3. Bölüm (Kim bilir?)

71 44 38
                                    

YENİ BÖLÜME HOŞGELDİNİZZZ🤗🥰
Kısacık zamanınızı alacağım canımlar özür dileyerek ama söylemek istediğim ufak birkaç şey var. Öncelikle betimleme kısımlarını uzun tutmam sizleri sıkıyor mu ve olay dizisini bölüyor mu ? Sizlerin görüşleri benim için önemli çünkü okuyucular sizlersiniz. Ben karakterlerin iç dünyasının diyaloglara ziyade hikayeyi daha da derinleştirdiğini düşünerek duygu kısımlarını uzun yazıyor ve bölümleri bir tık kısa tuttuğum için de sizlerin fikirlerini merek ediyorum. Karakterlerimi sonuna kadar hissetmeye çalışırken ilk defa sizlere aktarıp kendime engel olamadığım endişemi mazur görmeniz dileği ile.😊

Fantastik bir kurgu ve iki ayrı evrenden bahsettiğimiz için de durağan ve tanıtım havasındaki bölümlerimiz devam eden haftalarda daha da uzayacak ve olaylar başlayacak sevgili okurlarımm.

bu bölümümüz bir önceki uzun ve sıkıcılığı giderebilmek adına diyalogları kısa tutuğum bölümüm itibari ile bir tık hem Minerya? hem de Uraz tam olarak kim? sorularını ararken cevaplarında bize destek olacağı için ileriye dönüktü.

Devam niteliğindeki bölümümüze başlıyoruzzz🥳

🌟Her başlangıç ,umuda gülümseyiş . Her kaçışının çıkmaz sokağı

sıcacık kolların arası, senin de alıştığın olacak zamanla korkularına gebe nefretin.
💫🫀

Zaman daha önce hiç bu kadar hızlı terk etmiş miydi şu anı? ya da dursun artık diye yakınacak kadar kaç vakittir yorgun düşmüyordum. Hatırlayamıyorum. Bu gün bitse diyerek içimden dualar ettiğim zamanlar , durağan geçişler , sıkıcı dersler veya gün içerisinde yapmam gereken çoğu aktivitenin plana dahil olmadığı zamanlar dışında pek olaysız geçmezdi ve günün sonunda, bugün de bitti diyebilme hayaliyle kendimi avutarak ayakta duran taraftım.

Şimdi ise o yoğunluğu da sıkıntıdan patladığım zamanları da mumla aradığıma inanamıyorum. Adının Uraz olduğunu öğrendiğim adamdan tam kurtuluyorum derken daha da dibe batmam dolayısıyla işim git gide zorlaşıyor. Yani bu berbat özlemime bir isim takmam gerekirse rezil bahtıma ithafen uydurduğum sözcüklerden ibaret olabilirdi.

''URAZ'' şans , talih anlamı taşıyan bu isimin başıma gelen en büyük şanssızlık olması 'en kötü ne halt yemiş olabilirim' diye düşündürüyor. Beni kendisine tutsak ederek bırakmayışına sinirlensem de tek kelime bile alamadı dudaklarımdan . Henüz cevabını benim bile bilemediğim ve korkudan hayallerimde bile yer açamadığım gerçekleri istiyordu benden. Ama oda biliyor fakat yine de boşluk hissine savrulmamak adına duygularını feda ediyor gibiydi.

En azından artık korkmamayı seçmek için çabalıyor şiddetli çarpışını göğüs kafesime durmaksızın hatırlatan kalbim. Beni kolay kolay bırakmayacaktı evet, ama o da bana bir cevap borçluydu. Beni nereden tanıdığını , koskoca gezeğende neden kaderimin beni onun kollarına attığımı söylemeliydi.

Ben de tüm bu soruların cevabını almadan tek kelime edersem İlay değildim. ''Karşısına çıkınca dilini yutan kızımız konuştu'' diyerek bana karşı gıcık tavrını takınan biricik iç sesim özgüvenimi düşürmek için hazır biçimde bekliyordu bende kendisine göz devirmeden edemedim. Haklılık payı vardıysa da bir kere destek olsa şaşardım.

Uraz'ın itiraz kabul etmeyen kendinden emin , bilmiş bir tavır takınan sözleri beni şok etse de yüzümde mimik oynatmamayı başarmış ,bakışlarımı bu kadar koyu bir mavilikle karşılaştım mı diye düşündüren laciverte çalan siyah çizgilerin yansıması ile karışık ,okyanusu andıran gözlerinden ustalıkla kaçırmamayı başarmış bir süre konuşmamıştım ,yanıtsız kaldı tüm üzerime yığdığı tatsız soruları.

Yıldız Işığının GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin