Az én nevem Yang Jeongin és a Stray Kids nevű kpop banda legfiatalabb tagja vagyok.
Sok dolog történt ez elmúlt évek során velem és a csapattal egyaránt. Kitartottunk egymás mellett, akkor még csak bandatagokként.
Ma van az 5 éves évfordulónk. 5 évvel ezelőtt történt meg, hogy mi nyolcan egy szerelmi kapcsolatba kerültünk. Életem egyik legboldogabb pillanata volt. Visszagondolva egy nagyon kedves és szívet melengető emlék marad, amire a mai napig visszaemlékezünk a hyungokkal.
Az évek alatt sok dologgal szembe kellett néznünk. Viták, szerelmesen túlfűtött esték, kibékülések és kellemesen romantikus vacsorák. Ezek ugyan mind a múlté, de a mi történetünkhöz tartoznak.
Pár hónappal ezelőtt egy randink során a 4 idősebbik hyung megkérte a kezünket. Alig mertem elhinni, hogy ez tényleg velünk történik meg. Ugyan hivatalosan nem lehetünk férjei egymásnak, minket nem bosszant. A lelkünk mélyén mi egymásé vagyunk. Nem számít nekünk, hogy a papírok mit mondanak; mi férjhez megyünk.
Pontosabban a mai nap lesz az úgynevezett zártkörű esküvőnk. Semmi hivatalos dolog nincs benne, senki nem tud róla, csak mi és a közelebbi barátaink. Ez egyfajta jelképes dolog lesz, mert mint mondtam, hivatalosan nem leszünk férjek. Mi mégis szerettünk volna valami emléket erről, így tehát pár barátunkat meghívtuk egy rendezvényházba, ahol megtartjuk az "esküvőt" is.
Dobogó szívvel mentem el a székek között, utánam pedig a többi maknae line tag. A hyungok is biztosan izgultak, majd mikor megtettük egymásnak a fogadalmainkat megcsókoltuk sorban egymást. Igazán jól sikerült ez az alkalom.
Így tehát boldogan jelentem ki, hogy a banda tagjait, azaz a férjeimet a világon a legjobban szeretem! Hálás vagyok számukra, amiért támogattak és kiálltak mellettem! Köszönök nekik mindent, amit értem tettek! Szeretlek Bang Chan, Lee Minho, Seo Changbin, Hwang Hyunjin, Han Jisung, Lee Felix és Kim Seungmin! Szeretlek titeket!
VÉGE
Remélem tetszett nektek ez a sztori is! Köszönöm a sok megtekintést, csillagot és kommentet, amit kaptam tőletek! Hálás vagyok mindannyiótoknak!❤️
A szemfülesek pedig remélem észrevették a részek elején a képeket és a változását azoknak!🤭😉
Legyen szép napotok a továbbiakban, sziasztok!💗🐛
YOU ARE READING
My little secret ♡ot8 stray kids ship♡✅️
FanfictionJeongin-nak van egy titka, amiről senki nem tud; szerelmes az idősebb csapattársaiba. Mind a 7 fiúba. ⚠káromkodások, öngyilkos gondolatok⚠