SİYAH HARELER

37 3 1
                                    

İlk öncelikle bu benim ilk kitabım eğer bir hatam olursa lütfen görmezden gelin sizi seviyorum...

Bugün, yine sıkıcı davetlerden birine davetliydim. Egosu tavan yapmış, parası olmasa kimsenin yüzüne bakmayacağı insanların kendini göstermek, ben çok güçlüyüm demelerinin dolaylı yoluydu aslında davet. Şimdi ise boydan boya uzanan dolapların yanındaki büyük makyaj masasının ışıklı aynasından kendime bakıyorum.

 Ben ailesinin kalan tek şeyi koruyan Asel, yeraltı mafyalarının taktığı isimle "TK" açılımı teknoloji kraliçesi olan bu takma isim beni yansıtıyordu aslında çünkü yeraltında bende iyi teknolojiyi kullanıp, yönetebilen kimse yoktu.Mafyalar genelde birbirlerinin sistemlerini çökertmek için benimle çalışmak isterlerdi ama tabi ki herkesle çalışmıyordum.

 Amaçlarına, kimi çökertmek istemelerine bakıyordum. Çünkü çocuklara zararı olan her şeyden kaçıyordum. Birde kimi karşıma alacağım vardı. Tabi ki de güçlü birini karşıma almak istemezdim. Ben bunları düşünürken odamın kapısı açıldı. Gelen kişinin Yaren olduğunu bildiğim için bakmaya gerek duymadım. "Yarencim elbisem geldi mi?" yavaşça arkamı döndüm.

 "Evet, Asel geldi. Hatta onu getirmiştim" geri önüme dönüp makyaj yapmaya başlarken "Şu koltuğun üstüne bırakır mısın?" göz makyajıma başlarken Yarenin hayranlık dolu sesi geldi. Kızım senin şu zevkine bayılıyorum ya"


"Tabi kızım karşında koskocaman TK var." Bu dediğime ikimizde kıkırdarken Yaren yavaştan kalkarak zaman ben kaçar" elini sallayarak görüşürüz bile dememe izin vermeden odadan çıkmıştı. Kız gerçekten de kaçmıştı. Yâren gittikten sonra makyajıma odaklanmıştım. Makyajımı bitirdikten sonra elbisemi üstüme geçirdim. 

Bütün bedenime saran derin sırt dekoltesi ve derin bacak dekoltesi olan siyah bir elbiseydi altına gümüş rengindeki topuklu ayakkabımı ve çantamı alıp dışarı çıktım. Aliş beni orda bekliyordu. Aliş'im ne haber"

"İyi Kraliçem bu ne güzellik böyle"

."Teşekkürler Aliş. Hadi bir an önce gidelim de bitsin bir an önce"

Bunu dememle kapıyı açtı ve elini uzattı. Bu haline gülerek oyununu bozmadan arabaya bindim. Aliş ve Yaren çocukluktan beri en yakın arkadaşlarımdı. Hatta bu hayatta tek önemsediğim insanlardı. 

Aliş ve Yaren küçüklükten beridir sürekli atışsalar da birbirlerine canını vereceklerini biliyordum. Ben bunları düşünürken araba yolculuğumuz bitmişti. Aliş yine oyunu bozmadan kapımı açıp elini uzattı

Elini tutup araçtan çıkarken "bu oyunu çok sevdin galiba Aliş" hem alaycı hem de neşeli sesimle

"Ay kız valla çok eğlenceli" Bu dediğine ikimizde kahkaha atmaya başladık gülmemi kesen şey tüylerimin diken diken olmasıydı bu his ne zaman izlensem ortaya çıkıyordu. Başımı çevirmemle simsiyah harelerle göz göze gelmem bir oldu bu gözler sanki dipsiz bir uçurum gibiydi ve ben baktıkça o uçurumdan aşağı düşüyordum. 

Adamla aynı anda birbirimizi incelemeye başladığımızda onun ne kadar çekici ve yakışıklı olduğunu fark ettim. Tanrı aşkına buda neydi böyle Aliş'in beni kolumdan cimciklemesiyle sanki bir kâbustan uyanır gibi irkilmiştim.

"Kız çok beğendiysen sana alalım ha" Alinin eğlenen yüzüne bakıp yüzümü buruşturdum. "Bana bak Ali sana buradan bir uçarım görürsün" ali kahkaha atıp koluma girdi. "Tamam, kız kızma espri yaptım." Ona ölümcül bakışlarımı göndermekle yetindim bu cümlesine. İçeri girdiğimizde şık beyaz ve siyahın hâkim olduğu büyük bir salon karşıladı bizi "Öf ya kesin çok sıkılacağız"

Alinin sıkılan sesini duyduğumda mekânı incelemeyi kesip ona döndüm. Ne yapalım Aliş kaderimizde varmış." Sesimden resmen sıkıntı akıyordu "Allah'ım ne olur birazcık olay istiyorum birazcık "Aliş'in dediklerine âmin diyerek katıldım biraz adrenalin iyi gelirdi aslında. Yanımıza gelen garson alkollü kokteyl servis etti. Alkolü içerken kanımda gezen alkol iyi gelmişti bedenime.

"Kız bunun tadında biraz değişiklik var. Cimri puştlar" alinin dediği üzerine bende dikkatlice içtiğimde cidden değişik bir tat almıştım.

"Evet de Aliş bu işin içinde bir şey olmasın" kıstığım gözlerle Aliş'e bakmaya devam ettim. "hayır, be yani olmaz bence" birkaç saniye sonra "AY kesin zehirlediler bizi vasiyetimi vermedim daha ben" Aliş'in bu dediğine kısık sesle güldüğümde başımı kaldırdım.

 Ve az önce gördüğüm siyah harelerle tekrar göz göze geldim. Hadi ama noluyor bana! daha fazla bu bakışlara dayanamadığım için Aliş'e eve gitmek istediğimi söyledim. Aliş ani tepkime şaşırsa da dışarı çıktık. O bakışlardan kurtulduğum için rahatlamıştım. Arabayla giderken gözlerimden uyku akıyordu. Koltuğa oturduğum an uykuya dalmıştım bile. 

Arabanın ani fren yaptığını hissettim ama bedenim uyanmak istemiyor göz kapaklarımı açmamı engelliyordu. Bir süre sonra kapı açıldı ve bir beden beni kucağına aldı. Vücuduma değen ani soğuklukla titredim. Buram buram kokan okyanus kokusuyla karışık sigara kokusuyla daha da mayışan bedenim daha fazla dayanamadı ve derin bir uykuya daldı...

1.BÖLÜM SONU

Bölüm nasıldı?

Sizce Aseli kim kaçırdı?

lütfen yorum yapmayı unutmayınn <3

ASELWhere stories live. Discover now