chapter 8

267 7 0
                                    

Hey mensjes.. ik dacht ik post lekker een hoofdstuk om te vieren dat mijn zusje voor een heele week in Tjechië zit.. nee grapje want ik verveel me dood zonder haar :( xxx Rianne

_____________________________________________________________

P.O.V Harry

Als de film net is afgelopen gaat de bel. Lexy springt gelijk op en rent naar de gang om de deur te openen. Ik kijk naar Mina. Maar die is zo geconcentreerd op haar chips dat ze het niet gehoord heeft. “JAMES!!” hoor ik uit de gang. aangezien de tussen deur ook nog open stond konen we horen wat er gezegd word. “hé Lex. Wat leuk je weer te zien! Ik heb je echt gemist!”  Hoor ik een jongens stem, blijkbaar die van James, zeggen. “waar is Oli?” vraagt Lexy. “haha die moest mijn koffer dragen. Dus die zien we over een week wel of zo.” Lacht James. “haha okay. Daar is de woonkamer ga maar vast. Dan help ik Olivier wel.” Zegt Lexy. Dan komt er een jongen de kamer binnen gelopen. “ehm… heey.” Zegt James. “JAMES!!!” roept Mina en springt op en vliegt hem om de hals. Ik kijk naar Niall en zie dat hij jaloers naar Mina en James kijkt. “heey Mina…” James wou volgens mij nog meer zeggen, maar hij word onderbroken door herrie uit de gang. “OLIVIER!!!” horen we Lexy schreeuwen.   “LEXY!!!” word er dan geschreeuwd, waarschijnlijk door Olivier. Ik hoor Mina en James zuchten. “en ze komen binnen in 3…. 2… 1… nu.” Zeggen ze samen. En op dat moment komt Lexy binnen met Olivier op haar rug. “Olivier ga van mijn rug af! NU!” roept ze. Opeens hoor ik iemand heel hard lachen, ik kijk naar rechts en zie Louis daar bijna van de bank vallen van het lachen. Olivier gaat van Lexy’s rug af maar word meteen om de nek gevlogen door Mina. “Jongens, dit is Olivier, en dit is James” Stelt Lexy hun voor. “heey.” Zegt Liam die op staat en hun een hand geeft. “ik ben Liam. Leuk dat jullie er zijn.” “hoi Liam. Bedankt dat we mochten komen.” Zegt Olivier en Liam knikt.

“dit is Zayn…”  gaat Mina verder met voorstellen. Olivier geeft Zayn een hand en kijkt met veel bewondering naar zijn haar. Typisch…

“dit is Harry,” Mina wijst naar mij en ik geef Olivier een hand. “haha, ik dacht dat je altijd zo’n flirt was..haha”  lacht Mina maar ik kijk haar niet begrijpend aan.

“dit is Niall,” Olivier loopt naar hem toe en geeft hem een hand.

“en als laatste, Louis.” Er verschijnt een grijns op Olivier’s gezicht. “oh, dus jij bent dat wortel vriendje..” Lexy kijkt hem met een ‘ik heb je gewaarschuwd’ blik aan. “oké, pak de verf.” Beveelt ze Louis en hij loopt naar de gang waarna hij terug komt met een oranje en een groene pot. Olivier’s ogen worden groot. “whohoh, ik dacht dat je een geintje maakte!”  we schieten in de lach. Niet te geloven dat ze hem echt gaan verven gewoon..

Lexy en Louis maken de potten open en pakken elk zo’n verf roller en een kwast. “alsjeblief! Niet mijn haar! Niet mijn haar!” smeekt hij maar volgens mij heeft dat geen enkele zin. Lexy kijkt Mina aan  en geeft een seintje dat ze hem moet vast houden. Lachend Loopt Mina naar Olivier toe en haalt een stuk touw uit haar broekzak.

“Zayn, pak die stoel. Liam, kun je me even helpen?” Zayn doet wat Mina zegt en zet de stoel bij haar neer. Liam loopt naar haar toe en help haar mee Olivier op de stoel te krijgen, wat niet al te makkelijk gaat omdat die hij enorm tegen stribbelt. “Harreeeh, kun je even mee helpen?” vraagt Mina. “Altijd mijn naam met een ‘eeeeh’ hè” ze knikt en ik loop naar ze toe om ze te helpen.

Uit eindelijk zit Olivier vast gebonden op de stoel. James zit lachend op de bank, te kijken naar deze geweldige voorstelling.

“en mijn lieve vriend help me geen eens?” zegt Olivier beledigt tegen James, waardoor James nog harder moet lachen. Lexy en Louis doen hun kwast in de verf en beginnen Olivier te bekliederen. Arme jongen…

_____________________________________________________________

sorry dat het zo kort is maar om het goed te maken post ik zometeen nog een hoofdstuk. 

vote, commet of fan ons xxxxx

sisters directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu