Bugün mirayimi benden almalarinin üstünden tam 1 yıl geçmişti ve ben hala onun yasını tutuyordum evden cikmamam ailemi teleslandiriyordu artık babam konuşmak için bikac sefer eve geldi ama her seferinde geri gönderdim dinlemeden kapı çalındı gene evdeki hizmetçilerden biri kapıyı acti ben gene aileden birini beklerken hizmetcim elinde siyah bi kutuyla salona geldi getirmesini söyledim aldıktan sonra odadan gönderdim içini açtım bir not ve bikac CD vardı içinde ilk notu okumaya başladım " Ufuk Savaş mafya alemindeki korkulan adam nasilda yıkılmassin bir yalancinin ölümü arkasından " ne saçmalıyor bu diye dusunurken notu okumaya devam ettim" şimdi sasiriyosundur sen ne diyor bu diye sana herşeyi acikliycam Savaş oyunda herkesin eşit olması lazim haksız galibiyet pek bana gore deildir CD leri izledikten sonra nedemek istediğimi anliycaksin ufuk iyi seyirler" notu buruşturup kutunun içine geri attim cdleri alıp odama çekildim ve rahatsız edilmek istemediğimi söyledim kapıyı kitleyip cdleri elime aldım üzerinde numaralar vardı 1. Cdyi taktim görüntu yoktu biraz bekledim sesler geliyordu inleme sesleri kenarda tarih vardı mirayin kaçırılmadan ve düğününden bir önceki geceye ait sesler mirayin sesleriydi biraz sonra görüntü açıldı gozlerime inanamiyordum kerem ve miray yatakda .. Bu doğru olamazdı bu.. Yanı miray beni aldatiyormuydu videonun gerisini izlemeden ikinci cdye gectim görüntü açılır açılmaz ekranda kerem belirdi karşısında miray duvara zincirlenmiş bir şekilde duruyordu bagirislari duyuluyordu kerem miraya aşık olduğunu ve beni bırakıp kendisiyle gitmesi için miraya yalvariyordu miray her seferinde yok diyince tehtid etmeye başladı gece birlikte olduklarını videoya almış ve bana göndermekle tehdit ediyordu biraz sonra o videoda bitti 3. Cdyi taktidigmda benim mirayi buluşum kereme iskence edisim hepsini çekmişti cdye son dakkalarda ekranda biri belirdi esmer renkli gözlü biriydi bi sandalyeye oturdu ve gözlerini kameraya dikti konuşmaya başladı" ben asal Asal Korkmaz öğrendiğim kadarıyla bu çevrede benim dişine gore olan tek mafya babası senmissin senin unavinini yerle bir edicem ama önce benim karşıma geçebilecek kdr ayakta olman lazim videolardan da anliycan gibi yasını tutdugun kız seni aldatti yanı zaten değmez bi orospuydu şimdi sana 1 hafta veriyorum geri ayağa kalk mekanın daki çatışmaları yok et ve dusmanim olarak karşıma gel yoksa seni o ezik halinden dahada ezik hale getiriyim." video orda bitmisti hemen kutuya geri koyup sakladım ben simdi 1 yıl boyunca o orospunun mu yasını tutmustum hemen poyrazı aradim ve yanıma çağırdım yarım saate yanimdaydi baya şaşırmıştı olan biteni anlattim sonra asal korkmazi sordum buraya 2 ay önce gelmiş baya adamı varmış ve şuan kimse ona bulasamiyormus poyraza mekanlara haber sal dedim Ufuk Savaş yeniden sahalarda...!!
Oyuncular
Asal korkmaz Tyler hoechlin
Ufuk Savaş Joseph Morgan
Poyraz karaizgi jensen ackles
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Kendisi #wattsy2015
Jugendliteraturherşeyin başlangıcı siyahtı ve siyah başlayan hiçbirşey toz pembe bitmezdi..