en halllllo mensjes (again) maar dit hoofdstukje is omdat het vakantie is.. YEAAH!! en om dat wij op vakantie gaan en dus de hele week niet kunnen posten BOEEH!! maar veel plezier met het nieuwe hoofdstukje xxx Rianne
_____________________________________________________________________________________
Liam P.O.V
Ik leg het laatste matras in de kamer. “zo, klaar al weer.” Zeg ik en plof neer op de bank. Harry en Zayn gaan naast me zitten. We staren een beetje voor ons uit. alles is klaar, wat kunnen we nu nog doen? alleen maar wachten tot ze er zijn toch? dan hoor ik de voordeur open en dicht gaan. ik en de andere twee kijken naar de deur die op dat moment open vliegt. “Jalllooohh!!” roept Mina hyper en rent naar de bank om vervolgens op ons neer te komen. “Aaggghh Minaa!” roepen we een beetje door elkaar omdat ze hard terecht kwam. Niall, Lexy en Louis lachen om Mina terwijl ze over Mina’s tassen stappen omdat ze die gewoon in de deuropening gedumpt heeft. Mina rolt van ons af en beland op de grond. “auh-auh-auw..” kreunt ze lachend terwijl ze haar buik vast pakt en op haar zij rolt met haar knieën opgetrokken. Niall loopt lachend naar haar toe en gaat naast haar liggen. “gaat het?” lacht hij. Ze schut haar hoofd en trekt een pruillip. “aah..moet er soms een kusje op?” ze knikt en Niall geeft haar een kus op haar neus.
Mina P.O.V
Whow, ik dus niet verwacht dat hij me echt een kus zou geven… oké, het was op mijn neus, maar toch kreeg ik het van binnen warm en begon mijn neus helemaal te gloeien. Ulg, ik moet echt stoppen! Volgens mij is dit niet gezond!
Niall kijkt me lief aan. “gaat het weer?” ik glimlach en knik. Niall staat op en helpt mij ook omhoog. Iedereen kijkt ons aan, waardoor ik me een beetje ongemakkelijk voel. “oké. Wat gaan we doen?” vraagt Lexy om de ongemakkelijke stilte te verbreken. Ik zucht onhoorbaar van opluchting. Iedereen haalt zijn schouders op. “hum..daar heb ik veel aan” zegt Lexy sarcastisch en ploft neer op de bank tussen Liam en Harry. Zayn staat op en loopt naar de deur, ziet mijn tassen niet en struikelt en valt op de grond met een knal. Iedereen begint te lachen. “MINA! HAAL DIE TASSEN HIER WEG!” roept Zayn geïrriteerd terwijl hij overeind krabbelt. “sorry…” lach ik en loop naar de deur, pak mijn spullen op en gooi ze vervolgens een halve meter veder. “zo goed?” grinnik ik en loop terug naar de bank. Lexy schut lachend haar hoofd. “en natuurlijk doet ze net alsof ze thuis is..” ik knik. “jep. Dat doe ik inderdaad ja. Ze zeggen toch altijd ‘doe als of je thuis bent’?” reageer ik en ga op de grond in kleermakers zit zitten. “en heb jij hún dat horen zeggen?” hmm…daar heeft ze me even gedist. Ik reageer er niet en pak een plukje van mijn haar die ik om mijn vinger wikkel. “aah..ik heb honger…” kreunt Niall. ik kijk hem met grote ogen aan. “whoh! Je kan mijn gedachten lezen!” ik sta op en ren naar de keuken. “andere deur!” hoor ik Liam roepen als ik de deur van de gang naar de trap open. “heehe…wist ik wel…” ik sluit de deur en open de goeie. Niall komt achter me aan.
*Avond*
Lexy P.O.V.
“true of dear?” vraagt Louis aan mij. “eh…dear..?” zeg ik voorzichtig. Er verschijnt een grote grijs op zijn gezicht. oh nee… “loop naar buiten en vraag aan de mensen die voorbij komen of ze een duif hebben gezien die naar de naam ‘Kevin’ luistert.” Ik trek een wenkbrauw op. “wat?” “je hoorde me wel” ik zucht en sta op. loop naar de deur van de kamer, de hal in en doe de buiten deur open. Het is al donker maar de straten zijn een klein beetje verlicht door die ouderwetse lantarenpalen. Ik loop de straat op en kijk naar het raam waar de anderen allemaal naar me staan te kijken. Ik kijk om me heen en zie een stel aan komen. Nou ja, ik denk dat het een stel is. ze lopen hand en hand, dus ja. Maar je moet nu niet denken dat ik helderziend ben of zo. Want dat ben ik niet, zou het wel willen, maar ik ben het niet. ik loop er naar toe. “hallo, mag ik u misschien iets vragen?” vraag ik beleeft. “eh..ja, tuurlijk.” Antwoord de vrouw. De man knikt. “heeft u misschien een duif gezien die naar de naam ‘Kevin’ luistert? Hij is volgens mij weggelopen…” de twee kijken elkaar aan met een ‘wat? oké dan…het zal allemaal wel..’ blik. “eh..nee, sorry. Maar als we hem zien dan melden we het..?” ik glimlach. “danku!” en ik loop weer naar binnen. de rest ligt helemaal in een deuk van het lachen. ook weer zo’n raar ding. Hoezo lig je in een deuk? Een deuk is iets als je bijvoorbeeld in een pak melk slaat. Dan komt er een kuiltje in (als ie niet uit elkaar geplat is) en dat heet een deuk. Hoe kun je ooit in iemand een deuk láchen? Dat slaat gewoon driehoek nergens op.
“haha!! Zag je die gezichten van die mensen?! Haha! Geweldigggg!!” lacht Mina terwijl ze over de grond rolt. Ik begin ook te lachen. “wat zeiden zeee??” lacht Louis nieuwsgierig. Ik op een matras die op de grond ligt zitten. “ik vroeg dus, of ze Kevin gezien hadden en hun zo van ‘nee, maar als we hem zien zeggen we het’ haha!” iedereen moet weer lachen, niet dat Mina en Niall gestopt waren met lachen. de anderen hebben allemaal nog een glimlach op hun gezicht. ‘oké, volgende. Wie is?” gaat Harry verder. “eh..” iedereen kijkt elkaar aan. “volgens mij…Niall.” zegt Zayn en ze gaan allemaal weer goed zitten. “oké.” Begint Niall. “Mina.”
Niall P.O.V.
“haal chips.” Mina knikt en staat op. ze loopt naar de deur van de keuken en verdwijnt de keuken in. even later komt ze terug met een zak chips in haar handen. ze gaat zitten en maakt hem open. We kijken haar allemaal afwachtend aan, maar dan begint ze zelf te eten. “hé, ik zei dat je chips voor me moest halen!” zeg ik. Ze kijkt op van de zak en schut haar hoofd. “nuhuh..jij zei ‘haal chips’. En dat heb ik gedaan.” de rest moet lachen om haar reactie. “maar ik bedoelde voor mij.” “dat zei je niet.” zegt ze terwijl ze nog een chipie in haar mond doet. “maar..maar…geef het aan mij!” “nee nee, een vraag per keer.” De rest komt ondertussen al niet meer bij van het lachen. ik voel me verslagen… en ze is me te slim af, en ik heb geen chips…*zucht*
JE LEEST
sisters direction
Fanfictiondit verhaal gaat over twee zussen, Lexy & Mina, die tegelijk ook elkaars beste vriendinnen zijn. Ze wonen in Londen, en zijn eigenlijk altijd met zijn tweeën. Niemand kan ze van elkaar scheiden. wanneer ze door hun nieuwe baan als stylist en visagis...