1. BÖLÜM: Kardeşlik

180 54 10
                                    

Başlamaya hazır mıyız?? Ses verinnnnn😆

23.05.2024

Bu bölümde sizi baş karakterimiz Azra Yıldırım ile tanıştıracağım
İyi okumalar dilerim efendim

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah her zamanki gibi uyanmakta zorlandım. "Saat 6.30 olmuş, hala yataktasın Azra. Hadi kalk kalk! Geç kalıcaksın."

Hemen dişlerimi fırçalayıp, kıyafetlerimi giyip, Yiğit'in yanağına bir öpücük kondurup dışarıya iş yerine varmaya çıktım.

Yiğit 11 yaşına giriyor bugün, kardeşim benim için bu dünyada en kıymetlim. Biz annemizi ve babamızı henüz 6 sene önce kaybettik. Yiğit 4 yaşındaydı, ben ise 13 yaşındaydım.

Onların trafik kazasından sonra, Yiğit büyük bir hastalığa yakalandı. Kuzum benim, kaç senedir çekiyor.

Hem evi yerine oturtmak için, hem de Yiğit'in hastalığını yenebilmesi için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

O yüzden işe geç kalmamam lazım. Hemen otobüse binip 20 dakikalık yolculuğun ardından iş yerine vardım.

Ve işte, karşınızda o meşhur "Evren Holding".

Her zamanki gibi ilk işim soyunma odasına gidip daha önce giydiğim kıyafetlerimi değiştirmek oldu.

Temizlik kıyafetiyle otobüste dolaşmak istemem, kim ister ki öyle değil mi?

Elime temizlik malzemelerini alıp hemen işe koyuldum, patron gelmeden önce her şeyin hazır olmasını istiyorum.

"Günaydın Azra," dedi bir ses.

"Günaydın Gülay abla."

"Ah be Azra, 2 senedir hem çalışıyor hem okula gidiyorsun, yorulmadın mı?"

"Çok yoruldum ablam, ama kardeşim için değer."

Gülay ablanın acı dolu bakan gözlerini fark ettim, alışkınım böyle bakışlara.

Hemen Gülay abla ile işimizi halletik. Saat 7.30 oldu, tam isabet. Soner bey de geldi, bürosunda şimdi tertemiz çalışır.

Patronumuz pek sıcakkanlı biri değil. Normalde filmlerde genç bir patron olur sonra fakir ama gururlu çalışan olur ya, sonra güzel bir aşk hikayesi oluşur.

Benimki maalesef buna benzemiyor. Patronum 45 yaşında, görünüşü idare eder ama yine de, ne o temizlik görevlilerle muhatap olur ne de biz onunla.

İşi alırken bile patronumun yüzünü görmeden girdim işe. Her neyse, zaten buraya benden 26 yaş büyük olan bir adam ile aşk yaşamak için gelmedim.

Toplantı odalarını da bugün Gülay ablanın temizlemesi ne iyi oldu. İşim bitti ve hemen okula yürüdüm.

"O kardeşim, naber ya?" dedi Melis.

Canım arkadaşım, bu dünyada en yakın dostun kimdir diye sorsanız, Melis derim. Çünkü o benim en zor anlarımda yanımda oldu.

"İyidir, seni sormalı. Hayırdır bu yüzündeki mutluluğu neye borçluyuz?" Kız resmen mutluluktan uçuyor.

"Ne oldu inanamazsın, Azra! Bugün sen ile ben Şanti'ye gidiyoruz. Çok havalı değil mi ya?"

Şanti çok lüks bir restoran, bizim okuldaki cool tiplerin takıldığı bir mekan.

ARTIK ÇOK GEÇ (2024)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin