorm van een wortel heeft.” Zeg ik lachend. Nu schiet ook de rest in de lach, terwijl Lexy en Louis nog steeds serieus kijken. “nou, nu iedereen hier toch staat, kunnen jullie mooi je eigen glas meenemen.” Zegt Niall lachend. Iedereen pakt en glas en loopt terug naar de kamer.
P.O.V Lexy
Opeens krijg ik een super geweldig idee, en begin op en neer te springen. “IK HEB ECHT EN UBER SUPER GEWELDIG FANTASTISCH IDEE!” schreeuw ik uit terwijl ik blijf springen. Iedereen kijk mij vragend aan en Louis begint mee te springen. “Lou, waarom spring jij nou weer? Ze heeft haar idee nog helemaal niet vertelt.” Zegt Harry. “maar Hazza toch, ik hou van springen.” Zei Louis Lachend waar door iedereen in de lach schiet. “Maar Lex, wat was nu je oh zo ‘uber super geweldig fantastisch’ idee!” vraagt Liam als we uitgelachen waren. “oh jah! Nou ik had dus het idee voor een sleep over te geven.” “JAH DAT IS GEWELDIG!” schreeuwen Mina en Niall tegelijk. Ze kijken elkaar lachend aan en geven elkaar een high five. Dat doen we nou eenmaal als we iets te gelijk zeggen, en iedereen gaat er gewoon in mee. “okay, waar?” vraagt Zayn die naar achteren tegen de rugleuning van de bank leunt. “eh…geen idee…” “nou lex, ik dénk dat ons appartement een béétje te klein is voor acht personen.” Wijst Mina mij er op terwijl ik om me heen kijk. “dat geeft niet. pak alles wat je nodig hebt, we gaan gewoon slapen bij ons!” zegt Harry, zet zijn glas op tafel en staat op. “zullen wij dan alvast gaan om alles klaar te leggen?” Zayn en Liam knikken. Harry kijkt de andere twee afwachtend aan. “eh…nou..eh..” stamelt Niall en kijkt Louis aan. “wat Niall probeert te zeggen is, is dat wij hier wel blijven om te helpen met hun spullen.” En Louis kijkt me grijnzend aan. Mina en ik knikken en Harry, Zayn en Liam lopen naar de deur. “tot zo!” roepen ze nog voordat ze het appartement uit lopen. Mina loopt naar haar kamer met Niall achter haar aan en ik en Louis naar die van mij.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
da wast weer voor vandaag.
vote/reageer/fan?
Xx!!
JE LEEST
sisters direction
Fanfictiondit verhaal gaat over twee zussen, Lexy & Mina, die tegelijk ook elkaars beste vriendinnen zijn. Ze wonen in Londen, en zijn eigenlijk altijd met zijn tweeën. Niemand kan ze van elkaar scheiden. wanneer ze door hun nieuwe baan als stylist en visagis...