NOT:YAZIM YANLIŞLARI VAR AMA K.B LÜTFEN DİKKATLİCE OKUYUN BU HAYATTA GÖRMEDİĞİMİZ NİCE HAYATLAR VAR BENİM DERDİM MEŞUR OLMAK DEĞİL BİLİNMEYENLERİ GÜN YÜZÜNE ÇIKARMAK
SOSYAL HESAPLAR: avin.elif/penumbra36
Kapak bu olsun mu?
🦋🦋İYİ OKUMALAR 🦋🦋
Bayramın ilk sabahında namazlar kılınmış herşeye rağmen büyüklerin ellerini öpmüştü genç çift .
Ayşe ne kadar nereye gittiklerini sorsa da hep şu cevabı aldı"Gerçek ailemize"
Ayşe'nin kafası karışmamış değildi ama daha fazla sormak istemedi velhasıl cevabı belliydi yüreğinin bir bildiği vardır diyip sabrın sonunu çekti.
Araba üç katlı büyük bir binanın yanında durdu daha önce hiç geldikleri bir yere benzemiyordu.Merakla etrafına baktı ama geldikleri yere anlam veremedi en son kapının girişinde beyaz bir tabela üstünde siyah renkteki .
(Mardin çocuk yuvası)
Yazısını okuyana denk bu gün bayramdı ailemize demişti ama burası bir çoçuk yuvasıydı.
Adam arabadan inip karısının kapısını açtı sağ elini ona doğru uzattı.
"Hadi kırlangıç aile olmak isteyen binlerce yürek saklı bu kapının ardında aile olmak nedir bilmiyoruz ama insan olmayı deneriz hiç değilse "
"Yüreğim ya beceremezsek onlar gibi olursak"
Adam arabada oturan karısına doğru eğilip yüzünü ellerinin arasına aldı.
"Biz yürekten sevelim yeter onların taştan yüreğine karşı senin uçsuz bucaksız bir yüreğin var Aziz sığdı ya hiç bir yere sığmayan Aziz'e yuva oldun ya onlara nasıl olamayacaksın"
Ayağa kalkıp tekrar elini uzattı karısına .
Kadın aklına gelen gerçekle beraber"Ama eli boş geldik şimdi üzülürler"
Adam güzel bir tebessüm bahşetti karısına .
"Sence unutur muyum?"
Arabanın arka bağajını açıp içinden ki kolileri ağzını açıp içindeki sayısız işlenmiş mendil gösterdi.
"Bunların hepsini yüreği yaralı kanatları yaralı anneler işledi her memleketten geldi gelmeye de devam edecek"
Evet Aziz her bir çocuğa Özel işlemiş mendiller yaptırmış arasına para ve lokum koymuştu ceplerine sıkıştırılacak mendilleri olacak her birini şefkatle işleyen anneleri de güzel yürekli bir adamdı bir çok kadında işlediği mendiller sayesinde
çocuklarına bayramlık alabilecekti.Aziz ellerini kalbinin tam üstündeki sol iç cebine atıp ona özel yaptırdığı mendili çıkarıp karısının avucuna koydu.
"İşte şimdi bayramın kutlu olsun bücür "
Hep Aziz'in karısıydı lakin o iki örgüsü elinde bez bebeğiyle gelin olmuş hiç büyümemiş küçük gelin Ayşe'ydi."
Kadın sağ elinin parmakları mendile işlenen uçan kırlangıç nakışının üstünde narince gezindi.
Ama acılar geçmez rafa kalkardı sadece .
"Yüreğim yıllar geçti ama benim sızım hiç dinmedi köşe başında saklanıp bana bakan gözleri yaşlı kızın gölgesinden hiç çıkamadım"
Adam kadının başını göğsüne çekip sıkıca sarıldı.
"Geçmesin kırlangıç geçerse affedersin ben ne seni o evden çıkardığım günü unuturum nede sen buna sebep olanları affede bilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Şefkati
Narrativa generaleAziz Ağa: "Varsın hiç çocuğumuz olmasın kırlangıç bizde anne baba hasretiyle kavrulan çocuklara yuva oluruz " Ayşe: Anneler hep can yakar Aziz ya bende annem gibi onların canını yakarsam korkuyorum çok korkuyorum yüreğim onun gibi bir anne olmaktan...