Sunghoon ve Jake beraber film izliyorlardı. korku filmiydi. Sunghoon açalım diye tutturmuştu. Jake fazlasıyla korkuyordu. sahneye jump scare sahnesi gelmişti. Jake direkt Sunghoon'a sarıldı.
"Geçti mi..?"
"Hayır biraz daha bekle."
Aslında sahne geçmişti. Sunghoon bu anı çok sevmişti. Jake yavaşça ekrana baktı. Sahne geçeli çok olmuştu.
"Geçmiş niye demiyorsun ya!"
Sunghoon ne diyecegim diye düşünürken içeriden gelen tıkırtı Jake'i susturmuştu.
"O neydi?"
"Filmden gelmiştir umursama."
"Sunghoon sanki içeriden geldi gibi."
"Korktun ya, ondan öyle geliyordur. Gel sarıl bana geçer."
Sunghoon kolunu havaya kaldırdı ve o araya da Jake girdi. Sunghoon kolunu onun omzundan aşağı sarkıttı. Ikisi de adım sesleri duydular. Bu sefer emindiler birisi geliyordu. Jake titremeye başlamıştı. Sunghoon için ise korkutucu bir tarafı yoktu. Yavaşça televizyonu durdurdu. Jake'e fısıldadı. "Korkma. ben varım."
Jake kafa salladı ama yine de korkuyordu. Minik bir sessizlik oluştu. Yavaştan Sunghoon dikleşmişti. Tabi bunu yapmasa daha iyiydi. Arkasından kafasına yediği buz kütlesi ile kendini yerde buldu. Dengesi bozulmuştu. Gözleri görmüyordu. Her yer bulanıklaşmıştı. Korkuyla Jake'e döndü.
"Hay sikeyim! Jake dikkat et!"
"Cidden bir ateş güçlüye mi güvendin aptal çocuk? Suyun karşısında hiçbir şey."
Sunghoon elinden çıkardığı ateşi ona doğru atmıştı ama su ile o söndürmüştü. Üstüne de bir ton su yollamıştı.
"Tamam bırak onu!"
"Derdim onunla değil. Sen bana lazımsın."
"Bir yanlışın olsa gerek. Benim ne yardımım olacak. Normalim ben."
"Işte bu yüzden lazımsın."
"Ne?"
Karşısındaki genç kadın Jake'i tuttuğu gibi kaldırmıştı. Sanki vücudunu hareket ettiremiyordu Jake.
"Sunghoon! Yardım et Sunghoon!"
Yardım istekleriyle bağırdı Sunghoon'a. Sunghoon yarı baygın haldeydi. Kadının attığı su içindeki alevi söndürmüştü sanki... Zorla da olsa konuştu.
"Jake..?"
Eliyle telefona uzandı. Arkadaşlarını arayabilmişti.
-----------
~~~~~~~
-----------selam gencler
kitap angst olmasin 🙉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power | jakehoon
Fanficherkesin gücünün olduğu bir Dünya'da güçsüz olan Jake ve onu bu sebepten zorbalayan Sunghoon. başlangıç: 15/08/24