chapter 7

351 16 1
                                    

heey. hier is een nieuw hoofdstuk omdat ik (Rianne) klaar ben met mijn examens en dus zomervakantie heb.. jarloers?? lekker voor je.. neh grappje.. ik weet hoe verschrikkelijk school kan zijn -_-.. maar nu ik vakantie heb zullen we dus vaker gaan posten.. want ik heb toch niets beters te doen :). oke genoeg gepraat over niets.. veel plezier met het verhaal xxxx

_____________________________________________________________

Harry P.O.V

Langzaam doe ik mijn ogen open en gaap. “Wa..?”

“eh...waarom word ik wakker waar ik niet in slaap gevallen ben?” vraag ik in het algemeen als ik de keuken in loop. Mina, Niall, Louis en Lexy kijken elkaar aan terwijl ze hun lach in proberen te houden. “jullie…” ze schieten nu helemaal in de lach. “Harreeeeh! Ga zitten! Pak wat eten! Heb je lekker geslapen?” lacht Mina en ze pakt een broodje uit de mand. Ik kijk haar met samen geknepen ogen aan en ga zitten op de stoel tussen Zayn en Liam zitten.

“o ja, Mina.” Begint Lexy, Mina kijkt op van haar broodje wat ze erg geconcentreerd aan het eten was. “Olivier en James komen tegen 3 uur, dus dan moeten de zorgen dat we thuis zijn want anders staan ze voor een dichte deur.” meld Lexy. Mina knikt en gaat weer verder met haar eten. Ze doet me denken aan Niall, als hij eten krijgt zegt hij ook niets meer en geeft hij alle aandacht aan zijn eten. Dat is bij Mina precies het zelfde. Het word heus nog wel een stel, net zoals Lexy en Louis. Alleen vraag ik me af wie Olivier en James zijn. Zouden ze al een vriendje hebben? dat zou best awkward zijn voor Niall en Louis…

Ik stop de laatste hap van mijn broodje in mijn mond en drink mijn glas leeg. als de rest ook klaar is met eten, en vooral ‘eindelijk’ Niall en Mina, ruimen Zayn en Liam de tafel af en gaat de rest alvast naar de kamer toe.

“het is nu half elf, wat gaan we doen?” vraag ik als ik ga zitten op de bank. Iedereen haalt zijn schouders op. “ik denk dat wij even onze tassen gaan klaarzetten, zodat we daar niet op het laatste moment nog aan moeten denken.”  Stelt Lexy voor aan Mina en ze lopen naar hun tassen toe. Liam en Zayn komen binnen gelopen.

“Eindelijk die tassen weg!” juichen ze in koor, als ze Mina zien die haar tas pakt en haar spullen er in doet. De rest begint te lachen, behalve Mina wand die staat met een sluwe grijns op haar gezicht te kijken naar Zayn en Liam. “wacht maar. ze komen terug…” dreigt ze en ze gaat weer verder met inpakken.

“waarom vragen jullie niet of ze hier heen komen?” stelt Louis voor. Lexy en Mina knikken instemmend en Lexy grijpt haar mobiel. Als ie over gaat vraagt ze heel vrolijk of ze hier heen willen komen en dat zij wel even het adres sms’t. dan hangt ze op en zegt dat Olivier het goed vond en begint te typen op haar mobiel. Mina begint weer te stuiteren.

“ik kan niet wachten tot ze hier zijn! Ik heb ze zo gemist! Het is denk ik wel twee maand geleden dat ze op bezoek kwamen. Ze wonen dan ook wel een eind weg, en ze hebben het natuurlijk druk met hun werk en zo, maar ik wil ze zo graag weer eens zien en nu komen ze hier heen! is dat niet geweldig!!” ratelt ze maar door waardoor we beginnen te lachen. het lijkt wel alsof Niall het helemaal niet leuk vind dat ze komen. Ik ga naast hem op de andere bank zitten. “beetje jaloers?” plaag ik hem. Hij kijkt me met een vernietigende blik aan en negeert mijn vraag. Ik por hem in mijn zij. “hou toch eens op!”  hij staat geïrriteerd op en loopt naar de keuken.  Mina kijkt hem na.

Niall P.O.V

Ja, oké. Misschien ben ik een beetje jaloers. Maar dat ga ik toch niet toe geven. Dan weet iedereen gelijk dat ik haar leuk vind. Ik kan het gewoon niet helpen. Ze is gewoon helemaal perfect. Olivier zou vast en zeker blij zijn met zo’n fantastische vriendin.

sisters directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu