"Beraber gidelim mi?"
Jake kendi halinde evine yürürken Sunghoon yanına gelmişti.
"Olur tabi Sunghoon!"
Sunghoon gülümseyip yanında yürümeye başladı Jake'in. Kolundaki sargı fazlasıyla sinirini bozuyordu. Maalesef bir kac hafta önce yaşanan olayda Jake'in kolu sakatlanmıştı. Her gün hatta her saat Sunghoon Jake'e acıyıp acımadığını sorardı.
"Acıyor mu?"
"Bunu bugün kaçıncı söyleyişim bilmyorum ama acımıyor Sunghoon."
Ikiside beraber güldükten sonra Jake'in evine vardılar. Jake utansa da Sunghoon ile daha çok vakit geçirmek için sordu.
"Beraber takılalım mı? Yani evde olur dışarı da.."
"Olur tabi! Sen bu elinle dışarıdan takılma eve geçelim."
Jake kafasını salladı ve eve girdiler. Küçük bir evdi. Jake için yeterliydi zaten. Sunghoon evi inceledi. Ona çok sevimli gelmişti tıpkı Jake gibi.
''Evinde senin gibi Jake.''
''Nasıl yani?''
''Sevimli!''
Jake aldığı iltifat karşısında oldukça utanmıştı. Hafifçe gülümsedi ve yanakları kızardı. Sunghoon gülmeden edemedi onun bu haline. Jake'in odasına gidip oturdular.
''Eeeee? Ne yapsak?''
''Merak ettiğim bir şeyler var.. Sorsam olur mu Sunghoon?''
''Tabi ki sor Jake.''
Jake duraksamıştı. Çok merak ettiği bir şeydi bu.
''Gücünün olması, nasıl bir his. Yani nasıl hissettiriyor. Sonuçta içinde taşıyorsun onu!''
''Güzel bir his. Kendime olan güvenim artıyor. Başıma bir şey gelirse gibi cümleler kullanmıyorum sayesinde.''
''Ne güzel...''
Jake'in yüzü düşünce Sunghoon lafa atladı.
''Olmaması nasıl bir şey peki?''
''Fazlasıyla kötü. Her an başıma bir şey gelebilir ölümle burun buruna yürüyorum. Hiç mantıklı gelmiyor!'',
''Bence güzel olmalı. Heresten farklı, seni özel yapan bir yanın var.''
''Bu farklı yanım beni korumasız ve ezik yapıyor.''
''Peki ailenden birisinde de mi yoktu da sende de olmadı?''
''Ailemde hatta akrabalarımda bile olmayan yok. Bende neden olmadığını hiçkimse çözemedi.''
Sunghoon duraksadı. Bunun olması imkansızdı. Acaba Jake'in gücünü bulamamışlar mıydı?''
''İyi de bu imkansız. Belki bulamamışlardır?''
''Üzgünüm Sunghoon ama bir şey çıkmayacak boşver. Boşa umutlanmaya gerek yok. Çıksaydı şimdiye çoktan çıkardı.''
''Bilmiyorum Jake. İçimden bir ses-''
''Boşver içindeki sesi! Ben sizin gibi değilim, OLAMAM DA!''
Bir sessizlik... Ölüm sessizliği. Jake ayağğa kalktı.
''Özür dilerim anlık sinirdi... Açsındır, yemek yiyelim mi?''
''Önemli değil, üstüne gelmemeliydim. Hadi yiyelim!''
"Yiyelim. Sonra bu sargıyı çıkartacağım!"
-----------
~~~~~~~
-----------evet selam ☺️
yarin okul var bi yb atiyim dedim😭
obur bolum olaylar basliyor omg
bakalim neler olucak nelerrrrrrrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
power | jakehoon
Fanficherkesin gücünün olduğu bir Dünya'da güçsüz olan Jake ve onu bu sebepten zorbalayan Sunghoon. başlangıç: 15/08/24