"Birgün de çalma!"
Alarmına söylenerek telefonunu alıp kapattı Jake. Yine okul vardı. Elinde olsa evinden dışarı asla çıkmayacaktı. Hem böylece insanları görmezdi. Daha mutlu bir hayatı olurdu. Sürekli onunla dalga geçen okulundaki kişiler olmazdı.
Okula geldiğinde yine onun arkasından bağırıp dalga geçiyorlardı. Bazısı gelip arkasından bağırıp onu korkutup gülüyordu, bazısı ise "Arkana bak ve kendini koru! koruyamazsın ki!" diyip gülüyordu. Bazısı ise onu arkasından itekleyip duruyordu. Koridoru tamamlayıp sınıfına girdi. Çantasını sırasının üstüne koydu ve kulaklığını taktı. Çantasının üstüne yattı. Insanları duymamak için takmıştı kulaklığını. Fakat onlar hala devam ediyordu. Dediklerini artık duymuyordu ve görmüyordu. Böylesi onun için en iyisiydi. Dersten sonra kantine gittiğinde olacakları biliyordu. "Senin sıran diye bir şey yok. Senin bu dünyada bir hakkın da yok!" diyip onu iteceklerdi. Zil çalınca ve boşalınca anca alabilecekti. Tam tahmin ettiği gibi olmuştu. Bir çocuk onu itmişti. Bu sözleri söyleyerek ona gülmüştü. Sırtını duvara çarpan Jake ise öylece beklemeye başlamıştı. Sıradan çıkan insanlar onun omzuna bilerek çarparak ilerliyordu. Iri yapılı bir çocuk çarpınca dengesini koruyamayıp yere düşmüştü.
"Hey hey hey, ne yaptığını sanıyorsun?"
Arkasından gelen tanıdık sese baktı Jake. Sunghoon'du. Jake şaşırmıştı.
"Ne diyorsun Sunghoon? Bunu koruyacaksın?"
"Saçmalama! Onunla tek ben ilgilenirim."
Jake duyduğu karşısında şoke olmuştu. Bir anlığına değiştiğini düşünmüştü. Ayaklandı ve kantinden gidecekken önüne Sunghoon geçti.
"Ne o, beğenmedin mi yoksa? Ama ben tüm vaktimi sana ayıracaktım!"
"Sunghoon yalvarırım rahat bırak beni!"
"Neden ki?"
"Neden yapıyorsun bunu? Anlamıyorum."
"Neden yapmayayım ki Jake? Bir sebep yok."
"Asıl yapman için bir sebep yok! Sana yapılsa hoşuna gider miydi? Ben sizin yüzünden her gün kendimi öldürmek istiyorum! Bir insani bu kadar üzmeye hakkınız yok tamam mı? Kimsenin canını böyle acıtamazsınız! Insanlık size öğretilmedi mi? En azından benim sadece gücüm yok, senin kalbin yok!"
Jake tüm üzüntüsünü Sunghoon'a göz yaşları içinde kusmuştu. Üstündeki sweatin koluyla göz yaşlarını sildi ve arkasını dönüp gitti. Çantasını alıp okuldan çıktı. Bir günden bir şey olmazdı. Jake'in dediklerinin şokunu atlatamayan Sunghoon ise öylece kalmıştı.
--------------
~~~~~~~~
--------------selammmm!!!!
bakalim neler olacakk 🤭
umarim begenirsinizz 💖
.yazim hatalari icin kusura bakmayin (bilgisizim) 🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power | jakehoon
Fanfictionherkesin gücünün olduğu bir Dünya'da güçsüz olan Jake ve onu bu sebepten zorbalayan Sunghoon. başlangıç: 15/08/24