Video kapandikdan sonra hemen daha fazla ipucu bulmak için videoyu devlet içindeki özel incelemeci adamlarına gönderdim işkence mekanını öğrendikten sonra hemen adamlarimi aldm adamlarıma o pici bulurlarsa benim gebertecegim hakkında kesin emir verdikten sonra yola koyulduk istanbulun çıkışında boş bi arazide kullanımı bırakılmış büyük bi depo bulduk içeri girdiğimde miray halen zincirlere asılı haleydi elime eldiven alarak onu assagi indirdim ve açık yerlerini kapattim adlı tiptan bi kaç adam cagirarak kadinimin cansız bedenini inceleme altına altirdim herhangi bi iz deri kan örneği bulmak için saatlerce orada bekledik sonunda istedigim belge gelmişti elime bi deri parçası bulmuşlardı mirayimin tırnakları arasında işlem biter bitmez mirayi kucagima alıp hastaneme götürüp morga koydum ama onu oraya öyle bırakırken sadece onu deil kendi kalbimide birakmistim oraya merhametimi vicdanını herseyimi mirayla kaybetmistim ve o Piç kimse mirayi benden alarak bir canavar çıkarmıştı ortaya artık intikam oyunu başlıyordu benim icinde mirayi yarin toprağa verecektim ama yarına kadar o pic kurusunun kim olduğunu bulmam lazımdı mirayimi toprağa verdiğim günün sonrası o pici kendi ellerimle gebertmeliydim adlı tıpa ciktim.tekrar eşleşme bulmuşlar deri parçasıyla belgeyi alıp incelemeye başladım gordugum resimle dona kalmistim gerçekten bumuydu benim kadınımi alan orospu çocuğu tanıyordum bu adami bastada sesini tanımıştım zaten kerem piciydi bu üniversite zamanında tüm aleme rezil edip buralardan kaçmasını sağlamıştım bunun şimdi anlıyorum benden intikam almak için yapmıştı herşeyi hemen herkese resmini ve bilgilerini dagittim bu olayı bilen herkes onu bulur bulmaz bana verecekti ama hala bi kuşku vardı içimde sabah 7 ye doğru babamın yakın çevresinden olan kemal abiden haber geldi bulmustu o pici ama bukdr kolay nasil onun şimdiye buralardan kaçması lazımdı gücü yeterince vardı kendini saklamaya bu işte bi bit enigi vardı düşüncelerimi kapatıp o pici almaya gittim kemal abinin mekana vardığımda elleri ve ayakları bağlı kafasında bi çuvalla benim gelmemi bekliyordu cuvali kaldırıp baktım sonra cuvali kapatıp onu kendi mekanima goturdum alemde boşuna işkence kralı olarak nam salmamistim ben sadece işkence için kurulan bi mekandi bura duvarlar ses geçirmez maddeden yapılmıştı içerisi ise gayet büyük ve aydinlikti bi kaç küçük oda bulunuyordu içeride hepsi ayrı ayrı işkence odasiydi miraya yaptığı gibi duvara bagladim pici ağzını açıp konuşmasını bekledim beni sınır edip daha fazla acı çekmesini sağlamasını bekledim ama konuşmadı üstünde sadece erkekligini kapatacak küçük bi bez parçası kalana kdr soydum pici en sevdigim ve basitlerden biri olan işkenceyle başladım kâğıt kesiği hernekdr basit dursada bıçak yarasına oranla daha büyük acı verirdi vücuda boğazının ordan başlayarak midesine kadar derin ve uzun bi cizik attım ama bağırıyordu bile devam ettim.üst üste çizmeye iyice ortalık kan gölüne dönmüştü şimdiden arada bayiliyordu ama verdiğim elektrikle geri kendine geliyordu büyük çivileri alarak bacak ve kollarını duvara civiledim artık bağırıyor yalvariyordu bana bu daha çok hoşuma gidiyordu benim sonra mirayima yaptığı piclik geldi aklima sahip olmuştu o benim kadınıma elime kerpeten alarak erkekligini arasına koydum yalvarıyor ağlıyordu kerpeteni tek hamlede sıkıp erkekliğini kökünden aldım bayıldı tekrar elektrik akımı ayarlayip sanayi elektiriğine gectim lambalar kapanıp açılıyordu verdiğim akımdan gözlerinden kanlar akmaya başladı damarlari patlıyordu en son simsiyah oldu ve ustundekiler alev aldı duvara asılı bi şekilde yanıyordu ve ben bunu baştan beri videoya çekiyordm orada isim bittikten sonra adamlara haber verdim ve ortalığı temizlediler artık kadınımı toprağa verme zamanıydı onu kendim tasidim mezarına kadar üzerini ortukleri beden sadece onun deildi benide gomuyorlardi oraya gömü işlemi bitip Herkez gidince mezarının başına oturdum ve topragina elimi sürmeye başladım nekdr zaman geçti bilmiyorum ama hava kararmıştı kendi evime döndüm ve ordan takii bugüne kdr zorunlu olmadığı surece ne ciktim nede kimseyi almadim içeri...
Oyuncular
Kerem.. İan bohen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kendisi #wattsy2015
Teen Fictionherşeyin başlangıcı siyahtı ve siyah başlayan hiçbirşey toz pembe bitmezdi..