Günlerden bir gün yine okuluna adımlıyordu. Çok uykusu vardı bu yüzden yavaş yavaş sanki zombi gibi yürüyordu. En sonunda okuluna varmıştı. Karşılaştığı arkadaşkarına selam verdi ve sınıfına gitti. Denilenleri bile duymuyordu. Sarhoş gibiydi. Sabah su diye alkol mü içmişti? Bu neydi böyle? Arkadaşı Jay gelip yanına oturdu.
"Bu ne hal lan böyle? Ayılıp gel okula."
"Bende bilmiyorum ki anasını nasıl uykum var."
Ikisi beraber gülerken öbür arkadaşları da gelmişti.
"Günaydınlar efenim siz kalkar mıydınız?"
"Bunu diyenin sen olması daha komik Heeseung."
"Çaktırma orasını!"
Derslere girmişlerdi. Yine klâsik şeylerdi. Sunghoon uyumuştu ve kendine gelmişti sonunda. Öğle arası yemeklerini yedikten sonra kendi aralarında takılıyorlardı.
"Geçebilir miyim?"
6'sı birden gülüşüyordu. Bu yüzden kimse arkalarındaki çocuğu duymamıştı. Yeniden seslendi çocuk.
"Geçebilir miyim?!"
Sunoo duymuştu ve öbürlerine kenara çekilmelerini söylemişti. Sunghoon ise anlık sinirle çocuğa dönmüştü.
"Ne istiyorsun?!"
"Geçeceğim sadece.."
"Başka yol mu kalmadı? Ne inat ettin!"
"Başka nereden geçeyim?"
"Tamam lan sakin ne bağırıyorsun çocuğa?"
"Of! Mal işte o yüzden bağırıyorum! Az akıllansın!"
"Tamam özür dilerim.."
"Geçemezsin amına koyduğum."
Sunghoon çocuğun önüne geçmiş alaycı bir gülüşle ona bakıyordu. Onun kendisi gibi olmadığını bildiği için alay ediyordu. O ise bir şey dememişti. Çünkü Sunghoon'un sinirli kişiliğini biliyordu. Okulda onu tanımayan yoktu. Bu yüzden başına bela almak istemiyordu. Sessizce durmaya devam etti.
"Peki tamam.."
Çocuk geri gidiyordu ki Sunghoon koluna yapıştı ve kendine doğru sertçe çekti.
"Ne istiyorsun?"
"Azıcık eğlence? Gözümde yerde ki karıncadan farkın yok."
"Ben mi istedim sanıyorsun?"
"Isteyen aptaldır zaten. Senin şanssızlığın doğumdan itibaren varmış kanka."
Sunghoon gülüp onunla dalga geçiyordu. Çocuğun ise içinde fırtınalar kopuyordu. Gözleri dolmuştu. Elini yumruk yapıp sıktı. Onun yüzüne geçirmek istedi. Yapamazdı. Diyelim bir kere vurdu, devamında ne olacaktı? Kendisine olan olacaktı. Kendine hakim oldu ve kafasını eğip durmaya devam etti.
"Tamam Hoon yeter."
"Karışma sen. Zamanında ne kadar dalga geçtiğini biliyoruz."
Sunoo susmuştu. Zamanında o da çok dalga geçmişti. Tek sunoo değil, Niki ve Jay de yapmıştı bunu.
Sunghoon alay etmeye devam ederken çocuk artık dayanamamış arkasını dönüp koşturmaya başlamıştı. Ağlamasına engel olamıyordu. Herkes Sunghoon'un dediklerini duymuştu. Herkes ona gülüyordu. Insanlar onun elinde olmayan bir şey yüzünden onunla alay ediyordu. Sırf bu yüzden yıllardır kendisiyle asla barışamamış aksine kendisinden nefret etmişti Jake.
--------------
~~~~~~~~
--------------selamlar bakalim ilk bolum begenilecek mi??? 🤭
yazim hatalari varsa kusura bakmayin yazma ozurlusuyum..
i hope begenirsinizz 💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power | jakehoon
Fanfictionherkesin gücünün olduğu bir Dünya'da güçsüz olan Jake ve onu bu sebepten zorbalayan Sunghoon. başlangıç: 15/08/24