Tim'in Jake'i tutan elleri üstünden kalkınca yavaşça gözünü açtı Jake. Gözünü açtığı gibi karşısında Sunoo'yu gördü. Ne olduğu anlamıyordu.
"Jake iyi misin? Bir şey yaptı mı?"
Jake hayır anlamında kafasını salladı. Hala titriyordu. Sunoo sıkıca ona sarıldı. Sonra yüzüne gelen sıcaklığa döndü. Etraf alevlerle kaplıydı.
"Ya gerizekalı yanacaz şimdi! ADAMI MI YAKTIN?"
Jay'in sesini duyunca Jake hepsinin geldiği anladı. Sunghoon'u görünce mutluluk gözyaşları aktı gözünden. Bugün ne çok ağlamıştı? Sunghoon adamı neredeyse yakıyordu. Jay ona kızarken adam geri kalktı. Ve diğer kişilerde onların üstüne yürüdü. Niki bağırdı.
"ÖLECEKSINIZ AZ ETRAFINIZA ODAKLANIN!"
Sunghoon ve Jay dünyaya dönmeyi başarınca adamlara karşılık vermeye başladılar.
"Beni niye getirdiniz amk ben ne yapicam?"
"Jake'in yanına git!"
Heeseung'un bağırışıyla Jungwon'da Jake'in yanına gitti.
"Hyung niye demiyorsun iki saattir sana bakınıyorum."
"Sen niye gittin oraya amk ne bok yiycen?"
"Aman ne biliyim arkadan biri itti kendini orada buldum."
Evet bu ikili kavgalara karışabilecek güçlere sahip değillerdi. Ikisi de şuan bir şey yapamazdı.
"Neyse. Jake hyung sen iyi misin?"
"Iyiyim de onlarla kargaşa çıkarmak yerine gitmek daha mantıklı olmaz mı?"
"Bizde aynısını dedik Sunghoon ben geberticem onları diye tutturdu. Çok sinirli."
Jake'i bu güldürmüştü.
"Bana bu kadar hareket yeterli."
Jake'in arkasından bir el uzandı ve onu kendine çekti. Duvara yapıştırdı ve Sunoo ile Jungwon'a döndü.
"Uzak durun, öldürürüm."
"Öldürmeyeceğini herkes biliyor."
"Öyle mi orman çocuk?"
Cebinden çıkardığı bıçakla Jake'in gözüne doğru ilerlemeye başladı.
"Tamam dur!"
Jungwon eliyle gizliden sarmaşığını Heeseung'a göndermişti. Dizine değen şeye alışık olan Heeseung Jungwon'a bakındı. Olanları görünce Sunghoon'a seslendi.
"Şimdi yavaşça uzaklaşın. Peşime gelmeye cesaret ederseniz öldürürüm onu!"
"Hay sikeyim!"
Sunoo sinirle geriye yürüdü. Aynı şekilde Jungwon'da. Ikisininde yapacağı bir şey yoktu. Sunghoon başarır diye umuyordular.
Jake'i tutan adam onu yavaşça geriye yürütmeye başladı. Bıçağı gözü hizasında tutuyordu ve bu Jake'i çok fazla strese sokuyordu. Korkudan gözünü bile kirpmiyordu. Arkasından çıkan alevla daha da korkarken alev adamin saçına gelmiş ve yakmaya başlamıştı. Adam kaçarken Jake'i bırakmıştı. Artık ayakta duracak hali bile olmayan Jake yere doğru sendelerken Sunghoon onu tuttu.
"Iyi misin?"
"Ben iyiyim, asıl sen iyi misin? Evde öylece kaldın."
"Iyiyim ben. Zaten seni korumam gerekirdi beceremedim. Özür dilerim."
"Beni korumak zorunda değilsin Sunghoon."
Sunghoon elini Jake'in beline yerleştirdi. Yüzlerini yaklaştırdı.
"Hayır, zorundayım. Sevdiklerimi korumak zorundayım. Özellikle seni kaybedemem Jake."
--------------
~~~~~~~~
--------------selamm 😭
jake'i salmiyolar arkidaslar hadi kavgaya gidiyoryz ✌️
neyse...
yazim hatasi flm vardir benim turkcem a0 o yuzden kusuruma bkmayin umarim negenmissinizdir optum bayy 😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power | jakehoon
Фанфикherkesin gücünün olduğu bir Dünya'da güçsüz olan Jake ve onu bu sebepten zorbalayan Sunghoon. başlangıç: 15/08/24