"Eee nereye gidiyoruz?"
"Elinin körüne Sena.Allah aşkına biz bu adamı bulmak için nereye gidiyor olabiliriz?"
"Off Belgi ne bileyim ben kafa mı kaldı?"
Avm ye doğru giderken Akay'ı nasıl bulacağımızı düşünüyordum.Ama ilk olarak otoparka gidip arabasını bulmaya çalışacağımı biliyordum.En kötü ihtimal gizli numaradan arayıp her şeyi anlatacaktım.
Otoparka girdiğimiz de Sena'yla bölüm bölüm ayrılmıştık.
Ben A dan M ye bakarken Sena da M den sonrasına bakıyordu.
L10 a geldiğim de Akay'ın arabasının aynısını görmüştüm.Seni yakaladım küçük adam.
Arabanın kapısını açmaya çalıştığım da çalmaya başlayan alarmla birlikte hemen geri çekildim.
Sese doğru gelen güvenlikleri fark edince kaçmaya başladım.Arkamdan gelen bir adam sesiyle arkama döndüm.
"Hanım efendi ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!"Yaşlı ve bunak bir adam bana doğru geliyordu.Bu araba Akay'ın değildi! Ve ben kendimi tekrardan belaya sokmuştum.
"Kusura bakmayın gerçekten bir yanlış anlaşılma oldu ben onu bir arkadaşımın arabası sanmıştım"diyerek özür dilerken yanıma Sena gelmişti.
"Belgi, ne oluyor bur da?"Sena'ya tam cevap verecekken yaşlı bunak amca cevap verdi.
"Senin şu yanında ki Bilge adında ki kız varya benim arabamı çalmaya kalkıştı!"dediğin de benim sinirler tavan yapmıştı.
"Amcacım ilk olarak benim adım Bilge değil Belgi ikinci olarak da özür diledik ya işte be ne uzatıyorsun yanlış anlaşılma!"
Yaşlı bunak amca sinirle güvenliğin yanına gitti ve bir şeyler söyledi.Yaşlı bunak amcanın söyledikleri üzerine güvenlikler bize doğru gelmeye başladılar.
"Bizimle karakola gelmeniz lazım.Karşı taraf sizden şikayetçi oldu."
"Hop kardeşim sen bizim kimin kızı olduğumuzu biliyor musun?"Sena dayanamayıp olaya dahil olmuştu.
"Kimmiş bakalım babanız?"Güvenlik alayla sormuştu.
"Benim babam Mehmet Deha,arkadaşımın ise Kürşat Yılmaz."dediğinde güvenlik şok olmuş bir ifadeyle bize bakıyordu.Korkmuştu.
Güvenlik yaşlı bunağın yanına gidip bir şeyler söyledi.Söyledikleri üzerine yaşlı bunağın suratı düşmüştü ve sinirle ortadan kaybolmuştu.
"Belgi iki dakika ortadan bırakmaya gelmiyorsun yemin ederim."dediğin de sinirle soludum.
"Kızım ne yapabilirim Akay'ın arabasının aynısıydı bende Akay sandım işte sonra da olan oldu.Onu bunu bırakta sen de bir gelişme var mı?"
"Maalesef"dedi.
Ne yapabileceğimizi düşünürken aklıma en kötü fikrim geldi.Gizli numara!
"Buldum!"diye sıçradığım da Sena korkmuştu.
"Ne sıçrıyorsun be!"
"Kızım nasıl bulacağımızı buldum"
"Nasılmış o bakalım?"
"Gizli numaradan arayıp her şeyi anlatacağız"Sena söylediğim söz üzerine güldü. "Ne gülüyorsun kızım?"
"Belgi sen gerçekten seni dinleyeceğini falan mı sanıyorsun?"
"Evet?"dediğim de daha çok gülmeye başladı.
"Sence seni engelleyen biri seni dinler mi?"dediğin de aklım yeni başıma gelmişti.Doğru söylüyordu.Ama denemekten zarar gelmezdi.
"Olsun en azından deneyelim"dediğim de otoparktan çıkıyorduk.
Kendimizi bir cafeye attığımız da telefonumu çıkarmıştım.
"Eee arıyor muyuz?"
"arıyoruz"
Bilinmeyen numara şifresini girip Akay'ın numarasını yazdıktan sonra aramaya başladım.
Telefon 3. çalışın da açıldı.
Güzel bir erkek sesi "Alo" dediğinde içimin ısındığını hissettim.Onu nedensizce özlemiştim.Çok özlemiştim!
Uzun süre cevap vermedikten sonra "Alo" dedim.
Karşı taraftan cevap gelmeyeceğini anlayınca anlatmaya başladım.
"Akay ilk olarak ben Belgi.Lütfen kapama telefonu sana her şeyi anlatacağım.Ben o gün eve gittiğim de sana önceden de söylediğim gibi babam bizi görmüş ve Sena da seni dilenci olarak tanıtmış.Burayı biliyordun ama bundan sonra neler oldu bir bilsen"dedim ve durdum.
"Anlat Belgi dinliyorum"Akay'ın sesini duyduğum da yüzüm de ki gülümsemeye engel olamadım.Allah'ım lütfen kendimi kaptırmayayım yarabbim.
"Sonrasın da babam seni bulmamı ve bizim eve çağırmamı söyledi.Neymiş efendim ben öyle çok dilenciye yardım etmezmişim yok sen farklıymışsın falan.Neyse, sonrasında seni işe bile alabileceğini söyledi.Bende seni aradım ama bulamadım.Beni engellediğin içinde (bunun için çok kırıldım) sana ulaşamadım."dedim.Karşı taraftan ses gelmeyince özür dilemeye başladım.
"Bak Akay, yemin ederim çok üzgünüm çok özür dilerim seni düşürdüğüm durumun farkındayım fakat bunların hepsi Sena'nın suçu o da çok özür diliyor gerçekten çok özür dile-"derken sözümü böldü.
"Sen,ben seni engellediğim için kırıldın mı?"dedi.Gerçekten onca söylediğim şeyin arasından buna mı takılmıştı?
"Şey,evet"dedim ve devam ettim. "Bak gerçekten bunun için kırılmaya hakkım yok haklısın özür diklerim tekrardan özür dile-"yine sözümü kesmişti.
"Kabul ediyorum"dediğin de şok olmuştum.
"Ne?"
"Yarın size geleceğim"dedi ve kapatmadan önce "Engelini açıyorum konumu atarsın"dedi ve kapattı.
Ben telefona baka kalmışken Sena da bana merakla bakıyordu.
"Ya kızım iki saattir sana hoparlöre alsana diye işaret yapıyorum hiç bir bok anlamadım anlatır mısın?"dediğin de ona doğru döndüm.
"Akay,"dedim ve yutkundum. "Yarın bize gelecekmiş"
Sena bana şok olmuş bir biçim de bakarken ben birden gülümsedim ve Sena'ya sarıldım.
"Akay geliyo!"diyerek bağırdım.
"Kızım dur sessiz ol azıcık evde değiliz"dedi ve ekledi. "Ayrıca sen neden Akay geliyo diye bu kadar seviniyorsun?"
Hemen kendime çeki düzen verip Sena'ya cevap verdim.
"Tabii ki de babamdan kurtulduğumuz için.Yoksa başka neden olacak?"dedim.
"He öyle diyosun"dedi ve imalı bir şekilde gülümsedi.
"Hiç öyle imalı imalı gülme.Hadi kalk babama haber verelim."diyerek cafeden ayrıldık.
YOU ARE READING
OTOPARK
ActionArabamızın karıştığı bir adama aşık olacak ne yapmış olabilirdim.Önce ki evliliğimden olan çocuklarımı herkesten saklamış olabilirdim mesela.Ama tabiiki de şaka.