0.8

33 4 13
                                    

Şimdi benim LGS'me çok az kaldığı için bu hafta içinde bölüm yazamayacağım. Çok ösür. Tamam şuan çok okuyucum olmayabilir ama olanlara da bölüm lazım. O yüzden teselli bölümü bu. Muz'dan bahsediyore bugün. (Hatırlamayan için önceki bölümlerin birinde sevdiğim çocuğun kendi aramızdaki lakabı olduğunu söylemiştim. Sınıfta muz diyince gözler saniyesinde bana dönüyor. ;)) Şimdi başlıyore -->


1-) Şimdi bu bölüme bunu okumadığını varsayarak başlıyorum. Benim biricik muzumun havli olduğu hallerini yazacağım. Dikkat düşecek olanlar okumasın. İlk olarak bazen sweet giyiyor ve kollarını sıyırınca aşırı hawli oluyor. Bir de saçları uzun ya o sweetin üzerine dağınık şekilde topluyor. Ayh çocuğa bir daha düştüm. Yanakları zaten ayrı tatlı böyle pembe pembe. İkinci tarzı da şu dar badiler oluyor ya anlamayan olabilir penye ama dar tişört annem badi diyor. Onun üzerine boğazlı kapşonlu giyiyor. Bi de saçlarını düzgün yapıyor. Bir daha düşüyorum. Her yerim yara bere oldu be zalımın oğlu. İyice Kuzey'e döndüm amk. Utanıp utanmadığını anlamıyorum ama o yanakları yalansa Allah çarpsın çok tatlı. Ölüyorumm.

2-) BEN BU ÇOCUĞUN BANA ADIMLA SESLENMESİNE SÜBLİMLEŞİYORUM AGA. Sakin. Neyse şaka maka çocuk çok güzel söylüyor adımı. Geçen uykumda muzun sesini duydum aga ses nereden geldi diye arandım iki saat. Sonra mutluluktan geri uyuyamadım. Sonra bi kere de ders çalırken duydum ama işin tuhaf tarafı kulaklık var. Yeni süper güç kilidi açıldı. Ama genelde birbirimize adımızla seslenmeyiz. Yani demeye çalıştığım ben ona hitap etmeden birşey söylesem o anlar o bana söylese ben anlarım. Öyle bir bağ var arada. Ona ismiyle nadiren hitap ederim. Dur bi düşüneyim. Aha buldum. 'L/nnnnnnn ya azıcık acı be bana. Burada gariban kaldım. Kaçıncı sayı oldu. Az yavaş at lan. L/nnnnn!(ağlamaklı ses). Allah peygamber için az yavaş at! (Burun çekme sesi. Sümüklü rüveyda)'  Belki başka da vardır ama hatırlamıyorum. Ondan bir replik 'N'apıyon Rüveyda? N'apacaksın onu Rüveyda kafaya mı dikeceksin? Aha, siyah çay yazıyor lan üzerinde kafaya diksem hiç bir şey olmaz.' Ehe bu dün oldu kursta. Ve ben onu cidden kafaya dikiyordum. Elimden aldı :'). Buraya ismimi de yazdım eğer okuyorsan bence bir yorum gelir ha? Hadi yazmayacaksın bari haftaya belli et tamam mı? O kadar mal olmadığını tahmin ediyorum.

3-) Çocuk beni KIZ YERİNE KOYUYOR. Senden erkek vibe alıyorum diyen cinliye gelsin. Şimdi ben her bokun sınavını kazandığım için Deneyap diye bir yere de gidiyorum. AMINA GOYİM Bİ TANE KIZ YOK. Ciddi ciddi sınıfta kız yok. Benim de böyle kaba bir tabirim olduğu için adamlar beni erkek yerine koyuyo orusbular. Derste roket maketi yapıyoruz tamam mı çocuk orada boş boş takılıyor. Bende gittim oğlum sen mal mısın n'apıyon burada dedim. Geldi bana ne dedi biliyor musunuz? 'Seni diyeceğim ayıp olacak'. APTAL EMBESİL BEN KIZIM KIZ OROSBU ÇOCU. Sonra geçen yanlışlıkla o çocuğun götüne tekme attım. Sonra Mehmet diye bi çocuk var baya garip tanıştık. Ben ilk defa bu sınıfta derse zoomdan girdim tamam mı? Çocuk chate DxD yazdı. Anam benim gözler neredeyse yerinden fırlayacak. O şimdi hentai animesi. Ben chate bi girdim tabi kimse anime izlemiyor anlamamışlar ben böle kocaman kocaman 'YAPMA YANARIZ' falan yazdım. Öyle tanıştık çocukla şimdi neler konuşuyoruz  Çocuk kız mız dinlemiyo ana bacı sövüyor amına koyim. Çocukla şimdi neşer konuşuyoruz amk. Ama muzun bir ağırlığı var. Ama o sadece ağzını bozmama konusunda. Yoksa tenis masasında resmen beni tokatlıyor.

4-) Benim yanımda olunca eriyorum bu çocuğa ERİYORUM. Şimdi genelde beni erkek sayanlar dışında yanımda duran pek erkek yok. Ve duran nadir insanlardan BİRİ. Bak şimdi ben inatlık olsun diye masa ortada ya iki tarafı var o bir tarafında ben de karşı tarafına geçince yanıma geliyo yanaklarını ısırdığım. Bazen yanımda olunca kolu falan sürtüyo o minicik temasta bile kolum ısınıyor. Demeye çalıştığım bu çocuğun vücut ısısı benimkinden bile yüksekse bu çocuk geberiyo heralde. Ben duygularımı iyi gizlerim aga. Mesela ben şunlardan değilim 'AğAğAğaĞ Elİ EliMe DeğDi KeSiN EvlEnCez' . Iyh hiç sevmem. Yanımdayken eriyorum sarılınca yok oluyorum. Ama bende şey varmış. Birine sarılınca belimi geri çekiyormuşum. Ama hiç fark etmedim. Umarım muza sarılırken de yapmamışımdır.

5-) Bir de gözlerine ölüyorum bu çocuğun. Gözlerini çok basit anlatıyor. Yeşil dedi yağ direk. Ama ben onun gözlerini basit bir yeşil olarak görmüyorum.  Ağlıycam. Böle gözleri maviş içine doğru baya baya sarı olıyor lan. Benimkiler de o mantık. Elamsı bişey ama çok açık renk değil. Arkaplanda yeşilin koyu bir tonu ortasına doğru kahverengi. Ağlayın ezikler. Annemim gözleri de böyle. Anneannem ve dedemin gözleri rengarenk. Baya baya rengarenk. Onların bazı tonları anneme annemden de bana geçmiş. Ablanız hawli.

6-) Muzun adıyla kendisi çok fena uyuyor. 

7-) Saçı uzun diye cinli dalga geçiyor at kuyruk diye

8-) Haftaya yanaklarını koparıcam ama ısırmadan

♛·.¸¸.·'Düşünsene'·.¸¸.♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin