0.6

27 6 43
                                    

Selamun alyküm

Müslüman kardeşiniz daha bir iki kelime zor yazıyor

Neyse şu misafirlik bölümlerinden yazacağım ama şu tarz olmayacak

-AnNeM SevDiğiN ÇocUğUn AilESinin GeLecEğiNi SÖylEdi HemEn BoYa baDAnA YaPıyIm-

Daha gerçekçi, normal ve sakin olanlardan

Bu arada sevdiğimiz çocukla kendi aranızda konuşurken ona arkadaşların ve sen muz diye hitap ediyorsunuz çünkü bizim sınıfta benim sevdiğim çocuk muz diye geçiyor aklıma başka meyve gelmedi

Fesat olanlar lütfen yanlış anlayın çünkü ERKEK YA O HANİ AKLIMA GELEN TEK ŞEY BUYDU

Belki bu bölümde muz lakabını kullanmam

____________________________________________

Sabah mutfaktan gelen seslerle uyanıyorsun. Çok mutlusun çünkü köri soslu suda uzun olan makarnalarla partiliyordunuz. O rüyayı devamını getiremediğin için buruk bir hüzünle yataktan kalkıyorsun. Saate baktığında saat daha 9'a gelmemişti ki hafta sonu olduğunu saymıyorsun bile. Annen senden daha erken kalkmış olmalı ki o noodle malzemeleri olan rüyadan sonra kendini çok aç hissettiğinden dolabı açınca içerisinde bir sürü el işi yemek olduğunu görüyorsun. Bu hazırlıkların kim, daha doğrusu kimler için olduğunu soruyorsun. Çünkü bu kadar hazırlık bir kişiye olacak değil ya? Annen birkaç isim sayıyor aralarından 2 tane arkadaşının ismini seçebiliyorsun. Aslında annen tüm arkadaşlarını çağırmıştı fakat şu cinli arkadaşının annesinin sitede bir işi çıktığından gelemiyorlardı. Annen hemen çıkman şartıyla duş almanı söylüyor. 

▴¥▵

En az yarım saat sonra banyodan çıktığında annene görünmeden hemen üstünü değiştiriyorsun. Vücut ısın normalden fazla olduğu için çabucak üşümemek için üzerine çok da kalın olmayan bir sweet çekiyorsun. Saçlarının nemini havluyla alıp bir kaç kere salladıktan sonra toplamadan salık bir şekilde bırakıyorsun. Sonra erkenden kalktığın için kahvaltıya daha çok olduğunu fark ediyorsun. Kendine normalde yediğin kadar bir kahvaltı hazırlayıp yiyorsun ve ders yapmaya odana gidiyorsun. Test kitaplarını çıkartıp yüz üstü bir şekilde uzanıp çalışmaya başlıyorsun. Zaten erken kalktığın için gözlerin kapanıyor ve merhaba yeni bir noodle malzemeleri olan bir rüya...

 Zaten erken kalktığın için gözlerin kapanıyor ve merhaba yeni bir noodle malzemeleri olan bir rüya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şu şekil uyuya kalıyorsun.)

Omzundan dürtülmenle yine noodle olan ama bu sefer farklı olarak havuçlarda bulunan bir rüyadan vahşice uyandırılıyorsun. Yüz üstü yattığın için kollarınla kendini kaldırmaya çalışıyorsun ama kaldırdığın kolların aniden boşalınca geri yatağa düşüyorsun. Bu her uyuyup uyandığında oluyor ama bu çok erken ve uzun gerçekleşmişti. Normalde kolların düştüğü gibi geri kalkardı ama bu sefer kaldıramıyordun. Bunu isteyerek yapmıyordun, iraden dışı oluyordu. 

"Bi' el atıversene."

Yatakta olan yüzün yüzünden sesin boğuk çıkıyordu. Ama biri seni belinden tutup yatağa oturtunca o anki şokla kollarındaki hükmün sana geri dönmüştü. Karşındaki kişi oydu, evet evet hayal görmüyorsan o sevdiğin çocuktu. Apar topar yatakta sürünerek geri çekilince yastığı kendine siper edip bağırıyorsun.

"Bücür şey bunun burada ne işi var be! Sen mi getirdin yoksa, yeminle beklerim senden! Şeytan bu kız uzak tutun benden!"

O anda aklına gelen şeyle hemen yataktan kalkıyorsun. Daha doğrusu kalkmaya çalışıyorsun. Ayağın yorgana takılınca yataktan yere yuvarlanıp omzunun üzerine düşüyorsun. Sevdiğin çocuk zaten küçük olan odada iki adımda yanına gelip seni kaldırıyor.

"Ne bu acele, güzellik? Aynı evde nereye kaçacaksın?" Bunları düştüğünde kayan sweetı ucundan tutarak düzeltirken söylüyor. Sen kaçmadığını, saate bakmak için uçtuğunu ağzının içinde neredeyse fısıltı şeklinde söylüyordun ki sevdiğin çocuk arkandan sweeti düzeltirken üzerine düştüğün omzunun üstünde onun dudaklarını hissedince sözün yarım kalıyor.

Tam odadan çıkacağı sırada sen;

"Heyy! Öpücüğünü eşitlemek zorundasın!"

Gülerek senin yanına geri gelirken "Seni bu kadar çok öpmemi istiyorsan..." duraksayıp omzunu sıyırıp aynı şekilde minik bir buse konduruyor. İlk önce senin sonra da kendi dudaklarını gösterip "... burası da müsait, güzelim." deyip odadan çıkınca arkadaşlarının -yine ve yine- elindeki telefonu fark edip kızaran yüzünü kendini yatağa yüz üstü atarak saklamaya çalışıyorsun.

____________________________________________

Sondaki bölüme eridim ERİDİİMMM

Sonraki bölümlerde smut mu yazsam acep

Arkadaşlar yorum ve oy atanların yanaklarını, atmayanların götünü ısırayım

Kullanırsanız diye size yaratıcı bir küfür yazayım

Birinden duymuştum şey 

Otobüs olursam seni otogara çeviririm

Oy vermeyenler otogar :3

♛·.¸¸.·'Düşünsene'·.¸¸.♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin