✯ AUTORYTETY ✯

112 8 13
                                    

Hejka. Dzisiaj na szybko kochani. Dzisiaj taki krótszy rozdział dotyczący manifestacji therian, bo czuję, że zarówno młodszych therian jak i doświadczonych, trzeba bardzo kształcić na temat autorytetów. Przeczytajcie ten rozdział i zastanówcie się. Nad sobą i innymi. Z góry już tutaj napomknę że nie miałam na celu nikogo obrazić.

Proszę, niech ktoś, kto to rozumie, wytłumaczy mi jedno. Po jaką cholerę wy macie za idoli popularnych therian? PO JAKĄ? Wiele razy w bio jakichś therianskich kanałów widzę: „my idols are Cicada and Phenic Fox" albo „do wszystkich therian: Opal jest naszym przywódcą!"

Ja patrzę na to inaczej.
Moim skromnym zdaniem popularność powywracała im w głowach. Nie że jestem zazdrosna czy coś. Ja po prostu tego nie rozumiem. Bo przedstawmy sprawę bez patrzenia na media społecznościowe:
Czy to Kade, czy Phenic, czy Cicada czy Opal, wszystkich łączy jedno - są therianami, tak jak MY. Wszyscy jesteśmy równymi, takimi samymi therianami. Nie ma podziału na lepszych i gorszych. Wszyscy jesteśmy therianami. Oni jeszcze robią quadrobics. No halo, tak samo jak MY. MY też robimy quadrobics. Jesteśmy tak samo godni podziwiania jak oni. Czyli jakby rzucić okiem hejtera na tą sprawę to tak właściwie za nic.
A teraz popatrzmy na to przez pryzmat popularności, subskrybentów. „Wow, ale on jest super bo ma dużo subskrybentów", „Ale on jest super, od dzisiaj jest moim idolem".

Nie czarujmy się, w dzisiejszych czasach największą rolę gra popularność.
Za osobą która ma po 100 tysięcy, milion subskrypcji podąża wszyscy, bez względu na to jak bardzo ta osoba byłaby niedoświadczona.
Za mało popularnym nie podążą, bez względu na to, jak będzie mądry, inteligentny czy doświadczony.

Ja rozumiem że młodzi potrzebują autorytetu, który mogliby naśladować. Ale dla mnie to jest bez sensu. Każdy jest kowalem swojego losu i każdy powinien skupić się na sobie. Ja na przykład miałabym wątpliwości żeby dać się poprowadzić pod przywództwem takiego Phenic Foxa czy Cicady gdybyśmy mieli stworzyć jedną wielką grupę zrzeszającą therian z całego świata. To, że są dobrzy w quadrobics i charyzmatyczni że zbierają tyle subskrybentów to wcale nie znaczy, że mogliby nas dobrze poprowadzić. Nie wiemy czy podjęliby dobre wybory i czy w ogóle umieliby dowodzić. Należy też pamiętać, że mimo tego, że jesteśmy therianami, łączą nas języki, którymi mówimy oraz religie, a to często jest przyczyną wojen i konfliktów zbrojnych na całym świecie, więc dlaczego nie miałoby być w naszym gronie?

Autorytetami powinni być ludzie, którzy dokonali wielkich czynów, których chcemy naśladować. W przypadku karateków będzie to założyciel karate, Gihin Funakoshi, a w przypadku chrześcijan Jan Paweł II. Nie ma jednoznacznie kogoś, kto zapoczątkował by theriantopię, bo ona narodziła się sama z siebie, więc co idzie za tym nie ma theriana, którego można potencjalnie „naśladować". A jeżeli już, to nawet w prawdziwym życiu, nie powinno się uznawać za swoich idoli celebrytów, sportowców, w naszym przypadku quadrobistów, a therian mądrych i doświadczonych. I nie mówię tutaj o sobie, bo ja takim therianem nie jestem, ale głównie o jakichś pełnoletnich therianach o dużej mądrości. Tacy niestety nie udzielają się w internecie.

Oczywiście to jest moja własna opinia, a nie fakt i nie zmuszam nikogo do przyjęcia moich poglądów. Wyrażam jednakże swoje stanowisko, byście mogli zobaczyć, jak ja postrzegam tą sprawę. Ja jednak osobiście mówię, tu i teraz że ja nie będę miała za idola żadnego internetowego theriana. I jeżeli kiedykolwiek przyjdzie nam do wybrania, za kim mamy podążać, podążę tylko i wyłącznie za samą sobą.

Sorki ale jak dla mnie podążanie za takimi samymi ludźmi/therianami jak my jest po prostu bez sensu.

Mimo wszystko podziwiam Was, moi kochani, za wytrwałość i za to że macie odwagę być dumnymi therianami. Pamiętajcie że każdy z nas ma własną opinię ❤️ Trzymajcie się tam ciepło!

Zgadza się ktoś tu ze mną czy tak średnio? Dajcie znać w komentarzach!

Niezbędnik każdego therianaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz