4. Hatıralar ve Anılar

43 7 82
                                    


Atlas'la olan konuşmamız benim çalan telefonum ile yarım kalmıştı . Telefonum çalınca, o da izin isteyip evine gitmişti . Bende daha fazla bahçede durmayıp odama çıkmıştım . Yatağıma uzanıp, Sude'nin ısrarlı arayışına karşılık olarak telefonumu oflayarak açmıştım . 

" Of Sude, bazen en güzel anların katili oluyor şu zamansız arayışların ! "

" Ayy ,Atlasla mı konuşuyordunuz yoksa ? "

Yüzünü görmesemde, yüzünü buruşturup, dudağını ısırdığını tahmin edebiliyordum . 

" Evet, konuşuyor-duk- ! Hemde 3 ay aradan sonra ilk kez ! "

" Çok özür dilerim, minik kekiim ! "

Gerçekten üzüldüğünü anlayabiliyordum çünkü benim kadar o da sıkılmıştı, Atlasla aramızdaki bu gereksiz soğukluktan . 

Atlasa olan aşkımı birtek o biliyordu bu zamana kadar . Tabii, Berat ile Berna da öğrenmişlerdi artık ama... Ne kadar az kişi bilirse, o kadar iyiydi bence . 

" Ee sen neden aradın beni, hayrola ? "

" Sana bir bombayı patlatmak için aradım, bebeğim ! "  

Sesindeki heyecan ve sabırsızlık benimde heyecanlanmama sebep olmuştu .

" Dökül çabuk ! "

" Hani şu Baran vardı ya, "

" Sarışın Bomba ! " diyerek bölmüştüm konuşmasını . Sude'nin bir süredir hoşlandığı bir çocuk vardı . Önceleri adını bilmediği için "Sarışın Bomba" diye anlatırdı onu . Tabi şu sıralar ses seda yoktu Sarışın Bomba cephesinden . Ama belli ki, gelişmeler vardı .

" Evet, Sarışın Bomba'm . Biz, 5 gün önce küthüphanede karşılaştık onunla sonra birlikte oturup kahve falan içip sohbet ettik . Sonraa... Benden numaramı istedi . "

Ufak çaplı bir çığlık attım ve kucağımdaki yastığımı yere fırlattım .

" Eee ne yaptın ? "

" Ne yapacağım be, uzun zamandır beklediğim fırsat ayağıma gelmiş . Verdim gitti ! "

İkimizde kahkahaya boğulmuştuk ve sevinçten yatağımda bir sağa, bir sola yuvarlanmaya başlamıştım . 

" Ama yani aşk olsun Sude ! Bana bunu neden daha önce söylemedin ? "

" Ayy o kadar heyecanlıydım ki, unutmuşum . Birde biz beş gündür hep konuştuğumuz için istediğim sonuca varmadan kimseye birşey söylemek istemiyordum . " 

Kaşlarımı çatarak sordum, " İstediğin sonuç mu, o neymiş ? Zaten istediğini almamış mıydın ? "

" Biz... Baranla dün itibari ile çıkmaya başladık ! "

" Ne !? "

" Evveet ! "

Gerçekten en yakın arkadaşım istediğini bu kadar kısa bir sürede elde edebilirken, benim 14 yıldır çabalamama rağmen "arkadaşlıktan" bir adım öteye gidemem tamamen şanssızlıktı .

" Senin adına o kadar sevindim ki, mutluluklar dilerim bitanem . "

Aklıma ne zaman Atlas'ın imkansızlığı gelse biranda modum düşüyordu . Daha az önce sevinçten havalara uçarken şimdi arkadaşımın mutluluğuna ortak olamayacak hale gelivermiştim . Sesimdeki sevincin azaldığını Sude de hissetmişti .

SafirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin