15- Ayrılıklar Da Sevdaya Dahil (F)

455 20 125
                                    

Kerem gözlerini, yüzünün her yerine konan minik öpücüklerle açtı. Mauro'nun dokunuşlarını hissettiğinde gülümsedi. Beline sarılan ellerden tamamen kurtulmadan kendini biraz geri çekti. Kendisine aşkla bakan masmavi gözlere gülümsemeden edemedi.

"Günaydın sevgilim."

"Günaydın gün ışığım, gülüşümün sebebi. Ağrın çok var mı?"

"Yani şu an pek hissedemiyorum, yeni kalktım sonuçta. Ama mutlaka vardır."

"Tamam güzelce kahvaltı yapalım sonra sana ağrı kesici vereyim. Eğer ağrın fazlalaşırsa da hastaneye gideriz."

"Hastanelik bir durum olacağını sanmıyorum Mauro. Ağrı kesici yeterli olur."

"Peki canım." Biraz durdu ve tekrardan konuştu sarışın. "Bu arada sözlerini tutamayan kişi ben değilim sensin."

"Ne anlamda?"

"Dün o kadar bana meydan okudun yok 'Sözlerini tutamıyor musun?' yok 'İddialı değil misin?' falan diye. Ama daha 25. turdan bayılan sen oldun."

"Heyy, bayılmadım bir kere!"

"Evet güzelim doğru bayılmadın. Çünkü 25 tur atmadık. Daha yukarı çıkalı yarım saat bile olmamıştı, yorgunluktan sesin bile çıkmıyordu. Ben de dayanamadım sana, senin o haline. O yüzden devam etmedim daha fazla."

"Ne yani ben o halde olmasaydım devam eder miydin?"

"Ederdim elbette."

"Beygir gücü mü var sende anlamıyorum ki. Nereden buluyorsun bu enerjiyi?"

"Konu sendin bir tanem. Seninle ilgili hiçbir şeyden yorulmam."

"Utandırma şapşal."

Kerem kızarmış yanaklarını göstermemek için kafasını sarışının boynuna gömdü. Duş aldıkları için mis gibi kokan boynunda derince soluklandı ve o kokuyu iyice içine çekti. Mauro da onun saçlarına öpücük bırakıyordu bu sırada.

"Bu arada ben doyamadım sana. Hala birbirimize karışsa tenlerimiz tek kelime etmem." Diyerek sessizliği böldü sarışın.

"Ben de öyleyim. Doyamadım daha. Madem öyle neden devam etmiyoruz?"

"Dün gece çok yoruldun bebeğim. Seni daha fazla zorlamak istemiyorum."

"Ben devam etmek istiyorum ama onu ne yapacağız?"

"Güzelim gerçekten zorlanacaksın. İyileşme sürecinde kendini zorlamaman gerekiyor."

Dudağını büzük kumral.
"Seni istiyorum ama."

⛔(!!!!!!!!!!)🔞

Onun bu tatlı görüntüsüne daha fazla dayanamadı sarışın ve dudaklarını, kumralın tatlı dudaklarına bastırdı. Hararetli bir şekilde öpüşmeye başladılar. Sarışın belini biraz doğrultup yarım bir şekilde kumralın üstüne çıkmıştı. Kumralın sırtı da iyice yatağa gömülmüştü. Sarışın ellerini destek almak için yatağa bastırırken; kumral bir elini sarışının omuzuna diğerini de belinin biraz üzerine koymuştu. Sarışın altında pijama varken üst kısmı çıplaktı. Kerem ise tamamen giyinikti.

Dudaklarından ayrılıp kumralın dudağının hemen kenarına, çenesine, boynuna sayısız minik öpücükler bıraktı sarışın. Ve kızarmış dudaklarını kumralın beyaz teninden ayırıp gözlerine baktı.

"Eminsin değil mi bebeğim? Zorlamanı istemem kendini."

"Eminim. Seni ve sıcaklığını istiyorum."

Gülümsedi sarışın ve tekrardan dudaklarını birleştirdi sevdiği çocukla. İştahla sevdiği çocuğun alt dudağını emerken dilini de kumral çocuğun sıcak ağzının içine göndermişti. Bu sefer dilleri birbirine sürttüğünde ikisi de boğukça inlemişlerdi. İnlemeleri birbirlerinin ağzının içinde kayboluyordu. Mauro en sonunda sesli bir şekilde ayrıldı sevdiği dudaklardan. Tekrardan beyaz boyuna yöneldiğinde önce dili ile ıslattı daha sonra dudaklarını bastırıp küçük bir öpücük bıraktı. Nahif tavırlarını bir kenara bırakmaya karar verdi ve dişlerini ince deriye bastırıp deriyi çekiştirmeye başladı. Hafif kızarmaya başlayan yeri bu sefer de emerek morartmaya başladı.

Gece Sabahın | icardi & keremHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin