"Hiç gelmeseydiniz Belgi hanım"babamın sitem edişi ses tonuna maruz kalmak gibi kötü bir şey yoktur bu hayatta.Ama şimdi bunu yaşıyordum!
"Tamam baba geldim işte,ben odamdayım"diyerek koşarak odama çıktım.Babam da arkamdan söylenmeye devam ediyordu.
"Hayır yani bir gün başına bir şey gelecek sonra başıma kalacaksın"babamın arkamdan son dediği şey buydu.
Hayır yani başına kalsam ne olacaktı.Kızıydım sonuçta bakmak zorundaydı.Değil mi?
Kendimi zar zor yatağa attıktan sonra cebimden telefonumu çıkardım.Kilidini açtığım an karşıma onun numarası çıktı.Kaya'nın.
Dışım telefonu kapatmamı söylüyordu.Fakat iç sesim...
Yazsam mı yazmasam mı düşüncesinde boğulurken aklıma Kaya'nın son andaki öküzlüğü gelmişti.
"Hah bende onu düşünüyorum o da kesin o fotoğrafta ki kızlarla takılıyordur"
Kendimi telefondan alıp banyoya geçtim.Sıcak bir duş aldıktan sonra üstüme kedili pijamalarımı giydim.
Alt kata indiğim de Sena buraya gelmişti.
"Belgi kızım sen nereye kayboldun ben gittikten sonra"diyerek bana sarıldı.
"Of kızım tuvaletteydim işte geldim.Hem ben sana ne anlatıcam odama geçelim"diyerek son cümleyi kulağına fısıldadım.
"Baba biz odama geçiyoruz"Sena babasına haber verdikten sonra odama geçtik.
"Eee kızım hadi anlat"
"Tamam Sena geç otur şuraya anlatıcam"Sena lafımı ikiletmeden oturduğun da bende karşısına oturup bugün olan biteni her detayına kadar anlatmaya başladım.
"Oha! Kızım sen neler yaşamızsın benim şimdi haberim oluyor.Alındım valla"
"Ya Sena Allah aşkına o durum da aklıma seni aramak haber etmek nasıl gelebilir di? Biraz anlayış lütfen"diyerek Sena'ya sitem ettim.
"Neyse, şimdi de numarası ben de kaldı yazsam mı yazmasam mı arasın da kaldım.Ama o son yaptığı öküzlük varya bütün yazma hevesimi elimden aldı."dedim.
"Belgi, kızım sen bu çocuğa karşı bir şeyler mi hissediyorsun?"
Alel acele konuşmaya başladım."Yuh! Kızım lök diye söylenir mi bu? Hem ne alaka ben ne hissedicem o öküze karşı"
"Off tamam be e napıcaksın sen şimdi?"
"Bilmiyorum Sena bilmiyorum"
"Kızım biz bir şeyi unuttuk"
"Neyi?"
"Babanı!"söylediği kelimeyle donup kalmam bir oldu.
Aradan geçen 15 saniye sonra konuşmaya başladım. "Babam öğrenmeden bu numarayı hatta bu ismi aklımdan silmem lazım.Babam öğrenirse ikimizi de çiğ çiğ yer"
Sena'yla oturmuş kara kara düşünürken telefonuma bir mesaj geldi.
0535******:Memnun oldum.Ben de Akay.
Mesajı görmemle direkt Sena'yı dürtmeye başladım.
"Serna! Kızım,kızım acil şuna bak"diyip telefonda ki mesajı gösterdim.
"Kim bu?"
"Sena sen gerizekalı mısın? Adam oraya koskoca 'ben de Akay' yazmış ya"
Sena aydınlanmış gibi,"He bu o"dedikten sonra başımı salladım.
"E ben ne yazıcam?"diye sordum.
"Kızım sen ciddi misin? Ne yazması? Biz daha şimdi baban öğrenmesin diye neler yapabileceğimizi düşünmüyor muyduk?"
"Doğru söylüyorsun"dedim.Ama bir yandan da yazmak istiyordum.Hatta bir yandan değil her taraftan yazmak istiyordum.
"Yok kızım ben yazıcam dayanamıyorum"
"Belgi kendine gel, ne yazması?"
"Ama çocuk yazmış o kadar ben yazmasam ayıp olacak"telefonu elime alıp yazmaya başladım.
Belgi:Bende tanıştığıma memnun oldum Akay.Biraz geç cevap verdin ama neyse
"Yazdım bile"diyerek Sena'ya yazdığım mesajı gösterdim.
"İyi bok yedin"diyerek lavaboya gitti.O sırada telefonuma Akay'dan mesaj geldi.
Akay:Kusura bakma ben ne diyeceğimi bilememiştim
Belgi:Önemli değil
Akay:Ben aslında şey için yazmıştım
Belgi:Ne için?
Akay:Ben de senin eşyan kalmış
Belgi:Hangi eşyam?
Akay:Bir kart
Belgi:Ne kartı?
Akay:Üzerinde 'Yılmaz Holding' yazıyor
Akay'ın söylediği söz üzerine ağzım açık kaldı.Babamın holdinginin kartıydı ve bunu tanımadığım bir adam bulmuştu.Kesin bitmiştim.
Belgi:Ha evet yarın sabah yine aynı yerde olursanız gelip alabilirim
Akay:Tamam o zaman yarın görüşürüz
Belgi:Tamam teşekkür ederim
Telefonu kapayıp hemen Sena'nın yanına gittim.
"Sena kızım deliğe mi düştün çık artık bak ne diyeceğim sana"
"Yine ne bok yedin"diye içeriden bana bağırdı.
"Ben bu Akay'a yazmıştım ya"diye bağırdım.
"Evet"Sena'da bağırıyordu.Bağırarak iletişim kuruyorduk.
"İşte onda benim eşyam kalmış"
"Yani?"
"Ne yanisi"
"Kızım eşyan kalmışsa nolmuş gider alırsın"
"Ama babamın holding kartı kalmış"
"Ne!"
"Evet işte sorun o" Sena hemen lavabodan çıktı.
"Eee şimdi yapıcaz?"
"Yarın işte buluşucaz yine bana eşyamı vericez"
"Nerde buluşucaksınız?"
"Nerde olcak Sena aynı yerde otoparkta"
"Bende gelicem"
"Saçmalama!"
"Ne ya bende merak ediyorum çocuğu"
"İyi tamam gel ama olay çıkartmak yok"
Yanağımdan öptüktükten sonra,"Tamam tamam söz"dedi.
"O zaman yatalım hadi yarın enerjik olmamız gerekiyor"
"Tamam hadi iyi geceler"
"İyi geceler Senoşum"
.......
YOU ARE READING
OTOPARK
AcciónArabamızın karıştığı bir adama aşık olacak ne yapmış olabilirdim.Önce ki evliliğimden olan çocuklarımı herkesten saklamış olabilirdim mesela.Ama tabiiki de şaka.