"Bu nasıl Sena"Sena'ya gösterdiğim bilmem kaçıncı kıyafeti de üstüme doğrulttum.
"Kızım alt tarafı eşyanı almaya gidiyorsun.Görende sanacak buluşmaya gidiyorsun "dediğinde gözümü devirdim.
"E zaten buluşmaya gidiyorum ya Sena!"
"Ya kızım eşyanı alıp geri geleceksin oturup kahve içeçek haliniz yok ya"
"Belki içeceğiz?"
"Ay Allah korusun.Unutmaki bende geliyorum kahve mahve içemezsiniz"
"Off Sena!"
"Neyse hadi giy şunu da çıkalım yeter artık"Sena'nın sözüyle hemen üstümü giyindim.
Evden çıktıktan sonra arabama binip yola çıktık.
"Kürşat amcamın haberi var dimi?"
"E şey yok haber vermedim"
"Kızım sen iyi misin sen Kürşat amcam duyarsa keser bizi"
"Duymaz merak etme hem eşyamı alıp geri gelicem"
"İyi bakalım öyle olsun.Ne kadar kaldı bu arada?"
"E geldik işte"arabadan indiğim de otoparkın sezsizliğiyle karşılaştım.Sena arkamdan inerken etrafıma bakınmaya başladım.Nerdeydi bu çocuk?
"E nerde enişte?"Sena'nın lafıyla ona pis pis baktım.
"Ne eniştesi be saçmaladın sende iyicene"Sena kıs kıs gülerken arkadan bir araba sesi geldi.Arabayı gördüğüm de Akay'ın geldiğini anladım.
Sena beni dürterken "Senin ki geldi"diyerek göz kırptı.
Akay arabadan indiğin de üstünde gri dar bir tişört,altın da da siyah bir pantolon vardı.
Beni gördüğün de hemen yanıma geldi.Sena da yanımdan uzaklaştı.
"Selam"dediğin de,
"Selam"dedim.
"Ben eşyanı getirdim de bir sorun var"
"Evet?"
"Sizin isim neydi?"dediğin de üzülsem mi gülsem mi bilemedim.Demek beni umursamıyordu.Yoksa ismimi adı gibi ezberlerdi.
"E şey Belgi ben"diyerek elimi uzattım.
"Bende Akay.Biliyorsun zaten ama yine de söyleyeyim dedim"
"Tanıştığıma memnun oldum o zaman"dedikten sonra cebinden babamın holdinginin kartını çıkardı.
"Unutmadan şunu da vereyim"dedi ve verdi.
"Gerçekten çok teşekkür ederim eğer babam öğrenseydi holding kartının bir başkasında olduğunu beni kese-"söylediğim sözle ağzımın açık kalması bir olmuştu.Allah kahretsin bütün söylememen gereken her şeyi söylemiştim!
"Babanın holdingi mi var?"şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
"Hı hı"pişman olmuş bir ifadeyle çocuğa bakıyordum.
"Baban o ünlü mafya mı yani!"diyerek sesini yükseltmeden duramadı.
"Ay evet bağırma be bundan da kimseye bahsetmek yok"diyerek hızlıca arabama doğru ilerledim.
"Bari gitmeden bir kahve içseydik"Akay'ın ardımdan gelen sesiyle olduğum yerde kaldım.
Tam "Olur" derken aklıma Sena geldi.Kız orda kalmıştı.Ne yapacaktım ben?
En sonun da Sena'nın olduğu yere döndüğüm de eliyle OK işareti yapıyordu.Hemen Akay'a dönüp,
"Olur içelim"dedim.Birlikte avm nin içerisine geçtikten sonra bir cafeye oturduk.
"Eee Bilge nasılsın?"derken adımı yanlış söylemesi üzerine güldüm.
"Öncelikle adım Bilge değil Belgi ama sorun değil bu olayı sıkla yaşıyorum.İyiyim sen nasılsın?"dediğimde utançtan elini saçının arka kısmına koyup kaşımıya başladı.Bir yandan da gülmeye çalışıyordu.
"Ben çok özür dilerim Bilg- Belgi gerçekten isim hafızam çok kötüdür.Ben de iyiyim"dedi.Öylece boş boş otururken bir anda aklıma babamın burda olduğumu bilmediği geldi.Ve eğer bir az daha geç kalırsam olaylar ciddiye binecekti.
"Benim kalkmam lazım malum geç oldu.Her şey için çok teşekkür ederim görüşürüz"Akay'ın cevap vermesine fırsat vermeden otoparka doğru koşmaya başladım.
Otoparka geldiğim de Sena'nın beni sıkılmış bir şekilde beni beklediğini gördüm.
"Kızım hiç gelmeseydin!"Sena'nın sitemiyle gözlerimi devirdim.
"E sen değil miydin git diyen bana o kadar OK işareti yaptın"dedim
"Dedim dedim de bu kadar uzun kalacağını nerden bileyim.Ne konuştunuz bu kadar?"
"Arabaya geçelim anlatıcam zaten çok geç kaldım babam sorgulamazsa yeridir"dedikten sonra olan biteni anlatmaya başladım.
Eve geldiğimiz de arabayı park edip eve girdik.
Babamı kapı açtıktan sonra direkt karşım da görmeyi beklemiyordum.
"Baba sen kapıyı ne zamandan beri açıyordun?"dedim korka korka.
"Nerden geliyorsunuz böyle kızım"dediği an olduğum yerde kaldım.
"Eee baba şey"
"Aaa dur tahmin edeyim AVM den"dediğin de gözümün karardığını hissettim.Sonra da kendimi yerde buldum.Allah'ım lütfen babam Akay'ı görmüş olmasın yarabbim.Amin.
......
YOU ARE READING
OTOPARK
ActionArabamızın karıştığı bir adama aşık olacak ne yapmış olabilirdim.Önce ki evliliğimden olan çocuklarımı herkesten saklamış olabilirdim mesela.Ama tabiiki de şaka.