Első rész

110 5 0
                                    

Igazából minden a TikTok görgetésével indult. Egyik délután unalmamban megnyitottam a platformot és csak elidőztem az oldalon, azonban nem gondoltam volna, hogy akkora botrány készül kitőrni aznap. Megpillantottam egy videót egy ismeretlen fiúról, aki egy kocsiban ül másik kettő ugyanolyan fiúval (klónozták őket?). Az én képemet nézik és ezt ki is vetítik a képernyőre. 

A Tinder lógója jelent meg a felvételen és az, hogy velem beszélgetett az a fiú. 

Közben furcsán konstatáltam, hogy az lehetetlen, hogy velem beszélgessen. Nem csak  Tinderen, hanem akárhol, ugyanis nem ismertem ezeket a fiúkat. Nem regisztráltam fel Tinderre. Valaki másnak kellett lennie. A neve sem volt ugyan az, ugyanis az én nevem Layla, nem pedig Maya. 

Mi a jó isten történt? 

Próbáltam hideg vérrel kezelni ezt az egészet, de amikor a fiúk tovább beszélgettek, akkor az egyik fiú szájából elhangzott egy olyan mondat, hogy ,,Váratlan képet kaptam tőle tegnap este, miután meccseltünk. Nem gondoltam, hogy a lányok ennyire bevállalósak!"

Hogy tessék? 

Nem elég, hogy valaki az én képeimmel próbált meg ismerkedni, ez a valaki még nude-okat is küldözgetett ennek a fiúnak, hogy higgye azt, hogy ez az én testem.  Ez most tényleg velem történt?

Próbáltam hideg vérrel átgondolni a történéseket. Valaki ellopta a képeimet. Rendben, észnél kellett maradnom és meg kellett tennem mindent, hogy tisztára mossam a nevemet. A TikTokon megnéztem, hogy milyen hastagek szerepelnek a videónál, hátha abból többet megtudok, hogy kik ezek. Vagyis ki az a fiú aki állítólag ismeri Mayát, aki félig én vagyok. Ahogy rányomtam a hastagekre, akkor három név is meg volt jelölve. Matt Sturniolo, Nick Sturniolo és Chris Sturniolo. Nagyon nehezen tudtam beazonosítani, hogy melyik névhez melyik korombeli srác passzolt, ugyanis nagyon hasonlítottak egymásra. Tehát ikrek, méghozzá hármasikrek. Csodálatos. 

Egyesével próbáltam megkeresni őket az instagramon. Nem követtem be egyikőjüket sem, csak próbáltam kicsit jobban szemügyre venni, hogy melyik fiú lehetett az, akit én keresek. Akit leginkább kizártam az Nick volt, ugyanis ő volt leginkább az, aki az ikrek közül kilógott. Maradt Matt és Chris, de bíztam benne, hogy Chris lesz az én emberem. Rámentem az üzenetküldés gombra, és írtam neki egy üzentet és megpróbáltam tisztázni vele a félreértéseket. 

Ennek már van egy hete, hogy ezt megtettem. Nem látta az üzenetem, ha meg látta lehet, hogy nem is akart válaszolni, ugyanis privát a fiókom és honnan tudná, hogy igaz amit mondok. 

Úgyhogy belevetettem magam egyfajta kutatásba, hogy jobban megtudjam, hogy kik is ezek, mit csinálnak ők, hogy ilyen ismertek, bár én csak egyetlen TikTok videót láttam tőlük korábban,  de annyira semmit mondó volt, hogy tovább is görgettem.  Mint megtudtam YouTube-ra készítenek tartalmakat, sokszor ülnek a kocsijukba és gyorskajával együtt beszélgetnek. Ezért hát mást sem csinálok napok óta, mint Boston gyorséttermeit járom,  Chris Sturniolo-t keresve és mélyen bízva abban, hogy ha meg is találom, akkor meghallgat. 

Este tíz óra is elmúlt, amikor már a feladás szélén álltam, így hát feláltam a McDonald's parkolójából, felvettem a fejhallgatómat, bekapcsoltam egy a hangulatomhoz  illő Kanye West dalt és elsétáltam a gyorsétteremtől. 

Pontosabban sétáltam volna, ha egy óriási fekete autó nem üt el majdnem. 

- Mondd csak te normális vagy? - Amilyen gyorsan csak tudok lépek hátra egyet és leveszem a fejhallgatót a fejemről és indulok el a vezető ülésen ülő emberhez. - Jézusom! - Eszmélek fel. És ott van. Akivel állítólag beszélgetek. 

- És mondd csak te normális vagy? - Leállítja az utót az egyik iker, majd ő is kapcsol.  - Maya? 

- Nem! - Mondom olyan gyorsan és hangosan, ahogyan csak tudom.- Te melyik is vagy? - Kavarodok össze, mert mind a hárman iszonyatosan hasonlítanak egymásra. 

- Maya, te ezt komolyan csinálod?

- De... De nem is Maya vagyok... Légyszi álljatok félre, had beszéljek azzal, akivel állítólag beszéltem! - Könyörögtem, de irtózatosan valótlannak tűnt a helyzet. 

- Mi az, hogy állítólag? - Szólal meg előszőr az a fiú, aki leginkább hasonlított arra, akivel "beszéltem". - Menjünk innen, Matt légyszi indíts. 

- Ne! Légyszíves, had beszéljek veled Chris! - Ordítottam el magam, miközben már a könnyeim folytak végig az arcomon. - Nekem lenne pár dolgom, amit elmondanék neked. Nem én voltam az, akivel beszéltél. Ellopták a képeimet és az én személyemmel próbáltak veled akármit is csinálni. Én nem Maya vagyok, hanem Layla. - Már a könnyeim potyognak le az arcomról. 

- Hogy micsoda? - Láttam, ahogy kérdőjelekkel a szemében végig mér engem Chris. Vár pár másodpercet, majd arra kéri Matt-et, hogy álljon félre. 


Valótlan valóság // Chris Sturniolo ff.//Where stories live. Discover now