#3

137 10 0
                                    

Bu bölümü canım sıkıldığı için yazdım.
_______________________________________

Deniz

Karanlık bir odadaydım.o tanıdık loş ışığı görünce nerede olduğumu hatırladım. İki adamın önümde malum işlerini yaptıkları yer.

Ama neden buradaydım?
Ve ayrıca nasıl geldim?

Düşüncelerim aniden sırtımdan duvara doğru iktirilmemle yarıda kesildi. Göğsüm duvara sert bir şekilde çarpınca ağzımdan bir hırıltı kaçtı.

"Ne oluyor lan?!"

Götümde hissettiğim hareketlilikle nefes alışlarım hızlandı.

Resmen tecavüz bu!

Arkamdaki adamın eli götümü kavradı ve hafifçe sıktı.Sıkmasıyla beraber duvardaki ellerimi yumruk yapıp kurtulmak için kendimi iktirdim.

Daha doğrusu çalıştım.Adam yerinden oynamadı bile.

Tekrar iktirmeyi denediğimde benle uyumlu olarak kaşık bölgesini popoma bastırınca ağzımdan bir inleme firar etti.

Daha sonra adam iki elimide tutup tam başımın üstünde birleştirip tek eliyle sertçe tuttu.

Kafasını kulağıma yaklaştırdı.Sıcak nefesleri kulağıma değiyor ve ürpermeme neden oluyordu.

Ellerimi kurtarmaya çalıştım ama nafileydi.

"Kıvranma boşuna, hoşuna gittiğini ikimiz de biliyoruz." Adamın bunu demesiyle vücudum hafif bir şekilde titredi.

Bütün kanımın yüzüme ve kulaklarıma çekildiğini hissettim.

Ama kendime gelmem uzun sürmemişti.

"Bırak beni orospu çocuğu!" Dedim kafamı hızla geriye atarak.Amacım kafa atmaktı ama adamın boynuna gelmişti kafam.

Demekki benden fazla uzun değildi.

Kasık bölgesini mümkünmüş gibi dahada bastırdı.Boşta kalan elini göğsüme attı ve hafifçe okşadı,ve sıktı.

"Kes....şunu!" Diyebildim sadece. Şuan resmen inlememek için dişimi kemiriyordum.

Şimdi burada, şuanda inlersem resmi olarak 'izin veriyorum gel beni sik' demiş olurdum.

"Niye? Hoşuna gitmiyor mu?" Artık göğsümü bırakmış gömleğimin düğmelerini açıyordu.Çaresizce kafamı hayır anlamında sallayabildim sadece.

"Ama buradaki arkadaşın hoşuna gidiyor galiba,hm?" Yabancı ses ile irkildim.

Ses aşağıdan geliyordu.kafamı eğdiğimde duvarla arama girmiş bir başka adam vardı.dizlerinin üzerine çökmüştü ve aşağıdan tam gözlerimin içine bakıyordu.

İşaret parmağı ne ara çadır gibi olduğunu bilmediğim pantolonuma dokunuyordu.Sonra pantolonun düğmelerini açıp aşağıya kadar indirdi.

"Lan-" konuşmama fırsat bile sunmadan boxerımıda indirdi.

Ve sadece baktı.
Evet resmen 1 dakika boyunca benim çavuşla bakıştı.

Utancımdan yer yarılsada içine girsem diyordum kendi kendime.

"Büyükmüş" dediğinde mümkünmüş gibi daha çok utandım,ve yanaklarım yanmaya başladı.

Sonra hiç zaman kaybetmeden eliyle yukarı aşağı sıvazlamaya başladı.

"D-dur yama-Ah-" ani hareketiyle başımı geriye attım.Attığım anda bir çift kahverengi gözlerle karşılaştım

Çok güzel bakıyordu serefsiz.İnsanın daha çok bakası geliyordu.Arzuyla baktı ve sonra dudaklarıma yapıştı. Artık inlemelerimi durduramıyorum.

napalım ağzımızıda kapatamıyoruz arkamdaki şahıs sağolsun.Elinin dövmesi çıktı resmen yumruklarımda

Önce sadece normal öpüşmeydi. Sonra dilini dişlerimde gezdirip ağzımın içine sokmak için ağzımı açmamı bekledi.

Açmadım.Sikselerde açmam.

Yani tamam sikiyorlarda, mesajı aldınız siz.

Dilini daha çok zorladı ama nafileydi, inadım tuttumu hiçbir şey yaptıramazdı kimse bana.

Bunca zamandır göğsümü okşayan elinin mememi sertçe sıkması ile ve alttaki adamın aynı anda penisimin ucunu sıkmasıyla sertçe inledim.

Ağzımı açmamla dilini içeri sokması bir oldu.

Dili bütün ağzımı talan etti. Dilimin altı, üstü, sağı,solu,dişlerim, Damaklarım hepsini talan etti.

Verdiği haz ile gözlerim yaşarmaya başladı ve sona doğru geldiğini hissettim. Daha fazla dayanamayacaktım,siktir...

Adam ağzımı talan etmeyi bırakıp boynuma yöneldi. Ağzımdan ayrıldığı zaman anladım nefessiz kaldığımı.

Boynuma ardı ardına öpücükler kondurmaya başladı. Sonuma geldiğimi hissettim ve boşalacağımı anladım.

Ama tam boşalmak üzereyken alttaki hareketlilik durunca boşalamamanın verdiği huzursuzlukla inledim ve gözüm daha çok yaşarmaya başladı.

Ayrıca feci bir şekilde ayaklarım titriyordu,daha fazla ayakta durabileceğimi sanmıyorum.

Memnuniyetsizce alt tarafa baktığımda onunda bana baktığını fark ettim.Gözlerimin tam içine bakıyordu resmen.

"Ne oldu? Dur dedin durdum,niye öyle bakıyorsun?"

İkimizde bilerek yaptığını biliyorduk. Şerefsiz köpek.

"Durmamı istemiyorsun?" Lanet şerefsiz cevabı bilmesine rağmen soruyordu.başımı olumlu anlamda salladım.

"Tamam ozaman,uslu durduğun için sana daha güzel birşey yapacağım."

"Ne yapacaksın la- Ngh! D-dur Ah!" Dedim başımı geriye atarak arkamdaki bedene daha çok yaşlandım.

Penisimi ağzına almıştı.
Ağzı ateş gibi yanıyordu resmen ve buda daha çok kasılmama neden oluyordu.

"Y-yapma,Çı........Çınar??"

Altımdaki çocuğun yüzü aniden çınarın yüzüne dönünce hızla yattığım yerden kalktım.

"Ulan ebesini siktiğim!"

Ve şakk, çınarın yüzüne bir tokat.

"OROSPUuuUUU!! Ne yapıyon lan?!"

O yerde kıvranırken ben etrafa bakıp analiz yapıyordum.

İzmir'deki evimin yatak odasındaydık,çınar yerde kıvranıyordu,az önce çok değişik bir rüya görmüştüm.Ve hepsi o ikilinin suçuydu.Onları bir bulursam ikisinide tek tek sikicem.

"Oh be rüyaymış" diyebildim sadece. Sonra ciddileşip üstümdeki çarşafı hafifçe kaldırdım ve yine bir lanet okudum.Boşalmıştım.Siktir.


STÜDYO | bxbxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin