Not: yazdığım bölüm yayınlanmadığı için tekrar yazdım kusuruma bakmayın lütfen şu ⭐butonuna basın .
İst:@penumbra36
@avin.elif9.BÖLÜM İYİ OKUMALAR
Herkes anlı şanlı bir düğün beklerken Aziz kabul etmemişti
Daha doğrusu onlar için şeref gibi gözüken bir olay onun için utanç vericiydi .bir çocuğun geleceği sönmüşken bunu kutlamak acımasızca olurdu ona yakışmazdı .
Hem bu tatlı telaşları sevdiği adamla paylaşmak isterdi kesin bunu ondan alamazdı .
Yemini vardı asla dokunmayacak incitmeyecekti insanlar onları karı koca sana bilirdi belki ama asla kapının ardındakini bilmeyeceklerdi.
Taki küçük kız ne zaman ki güçlü kendi ayakları üstünde durabilecek bir duruma geldi o gün Aziz onu özgür bırakacaktı.
Aziz çalışma masasına oturmuş kafasını arkaya atıp düşüncelere dalmışken Kapı çalınmadan açılıp kapanınca hiç kafasını kaldırıp bakma zahmetinde bulunmadı çünkü gelenin kim olduğunu biliyordu bir Kerim cesaret edebilirdi çalmadan içeri bodoslama dalmayı.
"Eee oğlum daha oturuyorsun ama bu böyle olmaz nikahın kıyılacak cenazen değil hadi biraz canlan"
Aziz kafasını kaldırmadan sessizce homurdandı.
"Ne fark edek ki sonuç olarak bir çocuk sokakta oyun oynaması gerekirken yukarıda adice kadın olmalarını anlatıyorlardı ama o bunu sadece bir oyun gibi sanacak"
Kerim derin nefes alıp dostunun karşısındaki koltuğa oturdu.
" Bir çocuğun gözündeki ışık ne zaman söner bilirmisin Aziz'im"
Adam düşünüp cevap verdi .
"Direnmeyi bıraktığında mı?"
Kerim yerine iyice yayılıp arkasına taraf çevirdi başını.
"Nıch oda var ama umut bir insanın umutları tükendiğinde o insanı ayakta tutan hiç birşey kalmaz umut gelecektir unutma dostum ve o kızın umudu sensin"
Kerim yerinden kalkıp masanın etrafından dolanıp arkadaşının yanına vardı hep olduğu gibi yine uzattı ellerini dostuna onu bu kederden çekip almak ister gibi.
"Kalk hadi dostum bu dünyanın adaletsizliğine inat diren direnki birilerine ses ol"
Adam yüzündeki tebessümle uzatılan eli tutup kalktı.
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Ayşe oturduğu yerde oturmuş Fatma kadının dediklerini dinliyordu.
" Bak iki cilve yap tamam adamların hoşuna gider zaten ilk günden memnun olursa ooo gerisi istediğini yaptırırsın"
Kız melül melül baktı kadına
"Abla cilve ne demek "
Kadın oflayıp tekrar anlatmaya başladı ne vardı sanki bu kızda onca kız dururken .
"Kız cilve ne demek ne ahh sen kadın olacan bende görecem"
Ayşe bilmişlikle.
"Abla zaten büyüdüğümde kocaman bir kadın olacam cilve iş mi söyle onuda yaparım valla her iş gelir elimden"
Kadın elini anlına vurup bezgin olmuş bir ifadeyle küçük geline baktı.
"Kız cilve iş mi sanki Allah'ın sen bana akıl ver hanımım en zor işi bana bıraktı bütün konağı başta siler tekrar dizerdim bundan daha sana burda cilveyi anlatmaktan daha iyiydi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Şefkati
Genel KurguAziz Ağa: "Varsın hiç çocuğumuz olmasın kırlangıç bizde anne baba hasretiyle kavrulan çocuklara yuva oluruz " Ayşe: Anneler hep can yakar Aziz ya bende annem gibi onların canını yakarsam korkuyorum çok korkuyorum yüreğim onun gibi bir anne olmaktan...