★²⁰

75 7 4
                                    

Fic'i sarkiyi dinleyerek okuyuuunn cunku anlami eslesiyoo

Fic tutmaz gibi hissediyorum neysee simdik size bir bolum yazicam aglicaksiniz(saka)

★★★★

Flash back:

27.02.2015

"

Hyung! Minho hyung!"

Arkasından gelen ses ile oraya döndü Minho

"Gene ne var küçük ucube?"

Jisung, Minhonun önünde durup kafasını eğdi

"Hyung... Sen bana ne zaman istersen yardım edeceğini söylemiştin değilmi?"

Minho göz devirdi.

"Of evet, ne olmuş dediysem?"

Jisung kızarmaya başlamıştı.

"Hyung sana ihtiyacım var"

"Ne istiyorsun?"

Jisung dahada utanırken Minho, Jisung'un çenesinden tutmuş ona bakmasını sağlamıştı.

"Söyle Peter"

"Şey... Hani siz sınav oldunuz ya biz birinci sınıf olduğumuz için sınav olmuyoruz bu yüzden öğretmen bizi tahtaya çıkartıp harfleri soruyor hyung."

"Ee olabilir? Benden istiyeceğin şey ne?"

"Hyung... Daha sonra bilip, bilmememize göre bir kâğıt veriyor. Fakat ben yapamadım hyung, öğretmen bana çok düşük bir yıldı, verdi."

"Tamam bir dahakine çalışır düzeltirsin. Seninle çalışmamımı istiyorsun?"

"Hayır hyung... Hani sen beşinci sınıfsın ya büyüksün, ben babama bu kâğıdı gösteremem bu yüzden sizde kalsam bir kaç günlük olurmu?"

Minho tekrar göz devirmişti.

"Peter saçmalıyorsun. Seni eve almam ailem buna kızar. Ayrıca baban sadece azarlar ve geçiştirirsin neden korkuyorsun?"

"Hyung hani sen bir keresinde kollarımdaki kesikleri sormuştun ya..."

Minhonun gözleri faltaşı gibi açılmıştı.

"Onları baban yapmadı değilmi Peter?"

Sessizlik...

"Han Peter!"

"H-hyung özür dilerim..."

Minho, Jisung'un kolunu kavradığı gibi ona arkasınca sürüklemeye başlamıştı.

"Hyung nereye gidiyoruz?"

"Bizi kimsenin bulamıyacağı bir yere Peter."

"Kaçıyormuyuz?"

Minho, Jisung'un görmememisi bilerek gülümsemişti.

"Kaçıyoruz küçük sincap"

Jisung kıkırdamıştı.

Saatlerce yürümenin ardından yeşillikler ve çicekler ile donatılmış bir araziye gelmişlerdi.

My Heart Killer/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin