chapter 13

238 12 3
                                    

hauj mensjes... sorry dat we al zo lang niet meer gepost hebben... maar we ginggen eerst op vakantie naar LONDON!!! en dat was echt geweldig... en toen we weer thuis warren was het hier zooo lekker weer dat we eigenlijk geen zin hadden om te schrijven.. maar nu is het weer schit weer dus hier weer een hoofdstuk. wij hopen dat jullie het leuk vinden en niet stoppen met lezen xxx Rianne en Kirsten 

___________________________________________________________

P.O.V Lexy

We lopen de Starbucks binnen. ik ga aan een tafeltje zitten terwijl Olivier en James taart en koffie halen. Olivier en James komen aanlopen met elk een dienblad, zetten die op de tafel en gaan dan naast elkaar aan de andere kant van de tafel zitten. Ik pak mijn ijskoffie en worteltaart en zet die voor mij neer. Ik neem een slok van mijn koffie. “dus…” begint Olivier. “want vind jij van Louis?” maakt James zijn zin af. oeh… dit hebben ze afgesproken… hier kom ik niet onderuit. “ik… ehm… ik…” stoter ik en ik voel dat ik bloos. Snel kijk ik naar beneden zodat mijn haar voor mijn gezicht vaalt en ze niet zien dat ik bloos. “oeh…” hoor ik James zeggen. Te laat. Ik kijk weer naar voren en zie ze grijnzen. “is mijn kleine zusje in love?” vraagt Olivier. Ik voel dat mijn wangen zo mogelijk nog roder worden. “ja… ik vind Louis leuk… maar ik denk niet dat hij mij leuk vind en me meer als vriend zien.” Geef ik dan maar eerlijk toe. Ze kijken vol ongeloof aan. “dat meen je niet.” zegt James. “Lou vind jou echt wel leuk. zie je niet hoe hij naar jou kijkt?” maakt Olivier de zin van James af. ik schut mijn hoofd. “hoe kijkt hij dan?” vraag ik. “hij staart naar je als of je het mooiste schepsel in dit universum bent” zegt Olivier. Ik begin weer te blozen. “echt?” vraag ik. Ze knikken. “zeker weten.” Zeggen ze. En ze beginnen aan hun taart. Ik denk nog even na over wat ze hadden gezegd en begin ook met mijn taart.

P.O.V Louis

Ik lig op mijn bed met mijn Nintendo DS in mijn handen en probeer Mario kart te winnen. Met een nadruk op probeer. Want het wil niet echt lukken. Ik kan me totaal niet concentreren. Ik ben dan ook blij als Liam mij roept om te eten. Ik druk snel mijn DS uit en loop naar beneden. Ik ga aan tafel zitten. “wat eten we?” vraag ik. “macaroni met kaas.” Zegt Zayn die een pan op tafel zet. Ik knik. “lekker.” Zeg ik. Als Harry en Liam ook aan tafel zitten schep ik op. “is Niall nog bij Mina?” vraag ik. “ja, ik denk dat hij pas over een paar uur thuis komt.” Zegt Liam. Ik knik en neem een hap eten. “das dan jammer voor hem. Nu mist hij  deze lekker macaroni.” Zegt Zayn. Ik grinnik en eet verder. “dus Lou…” begint Harry. Ik kijk op van mijn eten. “wat vind je van Lexy?” gaat Zayn verder. fijn ze hebben met elkaar afgesproken om mij te ondervragen. Hier kom ik niet onder uit…. “ik… eum… ik…” stoter ik. Ik zie dat de jongens een grijns op hun gezicht krijgen. Ik begin te blozen. Fijn nu weten ze het gelijk. “ben je in love boo.?” Vraagt Harry. En ik voel dat ik nog roder word. Ik zie er nu vast uit als een stoplicht. Nog even en ik begin licht te geven. “ja…” zeg ik. “ik wist het!” roept Harry. “maar ik denk niet dat ze mij leuk vind…” zeg ik. “hoe kom je daar nu weer bij.” zegt Liam. Ik haal mijn schouders op. “ik denk dat ze jou wél leuk vind… ik bedoel Olivier zei tegen ons dat ze nooit, maar dan ook echt nooit, Met iemand haar wortels heeft deelt. En met jou deelt ze ze zonder probleem.” Zegt Zayn ik glimlach. En we eten verder.

P.O.V Liam

Ik stuur Olivier snel een sms

Aan Olivier

Van Liam

“hij heeft bekent hoor (: hoe zit het bij jullie?

 Groetjes Liam, Zayn en Harry”

En ik druk verzenden. Louis komt naar beneden gerent. En springt op de bank. Ik glimlach. “gaan we een film kijken?” vraagt hij. Ik knik “welke wil je zien dan?” vraag ik “Finding Nemo” zegt Louis. Ik knik en loop na de kast om de film te pakken. Ik stop hem snel in de dvd speler en druk op play. “Zayn, Harry, komen jullie ook film kijken?” roep ik naar boven. meteen stormen ze naar beneden en springen ze op de bank. Net op het moment dat ik wil gaan zitten voel ik mijn mobiel trillen. Ik haal hem snel uit mijn zak en zie dat het een sms van Olivier is.

Aan Liam

Van Olivier

“das mooi (: Lexy heeft ook bekent. Dus we kunnen gaan beginnen… wat dachten jullie om hier bij ons een film te gaan kijken met z’n allen… wel een horror film want daar is Lexy bang voor.. mhahaha… en dan als de film even bezig is laten we ze alleen en gaan wij naar jullie appartement of zo. Groetjes Olivier en James.”

Ik glimlach om zijn idee.

Aan Olivier

Van Liam

“haha leuk idee wanneer kunnen we komen?”

Meteen krijg ik een sms terug.

Aan Liam

Van Olivier

“wat dacht je van nu? Lexy denkt dat jullie gewoon film komen kijken (: jullie moeten trouwens wel een film meenemen want ze hebben hier geen horror films ): haha”

“jongens” zeg ik. Ze kijken op van de film en kijken naar mij. “ik krijg net een sms van Olivier met de vraag of wij bij hun film komen kijken.” Zeg ik. “jah gezellig. Zeg maar dat we er aan komen.” Zegt Harry. “oke zoeken jullie dan even een horror film?” vraag ik. Ze knikken. En lopen naar de kast. “wat dacht je van saw 5” vraagt Harry. “vind ik goed.” zeg ik en de anderen knikken ook. ik stuur nog snel een sms aan Olivier.

Aan Olivier

Van Liam

“dan komen we er aan. zij nemen saw 5 mee. Tot zo (:”

De jongens en ik trekken snel onze jas aan en lopen naar buiten. Snel rent Louis nog even naar boven en komt even later terug met drie zakken chips. “even geshopt in Niall’s kamer.” Zegt hij dood normaal. Ik schut lachend mijn hoofd. Vanavond is hij dood. Daarna gaan we naar buiten en lopen we naar het appartement van lexy en mina.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 27, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

sisters directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu