Ufuk'tan
Uzun bir suredir uyandığımda bukdr mutlu ve huzurlu deildim benim minigim koynumda mışıl mışıl uyuyordu şuan dun gece yaşadıklarımızin hepsi hala aklimdaydi usulca kalkıp mutfağa gittim evet evet ben Ufuk Savaş hatunuma kahvaltı hazirliycaktim sadece menemen ve çay yapmasını bilirim ama oda iydir yanı yavaş yavaş yaparken -yavaş dediğime bakmayın mutfağı yıkıp dokuyordum resmen- ocaktan indirip masaya yerleştirdim herşeyi şuan tek yapmam gereken minigimi uyandırmakti
Alev'den
Gozumu açtığımda ufuk yatakda yoktu tabi ne bekliyodun ki zaten salak alev diye düşüncelere daldigim sıra mutfaktan gelen sesleri duymuştum benim ufugum bana kahvaltı hazırlıyordu ama uzgunum tam şuan intikam zamanıydı işi bittiğinde geri yatak.odasına doğru yürümeye başladı yatağa oturup bi sure sacimla oynadı işte tam zamanıydı gulememek için zor tutuyordum.kendimi 'kenan askim sacimla oynama ama yaaa kenannn çok ozledim seni gelsene yanimaa ' tamda bunu söylemiştim ufuga hemde cilveli bi şekilde şuan yüz halini merak ediyordum acikcasi çünkü eli sacimda öylece kalmıştı dayanamayıp gülmeye başladım suanki yüzü dehşet derecede komikti çünkü ne olduğunu hala alamamıştı belli yatakda oturur vaziyette durdum bi sure sonra ufugun elinden tutup yatağa yatirdim kucağına oturdum dudagina doğru edilirken kenaniim diye iç geçirdim ufugun gözü artık sinirden kisilabildigi kdr kisilmişti bi kahkaha daha attım 'evet ufuk bey bu beni dağ evine kaçırdığın içindi diyip gülmeye devam ettim ufuk rahatlamisti vücudundan belliydi kasmiyordu kendini bi anda beni altına alıp ustume çıktı ve dudaklarını dudaklarima bastirdi bacaklarimi beline dolayip ellerimi saçlarına goturdum erkekliği kendini belli etmeye başlamıştı bile istiyordum onu ama bukdr erken deil basit bir kız olarak gozukemezdim aniden dudağımı issirinca ağzımdan bi inilti çıktı daha sert öpmeye ve bastırmaya başlamıştı tamam artık durdurmak lazim ellerimi göğsüne koyup ittirdim göz rengi siyahlasmisti son olarak dudagina bi öpücük bırakıp koşarak banyoya kaçtım yuzum domatesi geçmişti çünkü işlerini halletigimde mutfağa gectim ufuk dus almıştı belli oturup yemeği yedik sonra ben topladım o beni izledi daha çok kalcami izledi de diyebilirim birden ayağa kalkıp belimden sarıldı boynumu öpmeye ve ellerini vücudunda gezdrmeye başladı ona karşı koyamiyordum istiyordum onu elleri kadimligima gidip elini kilodumdan içeri soktu parmaklarıyla baskı uygulayınca kafami geri atıp inledim beni kendine dondurup kucağına aldı bacaklarimi beline doladim hala opuşuyorduk beni yatağa goturdup kendi üstündeki sortu ve tsortu çıkardı erkekliği boxerini aşıyordu resmen ustume eğildi üstümdekiler çıkardı bacak arama yerleşti ve artık onun kadını olmuştum herseyimle ufuk savaşın kadını olmuştum ve mutluydum hiç pişmanlık hissetmiyordum biraz yatakda yatıp banyoya geçtik ordada işimiz bitince geri yatağa döndük gece yaptığımız gibi sırtımı ona yaslayıp uyumaya geçtik kulagma 'seni seviyorum kadınım artık tamamen benimsin sadece benim diyip boynumu öptü sonra kikirdayarak sana doyamaiyorum ki ben dedi biraz sonra kendimi uykunun kollarına teslim etmiştim bile.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kendisi #wattsy2015
Teen Fictionherşeyin başlangıcı siyahtı ve siyah başlayan hiçbirşey toz pembe bitmezdi..