- Most csak szórakozol ugye? - Kérdezte Chris kigülledt szemekkel.
- Bárcsak viccelhetnék ezzel! - Töröltem le az újabb könnyeimet.
- Had foglaljam össze a hallottakat! Elméletileg, bár még ugye bizonyítékot nem mutattál, van ez a lány, Maya, akivel elkezdtem ismerkedni, azonban ez a lány, a te képeidet használta fel. Nem tudjuk, hogy ki ő valójában, de az elmondottak alapján valamelyik követőd lehet, ugyanis privát az instagram oldalad. Mutasd csak meg kérlek! - Nem értettem, hogy miért kellene megmutatnom neki a képeimet, hiszen ott voltam élőben előtte és rájöhetett volna arra, hogy ugyanaz a lány vagyok valóban, aki a képeken van. - Csak a biztonság kedvéért, kérlek.
Válasz helyett csak elővettem a zsebemben lapuló telefonomat, megnyitottam az instagram alkalmazást és rákattintottam a profilomra. Chris a sapkáját hátrafordította, elvette a telefonomat és szemügyre vette az oldalamat. Nem sok mindent osztottam meg magamról, de szembetűnő volt az a pár kép, ami a Tinderen is megtalálható volt. Chris a kelleténél jobban el időzött az egyik képnél, de mikor a torkommal kiadtam egy érdekes hangot, akkor már egyből kapcsolt és visszaadta a készüléket.
- Sajnálom. - Mondja, majd elindul az autó felé.
- Ennyi? - Kérdeztem tőle, majd elindulok utána, hogy érzékelje, hogy én még akarok vele valamennyit beszélni és nem szeretném, hogy visszaszálljon a testvérei mellé az autóba. - Azért nekem lenne még néhány kérdésem hozzád!
- Mint például? - Keze már a kocsinak a kilincsén volt, és egy mozdulat választott el attól, hogy beüljön az autóba. - Szerintem mindent megbeszéltünk!
- Te hülye vagy? - Tettem fel a kérdést, de magam is meglepődtem, hogy ilyen offenzív módon támadtam rá valakire. - Ne haragudj, csak... Csak...
- Te ismersz minket amúgy? Tudod, hogy kik vagyunk? - Jött közelebb hozzám. - Azért kérdezem, mert gyakran van ilyen. Valaki másik személynek adja ki magát, ugyanazokkal a képekkel ismerkedik, csak a nevét változtatja meg.
- Van ilyen? - Hihetetlen volt számomra, hogy ezek szerint fordult már elő ilyen vele vagy valamelyik testvérével. - Nem ismerlek titeket. Alig egy héttel korábban tudtam meg azt, hogy kik vagytok. Írtam neked instagramon is, hátha hamar elérlek, de mint láthatod nem sikerült. Nem tudom, hogy kik vagytok, hogy te ki vagy és nagyon kellemetlen a részedről is a helyzet és az én részemről is. Valaki az én képemmel akart téged felszedni vagy elcsábítani vagy honnan is kell tudnom, hogy mit akart veled csinálni, ugyanis nem én voltam.
- És az a kép? - Tette fel azt a kérdést, amitől az eleje óta féltem.
- Milyen kép?
- Amit küldött.
- Ne haragudj Chris a következő szavakért, de honnan a picsából kellene tudnom, hogy milyen képet küldött neked az a pszichopata? - Ordítok rá és a mondat végére paradicsommá változik a fejem. Chris egyszerre vette a lapot és nekiállt magyarázkodni.
- Kaptam tőle egy képet ahol egy női nemiszerv és egy férfi nemisz... - Nem hagyhattam, hogy befejezze a mondatot.
- Ne is folytasd. Undorító. Nem, semmi közöm nincsen ehhez se. Jézusom, fúúúj!! - Lehajoltam a közeli bokor fölé, ugyanis megkavarodott az előbbi információtól a gyomrom.
- Sajnálom, és én is lehettem volna okosabb. Nem is kellett volna felmennem arra a társkeresőre, hiszen benne van a pakliban az, hogy ilyen és ehhez hasonló esetek történnek. Ne haragudj kérlek, de ... - Hirtelen elhalgatott, elcsípte a mondat végét.
- De? - Tettem fel a kérdőszót, amire reméltem, hogy kapok választ.
- De örülök, hogy tisztázódott, mert ilyen szép lányhoz nem is olyan trágár és ocsmány stílus illik, ahogyan írt nekem Maya.
- Nem tudok ezzel az információval mit kezdeni. Talán egy bók volt ez most? - Tettem fel a kérdést, ugyanis tényleg nagyon érdekelt, hogy ezt most képpen szánta nekem.
- Hát, veheted annak, mert annak szántam.
- Köszi, sapi! - Gyorsan rögtönöztem egy becenevet.
- Nem kellene hazavinni téged? Kezd hideg lenni. - Igaza volt. Annak ellenére, hogy június közepe volt, még nem volt elég egy farmer rövidnadrág és egy trikó.
- Nem errefelé lakok. A város másik részén. - Osztottam meg a privát információt, amit okosabb lett volna magamba tartani.
- Mi is. Elvihetünk egy darabig.
YOU ARE READING
Valótlan valóság // Chris Sturniolo ff.//
RomanceKi ne ismerné Chris Sturniolot? Egy fiatal, sikeres, magabiztos és annál inkább szexibb 21 éves youtuber fiút, akiért lányok milliói rajonganak? Layla nem ismeri őt, viszont Chris ismeri Mayát. Maya pedig Layla képeivel próbál ismerkedni a Tinderen...