Saat gecenin 3'ünü geçmesine rağmen cinli arkadaşınla motorlarınızla asfaltın anasını ağlatıyordunuz. Gece yollar boş olduğu için deli gibi hız yapıyorsun. Kaza yapma riskiniz düşük olduğu için şeritten şeride dans edercesine yön değiştiriyordunuz. Bir çılgınlık yapıp motorunun üzerinde ayaklarının üzerine çıkıyorsun ama motor birden sallanınca göt korkusundan usulca geri yerine oturup cinliye yetişmek için hızı köklüyorsun.
Yanınıza nereden geldiğini anlamadığınız bir kaç tane daha motor yaklaşıyor. Motorlardan en öndeki size meydan okurcasına gaza basıyor. Arkadaşına bakıp sen de meydan okumaya karşılık veriyorsun. Cinlin ve sen gaza öyle bir yükleniyorsunuz ki kulaklarınız sağır olma derecesine geliyor. Cinli hava atacağım diye önünü havaya kaldırıyor ama yarım olduğu için sizin aksinize arkanızda kalıyor. Belindeki silahı çıkarıp yere doğru birkaç el ateş ediyorsun. Karşı taraftan iki kişi göt korkusundan sağa çekince artık elenmişlerdi. Şimdi 2'ye 1 avantajlı taraftaydık.
Tünel de bir bitmek bilmedi diye içinden geçirirken gaza daha da yükleniyorsun. Cinliye bakmak için kafanı çevirdiğinde arkanda kalan tek kişi elindeki silahı senin aksine yere değil de direkt olarak senin üzerine doğrulttuğunu görüyorsun. Arkadaşın arkandan ismini bağırınca silah usulca inip tekrar gencin belindeki yerini alıyor. Gaza fazla yüklendiğin için benzinin bitme raddesine gelmişti. Kahretsin diye söylenirken elindeki silahla havaya bir el ateş edip çekildiğini belirtiyorsun. Cinlin de seni yalnız bırakmayıp yanına geliyor. Ona benzininin neredeyse bitmek üzere olduğunu söylüyorsun. Sana biraz benzin takviyesi yaptıktan sonra yanınıza deminki size silah doğrultan motor yanaşıyor. Motordan inip kaskını çıkartınca sevdiğin çocuğu saçlarından tanıyorsun.
"Aha geldi bizim meymenetsiz at kuyruk(!)"
Cinli sevdiğin çocuğu ilk başta gördüğünden beri onun saçlarıyla dalga geçiyordu. Tabi o da bir saygı çerçevesi içerisindeydi hiç sınırın dışına çıktığını görmemiştin.
Sevdiğin çocuk gelip ilk önce gelip seni belinden çekip sana sarılıyor. "Özür dilerim. Gerçekten sen olduğunu bilmiyordum." bunları söyledikten sonra ilk önce gözünün altındaki bir yeri öpüyor sonra yüzünün diğer tarafındaki yeri. Ardından senin dilinde özür için avuç içlerini öpüyor ve kaskının camını kaldırıp o kısa göz temasında sana göz kırpıp tünelin diğer tarafında gözden kayboluyor.
_________________________________
Cinlime özel bölüm <3
Ağla bücür
Ağla hıyar
Ama önceki bölümde cinlim yoktu ondan ona özel bölüm yazdım
Ablanız bugün ne kadar mükemmel bir insan :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛·.¸¸.·'Düşünsene'·.¸¸.♛
Kısa HikayeNormal bir düşünsene kitabı (woağğhh) neys- gel bi bak kardeş sevdiğin insanla bir "hayal et" kurgusudur. İstenmediği sürece smut olmaz . İsteğe açığım ♥