Uyandığımda araba koltuğunda biyere gidiyordum ruyamda ufugu gormustum bana güzelim demişti gene gözümden yaşlar süzülmeye başlamıştı ben nasıl alisacaktim ki onsuzluga yeni bulmusken onu nasıl alisacaktim içim acıyordu en son korumanın biri kapıyı açtığında assagi indim gene aynı ev içine girdiğimde hala ufugun kokusu vardı içerde ufugun odasına girdiğimde toplanmış ve herşeyin ustu ortulmustu dolabının kapısını açtığımda hala kiyafetleri orda duruyordu bi tanesini alıp burnuma goturdum mis gibi ufugum kokuyordu ve ben onu çok ozlemistim yatağına kıvrılarak tsortune sarılıp ağlamaya başladım bi sure sonra uykuya dalmisim evde çalışanlardan birinin bana seslenmesiyle uyandım elinde bi zarf vardı çalışanı gönderip zarfı açtım bi kâğıt üzerinde dün benim ruya sandığım pozumuz ve altında hiçbirşey bitmedi yazısı vardı şuan şok icerisindeydim ne yanı ufuk hala hayattamiydi benimi kandırmıştı ben bunun acısını almazmiyim beni kandırmıştı pislik mafya poyrazi çağırıp resmi gosterdim sabahki olayida anlattim poyrazin yüzü guluyordu biraz durduktan sonra niye böyle yaptı der gibi yüzüme baktı bilmem der gibi ona baktım bende biraz oturup düşündükten sonra ayağa kalktım ve poyraza elimi uzatip 'şimdi kandırma sırası bizde' diyip elimi çıkmasını bekledim biraz durduktan sonra siritarak elimi sıktı 'dinliyorum yenge 'dedi aklima ufugun hem beni sevip sevmediğini hemde hayata olup olmadığını anliycavimiz bi plan geldi biraz daha gülümseyerek poyraza evleniyoruz dedim poyraz gözlerini kocaman acti 'yenge ne diyon sen ufuk abi vurur beni 'dedi 'merak etme hayattaysa ben vuracam zaten onu diyip gülümsedim ' şimdi planim tam olarak şöyleydi aleme yayicaz poyrazla evlenecemizi tabi bunu duyan ufuk beni seviyorsa ortaya çıkacaktır basit ama etkili bir plandı yarin sabah işleve koyacagimizi kesinlestirip uyumaya gittik sabah uyandığımda kahvaltı hazırdı evdeki rutin işleri hallettikten sonra dışarı çıktık ve Merkeze yakın bi alışveriş yerine gittik çünkü basın herzaman oralarda olurdu arabadan indigimizde poyraza göz kirpip elini tutdum biraz gezdikten sonra baya bi resim cekindigimize kanaat getirerek arabaya binip eve gitmek için yol almaya başladık..
Ufuk Savaş'tan
Sabah uyanıp evdeki rutin işleri hallettikten sonra gizlenip bizim mekanlarda gezmeye başladım Herkez ciddi anlamda yastaydi ve hickimseden yerime göz koyacak hareketler gelmiyordu biraz daha gezdikten sonra gizli numaradan biri aradı ve bana yeni haberleri izlemmi tavsiye etti internetten haberleri açıp dolaşırken yeni bi aşk skandalı başlıklı bir haber gordum resme tıklandığımda olduğum yerde kaldım poyraz ve alev.. El ele inanmıyorum benim gitmemi bekliyorlardı hanı alev seni seviyorum demişti tamam poyraza alev'den hoşlandığımi soylememistim ama kaç yıllık adamım ve dostumdu anladigini biliyordum gozum kararmıştı bunu bana nasıl yapmışlardı hemde 2 gün surmemisti bile en azından kırkım çıksaydı of ne diyorum ben be adamlardan birini arayıp poyraz ve alevi bir eve götürüp bağlamasını emrettim biraz sonra işlerinin tamam olduğunu söyleyip biyerin adresini verdiler oraya gittim kapıdan girmeden önce biraz bekleyip kendimi sakinleştirmeye çalıştım.içeri girdiğimde poyraz ve alevin gözleri kocaman açıldı tabi beklemiyordu genç aşıklar biraz daha ilerleyip ikisininde karşısına gectim ağızlarını açtırıp açıklama yapmalarını bekledim bekledim hala ses yok alevin yüzü bariz şekilde mutlu olduğunu belli ediyordu siz sevgilim oldunuz lan diye bağırdım artık dayanacak sabrim kalmamıştı alev iyice siritmaya başlayıp kafasını poyraza çevirdi 'evet biz çıkıyoruz ufuk bey ve ben poyrazı çok seviyorum dedi artık dayanamıyordum poyraza baktığımda şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu ayaga kalkıp ona yaklaştım 'ya sen sende seviyormusun?' biraz bekledikten sonra alev' poyraz sevgilim soylesene dedi ' poyraza baktığımda korktuğu çok belliydi 'korkma seviyorsun rahat birakacan diyip geri çekildim oysaki külliyen yalandi poyraz 'abi biz' dedikten sonra sustu alev ' ufuk bey size birşey göstermek istiyorum arka cebimde bi kâğıt olacak alirmisiniz dedi ona doğru gidip arka cebinden kağıdı alıp açtım gordugumle şok olmuştum alev bi kahkaha atıp ' işte Ufuk bey saka öyle deil böyle yapılır dedikten sonra gülmeye başladı sanırım kafayı yemişti alev hem gülüyor hem ağlıyordu bu kız gerçekten tam anlamıyla bir seytandi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kendisi #wattsy2015
Genç Kurguherşeyin başlangıcı siyahtı ve siyah başlayan hiçbirşey toz pembe bitmezdi..