42;
Hayat, evren ve her şeye dair nihai
sorunun cevabıdır.— The Hitchhiker's Guide to the Galaxy,
by Douglas Adams, 1979
_Nefes nefese kalmış bir halde elindeki su tabancasıyla birlikte kendine siper olarak belirlediği duvarın dibine çöktüğünde aceleyle yüzünün önüne gelen ıslak saçlarını parmaklarıyla geriye doğru taradı. Yurt bahçesinde bulunan çeşmeye oldukça uzak bir konumdaydı, tabancasına doldurduğu suyun bitmek üzere olduğunu gördüğünde derin bir nefes aldı. Etraflıca düşündüğünde bir anda her şeyin nasıl bu konuma geldiğini kestiremiyordu.
Her zamanki haftasonlarından yalnızca biriydi, havanın gereğinden fazla sıcak olması dışında absürt yahut farklı olan bir durum yoktu. Baharın etkisiyle kanı kaynamaya başlayan öğrencilerin fazlasıyla gürültücü ve enerjik oluşu yüzünden kendini yaşlı hissettiği bir anda, bahçede öylesine dolaşırken nereden geldiğini anlamadığı Jungkook; önünde iki su tabancasıyla belirene kadar bunu düşünüyordu.
Elindeki su tabancalarını ne yapacağını, ne için kullanacağını sormaya fırsat bulamadan Jungkook; birini onun kucağına doğru atmış ve hemen sonrasında, yalnızca "Kaç." diyerek niyetini belli etmişti. Beklenmedik şeylerin hepsi, her zaman Jungkook'tan çıkardı. Onu tanıyan herkesin ortak düşüncesi buydu ve Jungkook, bunu yine kanıtlamak istermişçesine davranırken Taehyung; tahmin bile edemeyeceği bir anda kendini Jungkook ile su savaşı yaparken bulmuş, kaçmaya fırsat bulamadan sırılsıklam olmuştu.
Bir yerden sonra bunu keseceklerini düşünüp ona ayak uydurmuştu fakat ikilinin su savaşı yaptığını gören arkadaşları, olaya su şişeleri ile dahil olurken yurdun bahçesinde bir anda ortaya çıkan görüntü inanılmazdı. Herkes birbirini ıslatıyor, birileri sürekli kaçarken diğerleri hep kovalıyordu fakat kimin ne yaptığı kesinlikle belli değildi.
Ortalıkta koşuşturmaktan ve ıslanmaktan yorulan Taehyung, bir yerden sonra Jungkook'u kaybetmiş ve savaşmaktan vazgeçerek duvarın dibine çökmüş bir halde yalnızca birkaç dakika önce güneşe küfreden kendisi değilmiş gibi, direkt olarak duvara çarpan güneşin keyfini çıkarmayı planlıyordu. İliklerine kadar ıslanan birinin keyif alabileceği bir anın içerisindeydi. Kafasında herhangi birinin hedefi olmadan çeşmeye nasıl ulaşabileceğini hesaplarken arkasında hissettiği hareketlilik yüzünden istemsizce olduğu yerde sıçradı. Kim olduğunu, nereyi hedef aldığını dahi görmeden tabancasında kalan son suyu da fütursuzca boşalttığı esnada arkasına çöken Jungkook'un yüzünün ortasına su sıktığını fark ettiğinde durdu.
Hiçbir şey yapmadan yüzünün ortasına yediği suyun biteceği anı bekliyormuş gibi görünen Jungkook'un yüzüne yapışan saçlarına ve gözlerini sımsıkı yumarak duruşuna kıkırdamaya başladığı anda Jungkook, hafifçe kafasını sallayarak elinin yardımıyla, gözlerini açabilmek adına, yüzündeki fazla suyu silmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The 42
Fanfiction"Bizden ne komşu, ne düşman, ne de arkadaş olur." university & dorm au! ! 15.01.2024