Şimdiiiiiii
Selam wattpad parazitleri
Bir çılgınlık yapıp kitap yazmaya başladım
Umarım güzel olur aklımda şöyle güzel bir iki psikopat şeyler var
xDİKKATx
xBU KİTAPTA BEYİN EKSİKLİĞİ OLABİLİRx
Neys- Sakin şimdi hikayeye geçişşş
________________________________________
1-2 Yıl Önce
Sevdiğin çocukla uzun zamandır aynı kursa gidiyorsun. İlk başlarda sana soğuk davranıyor hatta göz göze gelmiyor bile. Kursta bir masa tenisi olduğunu duyunca hemen oraya gidiyorsun ve sevdiğin çocuğu görüyorsun. Tenisle aran daha yeni olduğundan çoğu zaman kaybediyorsun ama sevdiğin çocuğun arkadaşları sana tavsiyeler veriyor. Bir süre sonra sevdiğin çocukla aranız ısınmaya başlıyor birbirinizle nadiren de olsa tenisle ilgili konuşuyorsunuz. Yine bir hafta kursa geliyorsun ama sınıfta sadece sevdiğin çocuk ve başka biri daha var. Az kişi olduğu için öğretmeniniz size kutu oyunu getirip sessiz olmanız şartıyla öğretmenler odasına gidiyor. Kutu oyunu merak edip eline alıyorsun ama anlamayınca geri yerine koyuyorsun. Koyduktan sonra sevdiğin çocuk kutuyu masadan alıp inceliyor. Sevdiğin çocuk oyunu dağıtırken diğer çocuğa oynayıp oynamayacağını soruyor. Çocuk reddedip telefondaki işine geri dönüyor. Sevdiğin çocuk oyunu dağıtmayı bitirdikten sonra sana oyunu anlatmaya başlıyor. Biraz oyunu oynuyorsun ama bi' süre sonra sıkılınca oyunu bırakıyorsun. Telefonunda çok bir şey olmadığı için kollarını masaya koyup kafanı yaslıyorsun.
"Canın mı sıkkın?"
Kafanı kaldırıp şaşkınca sevdiğin çocuğa bakıyorsun. Sorduğu soruyla gelen aydınlanmayla hafifçe gülüp her şeyin yolunda olduğunu sadece canının sıkıldığını söylüyorsun.
"İstersen sohbet edebiliriz. Benim de canım sıkılıyor."
Sevdiğin çocuğa hayalet görmüş gibi bakarken oturduğun yerde dikleşip kabul ediyorsun. Siz böyle baya konuştuktan sonra çıkış saatine yakın öğretmeniniz gelip son haftaki sergi için gönüllü istiyor. Kimse gönüllü olmayınca sen el kaldırıyorsun. Kurstan çıktıktan sonra durağa giderken sürekli aklında sevdiğin çocuk gelip duruyor. Bunun farkına vardığında sevdiğin çocuğu aklından çıkartırken çoktan durağa geldiğini fark ediyorsun ve gelen minibüse binip eve gidiyorsun.
Bir sonraki hafta
Sizin sınıf için ayrılan sergi yerine gelip sınıfınızda hazırladığınız oyunu gelen misafirlere oynatıyorsun. Sonra birden sevdiğin çocukta sizin sınıfın sergi masasının önünde durup iyi ilerlediğini söylüyor. Sonra sevdiğin çocuk yukarıda olacak program için üst kata gidiyor. Programda bazı öğrencilere başarı belgesi verileceği için acele ediyorsun ama misafirler çok olduğundan yukarıya biraz geç çıkıyorsun. Yukarıya çıktığında belgeler verilmişti ve sevdiğin çocukta belge almıştı. Bir öğretmen birkaç konuşma yaptıktan sonra herkes alkışlamaya başladığında sen de onlara eşlik ediyorsun. Dikkatli baktığında konuşma yapan öğretmenin elinde birkaç belge olduğunu görüyorsun. İçinden belki erken gelseydim benimde belgem olurdu diye geçirirken telefonun çalıyor. Annen sergi bittiyse eve gelmeni misafir geleceğini söyleyip kapatıyor. Sevdiğin çocuğa kısa bir an bakıp görüşürüz anlamında kafa sallayıp aşağıda sınıftan eşyalarını alıp çıkıyorsun. Durağa yürürken umarım seneye de görüşürüz diye geçirip gelen minibüse biniyorsun.
________________________________________
Bu benim yaşadığım anımın bir kısmıydı bir sonraki bölümde sanırım devamını yazacağım
Bu arada şuan yazdığım 1 ya da 2 yıl öncesi bir sonraki bölümde bu seneye geçeceğim
Eleştiriye açığım yorumlara beklerim
Oy atmasanız da bölüm gelecek ama bu atmayın demek değil
İsteklerinizi de bu yorumun altına yazın
Yazmayana direk giriyormuş kuşlar dedi :3
Umarım bunları görmez yoksa naneleri yerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛·.¸¸.·'Düşünsene'·.¸¸.♛
Short StoryNormal bir düşünsene kitabı (woağğhh) neys- gel bi bak kardeş sevdiğin insanla bir "hayal et" kurgusudur. İstenmediği sürece smut olmaz . İsteğe açığım ♥