Tizenegyedik rész

92 4 4
                                    


Megfogja a kezemet és a zuhanyzó felé invitál. 

- Na, gyere - hajol felém, kezeit a derekamra vezeti majd egyre közelebb húz magához és amikor már a szánk csak pár miliméterre van egymástól, akkor lehúzza a szoknyám cipzárját. - Ez nem kell már ide!

- Valóban nem - a kezem nekem is elindul a derekán, bevezetem a boxerébe, majd amikor érzem, hogy merevedése van, lehúzom a textilíát róla. Kezeimet visszavezetem a falloszára, rámarkolok erősen, de odafigyelve arra, hogy ne okozzak neki fájdalmat, majd óvatosan magához húz és lágyan megcsókol. Amikor azonban elkezdem a kezem mozgatni, akkor átvált erős és egyben érzéki csókra, kezeit nem is tudja hova tegye. Érjen hozzám vagy hagyja a melleimet esetleg vezesse a hajamba és tépje egy kicsit? 

- Meg foglak dugni Layla... - alig hallom a hangját, szinte a fülembe suttog, majd a nyelvét bevezeti a fülembe. Soha nem gondoltam volna, hogy ehhez hasonló élményem lesz, de valamiért nagyon tetszik és nagyon meglepő, hogy ennyire beindít.

- Jézusom.. akkor cselekedj minél hamarabb... - kezeimet egyre gyorsabban mozgatom a péniszén, azonban ellöki onnan, ugyanis másodperceken belül elélvezne, ha tovább csinálnám. Kezét érzékeny helyekre vezeti. Pontosabban a szeméremajkaimra és ujjait feléleszti. Szemembe néz, miközben egyik kezével éppen gyönyört okoz nekem, a másik kezével pedig a torkomat fogja, amitől alig jön ki hang a számon. Látom a szemében, hogy élvezi, de nem sokáig tudom nyitva tartani a szememet, ugyanis egyre közelebb vezet az orgazmusig.

- Nyisd ki a ... szemed - nyögi Chris a fülembe.

Azonban a mikor kinyitom a szemem, akkor felkap a derekára, a zuhanyzó széléhez visz egyenesen a hideg csempének lök. Chris beáll a zuhany alá, kibaszott szexi, ahogyan a víz végig folyik a testén, a haján és végül az lábaimon is. Kicsit megemel, hogy péniszét belém tudja vezetni. Aztán egyszerre kezdünk el mozogni. Hagyom, hogy Chris ott érintsen meg, ahol szeretne és ahogyan szeretne. 

- Azt a ku... - két lökés között ezeket a szavakat ejti ki a száján, majd száját a nyakamra tapasztja és elkezdi szívni azt. Kezemet a hátára vezetem és az élvezetnek köszönhetően elkezdem karmolni a hátát. Kapaszkodok belé, amire kissé fel is szisszen, de nem a fájdalom miatt, hanem inkább az élvezetnek köszönhetően.

- Ezaz, még... - egyre gyorsabban és erősebben mozog bennem és érzem, hogy nem sok kell a gyönyör eléréséhez. - El fogok menni Chris...

- Nyisd ki a szemed... - teljesítek a kérésének - nézz rám és élvezz el.

Alig pár másodperc múlva az egész testemet remegés járja át, de nem sokkal később Chrissel is ez történik. 

- Jézusom! - szalad ki a száján, de betapasztom a száját a számmal. Heves csókolózásba kezdünk, miközben a zuhany alatt még mindig folyik a víz. Számon nem csak a száját érzem, hanem a vízcseppeket is.

- Ugye tudod, hogy most hogy tudom milyen veled, nem akarok nélküled bármit is csinálni... - majd kezeit a hajamba vezeti, közel húz magához és lágyan megcsókol miközben leemel magáról és érzem, hogy  lábam között hirtelen hiányt érzékelek.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Valótlan valóság // Chris Sturniolo ff.//Where stories live. Discover now