Arabaya bindikten sonra beni yaşadığı eve doğru yonlendirmeye başladı geldiğimiz yer küçük biyerdi bahçesi ve çitleri vardı kapıya geldiğimizde iki kere tiklatti içerden bi takim sesler geldi kapıyı küçük mavi gözlü bi erkek çocuğu acti alevi gorunce koşarak kucağına atladi apla çok meyak ettim seni neydeydin dedi sesi çok tatliydi ve r leri söyleyemediği için daha tatlı geliyordu bni gorunce ablasına daha çok yapıştı abla bu abi kim 'm' leri uzatark söylemişti alev ve adını daha bilmediğim çocuğun yanına yaklaştım ve elimi uzattim ben Ufuk ablanin yakın bi arkdasiyim bana senden bahsetti bende seninle tanışmak için geldim ufaklik diyip sacıyla oynadım elimi ittirip' ben ufaklik değilim demi abla ben kocaman adamimm " dedi bu gulmsememe sebeb olmuştu aleve döndüğümde bizi izliyordu yanına gittim ve biraz konuşmak istediğimi söyledim peşime takıldi biraz uzaklaştıktan sonra "sana yardım etmek istiyorum evi sevdiyseniz bu evi aliyim yoksa başka bi ev buluruz ev için ve kendiniz için giderlerinin hepsini ben karsilarim" dedim ee nekdr kötü bi mafya babası olsamda yardıma muhtaclardi sonuçta ve onları bu durumda birakamazdim alev duyduğundan memnun olmuş gibi gözükmüyordu 'sen bizi dilencini mi sandin be senin paranada evinde ihtiyacımız yok bizim ' diyip arkasını dönüp uzaklaşmaya çalıştı bakın çalıştı diyorum çünkü kolunu tutup geri cekmem sonucunda resmen bana yapismiti anladığım kadarıyla kız baya inatciydi hayır yanı yanlis anlamayin alevi düşündüğümden deil küçük çocuğu düşünüyordum ve aklima zekice bir plan geldi kıza " peki bedava vermiyim ozaman benim için benim mekanlarımdan birinde çalış maaşının hepsini almaz bi kısmını bana verirsin anlaştık mi ? Sanırım bu teklifimi sevmişti elini uzattı elimi uzattim ve anlamamızı resmiyete döktük sonra tekrar küçük adamın yanına gittim ve adını sordum "benim adım poyyaz dedi peltek olması ayrı bi tatlılık veriyordu resmen çocuğa kucagima alıp gezelim mi biraz dedim neyle 'e' harflerini uzatak söylemişti gene aleve kapıyı kapatmasını ama ondan önce eşyalarını toplayıp arabaya gelmesini söyledim ben önden poyrazla arabaya yoneldim arabayı gorunce kucagimdan zipayip arabaya doğru koşmaya başladı sonra kocaman gözleriyle bana dönüp 'bu ayabaa seninmiii"? Diye bağırdı yanına gidip diz coktum evet benim beğendin mi dedim kafasını olumlu anlamda hızlıca salladı bu gulmsememe sebeb olmuştu ozmn hadi seninle araba surelim dedim hevesle bana bakıyordu ama önce alevin gelmesini beklemem lazımdı korkmasını istemezdim alev elinde koca bi bavulla geliyordu yanına gidip bavulu aldım arabanın bagaja attım poyraza dönüp hadi bakalim küçük Adam dedim alev ne dediğimizi anlamak için bi bana birde kardeşine bakıyordu ve bu kız gerçekten bi affetti sürücü koltuğuna oturdum kucagima poyrazı yanimada alevi aldım benim evlerden birine gelene kadar poyrazı yanımdan ayrımadım eve gelince elinden tutup evin kapısına gittim evlerimde illa bikac hizmetçi bulunur ve evin temizligini sağlardı içeri girdik poyraza benim diz ustu pclerden birini verip gönderdim alevle kalmıştık ne olduğunu anlamadan boynuna sarıldı biraz öyle durdum saçı kokusu vücudu bu kız çok ffazla ilgimi çekiyordu benden uzaklaştı tesekkur ederim herşey için dedi ve tekrar boynuma atladı O sıra poyrazin sesini duyduk koşarak yanımıza geldi ve ayağıma tekme attı hissetmemistim bile ama niye böyle bise yaptığını merak ediyordum yere eğilip poyraza baktım üzerime atlayip yere çekti beni böyle bise yapmasını beklemiyordum oyzden sirt ustu yere düştüm poyraza sakin ol küçük Adam noluyor dedigimde karnimin üzerinde ayağa kalktı ve ' o benim aplam ona sayilamazsin yokse seni doveyim diyip karnımda zıplamaya başladı ben guluyordum bu halimize sevgilimin abisine yakalanmış gibiydim alev poyrazı üstünden çekti ve onunla başka bi odaya geçti su içmek için mutfağa gittiğimde telefonuma görüntülü bi mesaj geldi numara kayıtlı deildi ama poyrazin elinden tutmuş ve yanımda alevle olan bi fotoğraf vardı alttaki notu okudum Babaligami ozeniyon Ufuk Savaş en alttada Asal Korkmaz yazıyordu işte bu defa sınırlarını aşmıştı bu herif.!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kendisi #wattsy2015
Fiksi Remajaherşeyin başlangıcı siyahtı ve siyah başlayan hiçbirşey toz pembe bitmezdi..