Babama Akay'ın geleceğini söylememizin ardından tam tamına 4 saat geçmişti.Fakat ben hâlâ ne giyeceğime karar verememiştim.
"Sena sence beyaz olan mı mavi olan mı? Bence mavi olan çünkü beyaz giyersem gelinlik gibi olacak ama mavi giyersem de çok göze batacağım.Ama benim istediğim de bu.Sadece belli etmemem gerek.Ay kızım ben ne yapı-"
"Off! İki saattir cır cır cır.Yeter da benim de canım var.Ne giyiyorsan giy ne yapıyorsan yap beni bulaştırma"Sena'nın kızmasıyla yüzümün düşmesi bir olmuştu.
"Tamam be sana kalmadım"Kalmıştım! "Yaa,Sena bak sen bana kıyamazsın.Bana yardım etsen?"
"Şu dudaklarını büzme be kızım dayanamıyorum"dedi ve yanağımdan öptü.
"Eee sence hangisi?"diye sordum.
"Bence onların ikisi de değil,"dedi ve gardrobumu açtı.İçinden sarı çiçekli bir elbise çıkardı ve bana göstererek "bunu giymelisin"dedi.
"Emin misin?"diye sordum.
"Adım kadar eminim"dediğin de gülümsedim.O sırada telefonuma mesaj geldi.
Akay:Belgi, konumu atabilir misin?
Mesajı gördüğüm de elimi anlıma vurdum.
"Noldu? Kim ne yazmış?"Sena'nın sorularıyla konuşmaya başladım.
"Kızım biz Akay'a konum atmayı unuttuk.Adam gelmiş konum istiyor.E haklı."dedim sonrada konumu yazmaya başladım.
Belgi:********* mahallesi **** sokak ******* apartmanı daire 6
Akay:Tamamdır yarın ordayım
AKAY ADLI KULLANICI ÇEVRİMDIŞI
Dudaklarımı üzüntüyle büzerek "Çevrimdışı oldu" dedim.
"E attın mı konumu bari?"
"Attım attım da hemen konuşmayı bitirmeseydi iyiydi.Konuşsaydık azıcık"diyerek yine dudak büzdüm.
"Belgi onu bunu bırakta bu baban Akay'ın dilenci olmadığını öğrendiğin de ne yapacak sence.İşte o zaman bitersin biteriz","Doğru söylüyorsun ama öğrenmeyecek.Öğrenmemeli"dedim.
"Neyse hadi hazırlan"dedi Sena aceleyle.
"Ay tamam dur"diyerek hemen üstümdekileri değiştirmeye başladım.
Üstümü değiştirdiğim de Sena bana büyülenmiş gibi bakıyordu.
"Ya kızım bakmasana öyle utanıyorum"diyerek güldüm.
"Ama oha.Daş gibi olmuşsun kızım!"
"Sen iyicene değişiyorsun daş ne"dedim ve güldüm.
"Sen böyle gül yeter"dedi ve bana sarıldı.
"Sena ben seni çok seviyorum.Sen olmasan ben ne yapardım bilmiyorum.İyi ki varsın"
"Ağlatacaksın kız beni.Sanarsın ki evleniyorsun.Alt tarafı Akay buraya geliyo.Sen böyle sözler söyleyeceksen Akay her gün gelsin bize"dedi.
İkimiz de gülerken saç stili bakmaya başladık.
O sırada da zaman su gibi geçti ve yarına geldi.
Kendi etrafımda dönerek Sena'ya "Nasılım?" diye sordum.
"Çok güzelsin.Diyecek söz bulamıyorum da sen neden Akay için bu kadar süslendin ben hâlâ dünden beri anlayamadım"
"Ya ne alakası var ben niye Akay için hazırlanayım a a sen de beni çok yanlış anlamışsın"diyerek kendimi savunmaya aldım.
"tabii kesin öyledir.Neyse hadi birazdan gelir dilencimiz"dilencimiz lafını bastırarak söylemişti.
YOU ARE READING
OTOPARK
ActionArabamızın karıştığı bir adama aşık olacak ne yapmış olabilirdim.Önce ki evliliğimden olan çocuklarımı herkesten saklamış olabilirdim mesela.Ama tabiiki de şaka.