Nasılsınız umarım iyisinizdir.
İstgram @avin.elif
@penumbra36"Her sonun bir başlangıcı vardır"
20.Bölüm
Ne olursa olsun bir anne hiç bir zaman evladına gardını koymamalıydı Aziz ağa için öyleydi
"Bize büyü diyorsunuz ya hani biz hiç çocuk olamadık ki büyüyelim Xece hanım"
Diyip arkasını dönüm çıkıp kendi odasına doğru gitti o sırıda doktor odadan çıkıyordu .
Aziz:
"Ne oldu doktor iyimi Ayşe "Doktor:
"İyi olsa ne çare siz yine çocuk demeden onu aynı hale getireceksiniz "Genç adam doktorun sözleriyle ellerini yumruk haline getirdi .
Doktor:
"Neyse beni hastalar bekler ben ilaçları çalışanlara verdim yarın gelir yine kontrole gelirim"Aziz:
"Tamam"Giden doktordan sonra Aziz odaya girdi melekler kıskandıracak saf ve temizdi küçük kız .
"Vicdanı olan nasıl kıyar sana "
Yatağın başına gidip yere çömelip küçük kızın saçlarını okşadı anasının çekmekten zevk aldığı saçları şimdi koskoca Aziz ağa sevmekten korkuyordu.
"Bu hayat çok acımasız bücür canını yakmaktan korkmaz olmuşlar insanların gözlerini nasıl bir hırs bürünmüşse can yakınca güçlü olduklarını sanır olmuşlar"
Uzanıp saçlarının tepesinden öptü genç adam ve sonra odadan çıktı rahat uyusun diye .
Aziz ağa bu zulüme karşı sussanları asla afetmeyecekti hesabını tek tek soracaktı.
"Ağam kerim bey geldi "
Bu habere çok sevinmişti okul imtahanları için Ankara gitmişti ve sonunda döne bilmişti kan kardeşi evet kan kardeşiydi çünkü zamanında askerde onun için hiç düşünmeden kurşunların önüne atlamıştı o gün bu gün kan kardeşi olmuşlardı.
Aziz ağa aşağıya inip kan kardeşine gidip sıkıca sarıldı özlem giderdiler.
"Ee özledin mi beni ağam?"
Arkadaşının omuzlarında tutup sarstı genç adam.
"Buda sorumu oğlum insan nasıl özlemez kardeşini"
"Ne bileyim ağam bu ara pek arayıp sormadığın için olmasın"
Aziz derin bir nefes alıp söze girdi
Sorma kardeşim bu ara başımda öyle dertler var ki "
Kerim kaşlarını çakıp dostuna baktı
"Buda ne demek dostum neler oldu anlat zaten bir süre buralarda olacağım "
"Tamam akşam söylerim bizim terasa Cihangir sofrası kursunlar ancak o bizi paklar"
İki genç adam adam üst kata doğru çıktılar.
*************************************************
AKŞAM
Genç adam üst kata onu bekleyen dostunun yanına gitmeden bir kez daha kızı kontrol edip öyle çıktı terasa.
Arkadaşı çoktan bardağın dibini bulmaya başlamıştı oysaki."Oğlum ayıp değil mi ben gelmeden başlamışsın içmeye yakışıyor mu sana "
"Kusura bakma ağam sen gelmeyince sabremedim daha fazla başladım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Şefkati
Ficção GeralAziz Ağa: "Varsın hiç çocuğumuz olmasın kırlangıç bizde anne baba hasretiyle kavrulan çocuklara yuva oluruz " Ayşe: Anneler hep can yakar Aziz ya bende annem gibi onların canını yakarsam korkuyorum çok korkuyorum yüreğim onun gibi bir anne olmaktan...