Sabah uyandığımda kafam patlıyordu resmen yavaşça yatakdan dogrulup nerde olduğumu kestirmeye çalıştım ama dün gecden doğru durust bise hatırlamıyordum sadece yanımdaki kızılı hatırlıyordum ayağa kalkıp banyoya girdim kafam yerine gelince duştan çıkıp üzerimi aramaya koyuldum kıyafetlerimi giydikten sonra odadan ciktim assagi inip arabaya atladim biraz ilerledikten sonra yeni aldığım mekanlardan birine gidip kahvaltı yapmayı planlıyordu taki salagin teki arabanın önüne kendini atana kadar evet resmen önüne atladı salak kızi biyerden tanıyordum ama emin deildim aşağı indim kızı yerden kaldırdım ne olduğunu anlamadan sarıldı bana biraz öyle kaldıktan sonra omuzundan ittirdim kızi bana şaşkın şaşkın bakarken nerden tanidigimi hatırlamistim dün bardaki barmen hatundu bu ve soluk soluğa kalmıştı sakinlestirdikten sonra tam nolacagini soracakken arkadan iki adam.koşarak geldi ve kıza doğru yaklaşmaya başladılar beni fark etmemişlerdi bile kızı arkama alıp önune gectim adamlar beni gordugu gibi olduğu yerde kaldilar tanimislardi beni önlerini ilikledikten sonra ozur dileriz abi seninle olduğunu bilmiyoduk diyip kıza son bi bakış atıp geri dönüp gittiler arkami döndüğümde kız kafasını yere eğip parmaklarıyla oynamaya başlamıştı karnımdan gelen hareketlenmeyle sorguyu başka zamana bırakıp kiza arabaya geçmesini söyleyip bende bindim mekana girdiğimde hemen basıma toplandilar kahvaltı masası istediğimi söyleyip bi masaya gectim kizida peşimden surukledim masa kurulurken kızı incelemeye baslamistim ama kafasını egdigi için surat hattlarina bakamiyordum dün gece hatırladığım kadarıyla vücudu gayet iydi yüzünü pek hatırlamıyordum masa hazır olduktan sonra kıza yemesini söyleyip yemeye başladım biraz zaman geçtikten sonra kızda birseylere uzanmaya başlamıştı yemeyi bitirdikten sonra bi sigara yakıp gozlerimi kıza diktim uzun bi nefes aldıktan sonra kıza anlatmasını söyledim biraz sonra ağzını açıp birşey söylemeye basliycak gibi oldu ama geri kapattı bekledim sabırla en son dayanamayıp anlatacan mi artık dedim sert bi sesle kız kafasını öne eğip anlatmaya başladı" akşam işten çıktıktan sonra biriyle takiliyordum" dediklerine sasirmistim çünkü bu iyi kız ayaklarindaydi konuşmaya devam etti ", saskinligina bakılırsa sanada attigim yalanlari anlatmışlar ben okumuyorum ama paraya ihtiyacım var oyuzden kendimi acindirdim millete " duyduklarım karşısında sasirmistim anlaşılan iyi rol kesiyordu " işte neyse dün gece adamın biriyle takildim adam sarhostu paralarini alıp gönderdim tabi adamın korumaları peşime takıldı bende onlardan kaciyordum yola bakmadan ciktim gerisinde biliyorsun zaten diyip sustu "peki paraya neden ihtiyacın var diye sordum " okumuyorum ama kardeşim var ufak ailem bizi terketti kardeşimi yetim haneye gondermemek için kaçtım ve buraya geldim evi nerden buldun diye soracak olursan almancı bi ailenin kiralık yazan evine yerleştik ve evet ailenin bundan haberi yok ama mecburum kardeşimi oraya birakamazdim diyip sustu biraz sonra kalkıp kizida kolundan çekip kaldırdım kıza yüzüme bakıp nereye diye sordu eve diyince " dün gecede söyledim bugünde söylüyorum ben fahise deilm diye bağırdı . ve evet resmen benim mekanimda benim adamların karşısında bana bağırmıştı kolundan tutup sürükleyerek dışarı cikardim " şimdi beyinsiz beni kardeşinin yanına goturuyosun yoksa hikayene inanmam ve seni o adamların eline veririm..! Baya sert çıkmıştı sesim kız arabaya doğru yürüdü sanırım bu tamam demekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kendisi #wattsy2015
Roman pour Adolescentsherşeyin başlangıcı siyahtı ve siyah başlayan hiçbirşey toz pembe bitmezdi..