Jake'in içinde bir his vardı. Bir şeyler olacaktı. Herkesin işi çıktığı için Sunghoon ile tek kalmışlardı. Ikiside konuşmuyordu.
"Ne yapalım?"
"Ikimiz bir şeyler yapabiliriz bence."
"Ama ne yapacağız ki Sunghoon?"
"Sahile gidelim mi?"
"Olur!"
Sunghoon hemen ayaklandı ve Jake'in başına dikildi. Jake kalkmak için sandalyesini geriye çekiyordu ki Sunghoon ona elini uzattı. Jake başta çekinse de elini tuttu ve kalktı. Beraberinde Sunghoon hem onu kaldırdı hemde sandalyeyi geriye çekti. Sonra da yerine koydu. Bu hareket çok havalı gelmişti Jake'e. Fazla mı çekiciydi ne?
"Hadi gidelim."
Olumlu anlamda Jake kafasını salladı. Şuan ağzını açamıyordu. Gözü hala kendisinin elini tutan Sunghoon'un elindeydi.
Uzak mesafe olmadığı için yürümüşlerdi. Vardıklarında kuma oturdular. Jake utanıp elini çekmeye çalışsa da Sunghoon bırakmamıştı. Şimdi kumun üstünde el ele tutuşmuş oturuyorlardı. Manzara müthişti.
"Manzara çok güzel değil mi Sunghoon?"
"Evet Jake, çok güzelsin."
Jake anlamaz bir şekilde Sunghoon'a kafasını çevirdiğinde, Sunghoon'un onu izlediğini fark etti. Fazlasıyla utanmıştı.
"Sevimli. Söylesene, bu şekilde elini tuttuğum kaç kişi gördün?"
"Sen pek temas sevmezsin ki?"
"Aynen öyle."
"Ama benimle sürekli temas halindesin Sunghoon?"
'Heyecandan anlamayacak seviyeye gelmişsin. Yoksa sen zeki çocuksun, şimdiye anlardın."
"Ben şey... anlamadım ne diyorsun?"
Jake algılamada zorluk çekiyordu. Her cümlesinde Sunghoon'un ona yaklaşması daha da heyecanlandırıyordu. Biraz daha zorlarsa şurada bayılabilirdi.
"Diyorum ki.."
Uzunca baktı Sunghoon. Dalmış gibi, son defa görecekmiş gibi baktı Jake'in gözlerine. Derin bir nefes aldı. Içinden zamanı durdurabilsem güzel olurdu diye geçirdi.
"Seni seviyorum."
Jake büyüyen gözleri ile baktı karşısındaki çocuğa. Heyecanlıydı. Her halinden belliydi. Belki de Jake daha da heyecanlıydı. Sunghoon her iki elini de tuttu onun. Gülümsüyordu. Gözleri baştan sona ilk olarak Jake'i süzmüş, sonra da gözleriyle buluşmuştu. Cevap beklercesine bakıyordu. Jake kendini takılı kalmış plak gibi hissediyordu.
"Ben..."
"De...""Ne? Jake? Duyamadım."
Çok rahat duymuştu ama kesin duymak istediği için duymazdan geliyordu Sunghoon. Karşısındaki çocuğun ne kadar utandığını görmek onu daha da memnun etmişti.
"Bende... Senden şey yapıyorum..."
"Ney yapıyorsun? Yabancı mı var Jake?"
En son dayanamayıp Jake kendini geriye doğru bıraktı ve kumla buluştu kafası. Eliyle de yüzünü örtmüştü.
"Anladın işte!"
"Anlamadım! Şey yapıyorumdan ne anlayabilirim?"
Sunghoon bacağını tuttu onun Jake'in kalkması da bir olmuştu. Bu temas işi onu öldürecekti.
--------------
~~~~~~~~
--------------selammm!!
okunmalar dusmus ben uzulmek cok 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power | jakehoon
Fanfictionherkesin gücünün olduğu bir Dünya'da güçsüz olan Jake ve onu bu sebepten zorbalayan Sunghoon. başlangıç: 15/08/24