ihale

31 3 0
                                    

Sabah uyandigimda heryerimden başka ağrılar yükseliyordu resmen ve bugün benim işle dolu bir gunumdu poyrazı uyandırıp önceden mekana gönderdim bende bi duş alıp evden ciktim alev hala uyanmamisti mekana geldigimde avukatlar beni bekliyordu ihale üzerine biraz konuştuktan sonra takım elbisemide giyinip duruşmaya gittim bu ihale benim için önemliydi kesinlikle almam lazimdi duruşma yerinde rakip şirkette gelmişti ve baya zorlu bir mahkeme olacağına benziyordu İstanbulun cikisina doğru kullanımı bırakılmış bir depoydu almak istedigim yer tabiki işletmek için deil pis işlerimi halletmek için istiyordum orayi karşı taraf bundan habersiz orayı fabrikaya çevirme amacindaydi ihale sonucu yüklü bir para vererek depoyu aldim mutluydum nekadr ağrılı bir güne uyansamda mutluydum şuan ve mekanlarimdaki iç duruma bakmak için arabaya bindim ilk alevi calistrmak istedigim cafe-bar şeklinde olan mekana gittim orda alevle ilgili işlemleri halledip ciktim asıl kontrol işlevi simdiydi bara gittigimde saat 3 tu ve geceleri kadar olmasada kalabalik vardı ise aldığım görevliler mekanı iyi bir eğlence yerine cevirmisleri beni goren guvenlikciler koşarak yanıma geldi ve anahtarları aldılar içeri girip bir locaya oturdum bi kaç bardak içki içtikten sonra önümde bi karaltı belirdi kafami kaldırıp baktığımda 3-4 erkek grubu ile karşılaştım yaşları baya gençti en fazla 21 yaslarindalardi içlerinden biri öne çıkıp konuşmak istiyoruz abi dedi koltugu işaret edip oturmalarini bekledim gene aynı kişi biraz oyalandiktan sonra abi senin altında çalışmak istiyoruz biz diye lafa girdi gülümsedim ne isime yariycaksinz peki diye sordum aynı kişi abi ne iş versen yaparız dediklerine tiplerine baktım genç olmalarına rağmen vucudlari baya yapılıydı poyrazı çağırıp kulağına benim gece mekanına ve cafe-bar mekanlarindaki güvenlik eksikliklerini arkadaslarin tamamliycani söyleyip hepsini gönderdim basımdan barda bana özel olan odama çekilip yatağa uzandim gene düşüncelere dalmistim en son babamla konusmamiz geldi aklima artık tüm unvanını benim ustume gecirmenin zamanını geldiğini söylüyordu istiyordum tabiki babaminda koltuğunu aldıktan sonra karşımda kimse duramazdi artık hem rahatlar hem iyice boka sarardi hayatım düşünmeye ihtiyacım vardı gozlerimi kapadigin anda aklima alev geliyordu o gülüşü konuşması sesi kokusu çok farklı bir tarzı vardı insanlara yaklaşımı çok degisikti ve artık açık açık hoşuma gidiyordu ama önceki evlilik yüzünden korkuyordum ya oda öyle birsey yaparsa ya onada zarar verirlerse ben bunları dusunurken kafami salladim napiyordum ben Allah aşkına kız benden resmen nefret ediyordu sadece ihtiyacı olduğu için iyi davranıyordu bana yoksa beni sevmediğinden adım gibi emindim ben uykunun kollarına bıraktım kendini nekdr uyudum bilmiyorum ama kapının hayvan gibi çalınmasıyla uyandım sinirle kapıyı açtığımda endişeli bi poyrazla karşılaştım ne olduğunu sorduğumda küçük poyrazı acilen hastaneye kaldirdiklarini söyledi ustume hemen bi ceket alıp odadan koşarak ciktim arabaya binip poyrazin -alevin- yanına gitmeyi bekledim araba durduğunda koşarak ciktim ve hastaneye girdim danışmadan nerde olduğunu ogrendigim gibi üçüncü kata merdivenlerden ciktim alev anlini duvara dayamis ameliyat odasınin kapısında bekliyordu yanına gidip yüzünü avuclarimin içine aldım beni gorduğunde sanki bunu bekliyormuş gibi sarılıp sarsilarak ağlamaya basladi onu sakinleştirmeye çalışırken birden bıraktı kendini bayılmıştı sanırım doktor diye bağırıp alevimi kollarima aldım ve başını omzuma yasladim bi doktor gelip ona sakinleştirici vererek bi odaya yatrdi poyrazı onun başına dikerek küçük poyrazima bakmaya gittim ameliyattan çıkmış normal odaya yatirilmisti yanındaki doktordan ogrendigime gore bilerek zehirli bir madde verilmişti ve kanına karıştığı için hem midesini yikamislar hemde kanını değiştirmişlerdi bi kaç adam arayıp ne oldugunu öğrenmelerini istedim bi kaç saatin sonunda küçük poyrazim gözlerini acti yanına oturup saçlarını oksadim abi su dedi bi bardak su alıp kafasını hafif kaldirarark icirdim geri yatinca abim noldu sana dedim biraz bekledikten sonra abi bana zoyla bise batiydilay sonya canim yandi ablam göydu beni hastaneye getiydi dedi abim kim yaptı sana dedim tanimiyoyum abi ama tayif edebiliyim dedi anlat koçum anlat Yakışıklım dedim bikac dakka sonra tahminim boşa cikmiyarak Asalin tarifini verdi kendime engel olamiyordum ama poyraz korkmasın diye sakince oturuyordum o anda kapı açılıp içeri alev girdi koşarak poyraza sarıldı bense çıkıp asali aramaya başladım...

Siyahın Kendisi #wattsy2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin