#9

82 6 0
                                    

"derken?"

Götümü falan istemezlerdi herhalde degilmi?

Alparslan üzerime eğilip "seni istiyoruz,bizimle olmanı." Dedi sakinliğini korurken.

"Ben gay değilim yalnız."

Çağatay "bize fark etmez" dedi oda üstüme eğilirken.

"Ay Host ulan amına kodumun"
Onu yataktan itmek için elimi kaldırdığımda arkadan alparslan elimi tuttu.

"Lan bırak vallaha dövecem bu puştu!"

Onun elinden kurtulmak için diğer elimi arkaya savuracakken o elimide Çağatay tutunca savunmasız kalmıştım.

Yatakta kurtulmak için debelenirken "HAKSIZLIK BU!"
diye bağırıyordum.

Gereksiz güçlüler.

Birbirlerine bakıp sırıttılar ve ikiside aynı anda yanaklarımdan öptü.

Yüzümün kırmızıya döndüğünü hissettim.

"Itiraz edebilecek konumda değilsin." Dedi Alparslan.

Enseme çok yakındı.Nefes alışlarını ensemde hissedince huylandım ve kendi kendime mırıldandım.

Aniden daha çok yaklaştı ve kulağımı ısırdı.

Bu seferki mırıltım daha çok inleme gibi çıktı.

Çağatay önümde olduğu için yüzümü net bir şekilde görüyordu.

Muhtemelen gördüğü görüntü benim utançtan kıpkırmızı yüzüm ve yüzümü utançtan saklamak isteyip saklayamadığım için kapalı olan gözlerimdi.

Boynumda hissettiğim dudaklarla gözlerimi açtım. Çağatay boynumu öpüyordu.

"HEY!" dedim onu ayaklarımla iterken.Bana şaşkınlıkla baktı.

"Iz bırakma şerefsiz."

Yüzündeki ifade yumuşadı.

"Hay hay efendim."

Ve göğsüme doğru indi.Küçük öpücükler kondurdu ve iz brakmayacak şekilde ısırmaya başladı.

Arkamdada işler pek farklı değildi.Alparslan kulağımı bırakıp önce ense sonrada sırtıma doğru ilerlemişti.

Kuyruk kemiğime dokununca hafif titredim.Bunu fark etmiş olacak ki hafif kıkırdadı.

"Bu ilk seferinmi?" Dedi kuyruk kemiğimi okşarken.

"E-evet"

"Hm.o zaman.."

Elini tam deliğimin üstüne getirdi.

"Arkadanda ilk seferin oluyor."

Elini oraya götürmesi ile irkildim ve başımı arkaya çevirdim.

"Bir dakika... Orayı mı kullanacaksınız?!"

Anlamamış gibi yüzüme baktı.

"Başka nereyi sikebiliriz sence efe?"

Ona tam birşey söyleyecek iken Çağatayin penisimi kavraması ile kafamı geriye attarak inledim.

"A-ah?!"

Ani hareketle kendimden geçmiştim neredeyse.O ise benim kendime gelmemi beklemeden çekmeye devam ediyordu.

"B-bir dakika-Ah!"

Bana baktı ve sırıttı.Tam boşalacak iken penisimi bıraktı ve beni öpmeye başladı.

O..

Fazla sert öpüyordu.

Karşılık vermesi çok zor. Alışmama zaman bile vermedi.

Gözlerimin içi dolmaya başladı.

Arkadan Alparslanın sesi geldi.

Sanki...bir şeye tükürüyordu. Aniden ıslak parmaklarını tekrardan deliğimin üstünde hissettim.

Biraz okşadı ve parmak uçlarını içime sokmaya başladı. Aynı anda Çağatayda penisimi tekrardan çekmeye başlayınca aldığım hazla öpücükten ayrıldım.

"D-Dur aynı anda yapma!"
Dedim Çağatayı iktirmeye çalışırken.O ise beni sikine takmadan devam ediyordu.

Alparslan üçüncü parmağı da ekleyince iyice zevkten deliye döndüm.

O kadar haz veriyordu ki korkmaya başlamıştım.

Bunu istemiyorum.

Korkuyorum.

Ama bir yandanda güven duygusu hisediyorum.

"Bunun ilk seferin olduğuna emin misin? Çok fazla hissediyorsun da." Dedi Çağatay sinsi bir ses tonuyla.

Alparslan çenesini enseme dayayarak "Belki fazla hassas ne dalga geciyorsun gavat,sanki sen çok farklısın.Birbirimize mastürbasyon yaparken önce sen boş-"

Çağatay boş elini Alparslanın ağzına götürdü susturmak için.

"Ne sinirleniyorsum ya? Hem hiç de öyle değildi! Şerefsiz..."

Öğrendiğim yeni Bilgi ile ağzımın kenarı yükseldi.

Elimi eşofmanının üstünden penisine attım ve okşamaya başladım.

Beklemediğim bir şekilde başını omzuma koyup kısık esle inledi.

Benimle o kadar dalga geçti,kendine bak be benden daha hassassın.

Bu hali hoşuma gitmedi de değil.

Çok tatlı görünüyor.

"Daha hızlı.."

Bana sürtünmeye başlamıştı, bende işimi yarım bırakan biri olmadığım için eşofmanını ve baksırınıda indirip işime devam ettim.

Ben hızlandıkça kulağıma gelen mırıltılar artıyordu.

Ani bir hareketle elimi penisinden çekti.

"Beraber."

Gözleri öyle haz dolu bakıyordu ki hayır demek gibi bir seçeneğim yoktu resmen.

Kafamı onaylar anlamda salladım ve penislerimizi birleştirip sıvazlamaya başladı.

Arkada Alparslan dördüncü parmağı eklemeye çalışınca kendimi bir kastım bir kastım parmaklarını kırdım sandım bir an.

"Güzelim,rahatla lütfen."

Boynumu öperek fısıldadı kulağıma.

Nedense bu bile rahatlamama yetmişti.

Ama bir dakika.

Dört parmak fazla değil mi ya?
Kafamı çevirdim ve konuşmaya çalıştım ama hem önden hemde arkadan aldığım haz pek bir yardımcı olmuyordu.

"Dört..ah! Parmağa!-Gerek varmı ya! Ngh!"

Kulağıma kısık gülüşünün rüzgarı geldi.

"Sen bizimkilerin ne kadar büyük..."

Dördüncü parmağı zorla içeri soktu.

"Ve kalın olduğunu bilmiyorsun heralde.."

Zevkten kafamı geriye attım ve aynı anda Çağatay da penislerimizi daha sıkı kavramaya başladı.

Gözlerim kararmaya başlıyor ve heryerim titriyor.

Alparslan deliğime son ve en derin vuruşlarını atti ve aynı sertlikte Çağatayda önden penislerimizi sıvazladığında en yüksek inlememdende yüksek bir şekilde inleyip boşaldım.

Çağatayda aynı şekilde boşaldı.

Ve herşey siyaha büründü ve bayıldım.

"Ee...ben boşalmadım..."
Dedi Alparslan.

"Ben hallederim canım."



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

STÜDYO | bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin