#2

158 9 0
                                    

Deniz

"Koşşana amına koyayım, diri diri yiyecekler!"

Ve kovalamaca başladı.hızlı bir şekilde yüriyen zeminden geçip sağ koridora girdik,sonrada sol.

Her arkama baktığımda ve o pankartların varlığını gördüğümde daha çok korkup dahada hızlanıyordum.

Lisede manyak beden hocası bile bu kadar koşturmadı amına koyayım.

Hem burada güvenlik yokmuydu?!

Keske o lanet yayında buraya geleceğimi söyleme gereği bulmasaydım.Ah benim mal kafam.

Yan tarafıma çınarı kontrol etmek amaçlı baktığımda çınar bitmek üzereydi.

Nefesleri düzensiz ve terlediği için alnına birkaç saç teli yapışmıştı.

Zaten lisedede pek sportif değildi gebeş kaplumbağa.

"Çınar aslanım! DAYAN! TEK PARÇA KALIRSAK SÖZ ÇİĞKÖFTE AYRANIN BENDEN!" Dedim umutlandırmak amaçlı.

Bu cümleyi kurduğumda bana baktı.

Yüzünde buruk bir gülümseme...

Hayır,bu gülümsemeyi biliyordum....

"Beni unutma...."

Ve yere kapaklandı. Benim durmaya götüm yetmedi tabiki ama geri geri koşuyordum can yoldaşımın son anlarını görmek için.

Kalabalık çınarın üstüne abanmak üzereyken ikimizde tek elimizi anlımıza koyup asker selamı yaptık.

Ve ağır çekimde dostumu kaybettim.

Ruhuna Fatiha...

Zaman kaybetmeden önüme döndüm ve topuklarım götüme vura vura koşmaya devam ettim.

Çınar sayesinde kalabalık kısa bir süreliğine duraksamıştı ve bu sayede aramızda mesafe açıldı.

O çiğköfte ayranı almazsam şerefsizim.

Koridorda sağa döndüm ve dar bir koridora girdim. Arkama baktığımda kalabalığı kaybettiğimi fark edip bir oh çektim.

Önüme dönüp üstümü düzeltirken 'ne biçim hava Limani burası amına koyayım labirent gibi' diye içimden söylendim.

Kafamı kaldırdığımda karşımdaki manzara ile dona kaldım.

İki adam karşımda öpüşüyordu.

Buna öpüşmek demek az kalır çünkü resmen yiyişiyorlardı.

Bir adam diğer adamı duvara yaslamış bir ayağını kendine çekip adamın duvara daha çok yaslanmasına neden olmuştu.

Diğer adamda ellerini onu duvara sıkıştıran adamın boynuna sarmış karşılık veriyordu.

Oda karanlıktı.yani loş bir ışık vardı ama öylesine yanıyordu resmen.O yüzden yüzlerini pek çıkaramadım.

Onlarda beni fark etmemiş olacaklarki öpüşmelerine son sürat devam ediyorlardı.

_____________________________

-İlahi bakış açısı-

Deniz karşısındaki ikiliyi bir süre izledi.'Garip' diye düşündü. Eşcinsellikle yakından uzaktan bir alakası yoktu.

Hatta eşcinselliği lise son sınıfta dedikodusu çıkan bir çift sayesinde öğrenmişti.

Şimdi ise karşısındaki ikiliyi izlerken bir merak etmemiş değildi.

STÜDYO | bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin