Smut var aşkolarr
Bu kutlama için bir gece mekanı kapatılmıştı ve doktorlar, asistanlar gelmişti. Hastanede ise acil açıktı ve nöbetçi doktorlar vardı.
Alkol tekrar dağıtılmaya başlarken Dusan, arkadaşı Ryan'a döndü.
"Kardeşim kusacağım sanırım."
Diyip hızla lavaboya koşmuştu. Kapıyı açtığı sırada birinin göğsüne toslamıştı. O tam düşecekken tosladığı kişi onu tutmuştu belinden.
"Dikkat et Dusan."
"Tamam Edin. Ama eğer üstüne kusmamı istemiyorsan sal beni."
Diyip klozete koşmuştu ve eğildiği gibi kusmaya başlamıştı. Bir anda sırtında hissettiği el ile oralı bile olmadı. İşi bitince sifonu çekip çeşmede ağzını çalkaladı.
"İyi misin Dusan?"
"Saol Edin, iyiyim."
"Eve gitmek ister misin?"
"Aslında bu gerçekten iyi olur. Ama Ryan'a haber vermeliyim."
"Tamam."
Beraber tuvaletten çıktılar. Dusan, gözleri ile Ryan'ı aradığında bulamamıştı.
"Acaba geceyi hangi doktorla geçirecek..."
"Bir ara Ryan'ın, dermatolog Sebastian Szymanski ile bir ilişkisi olduğu yayılmıştı hastane arasında fakat kısa süre içerisinde ikisi tarafından da reddedilmişti. Belki ilişkileri gerçektir ve onunladır, çünkü Sebastian'da buradaydı ve şuan yok."
"Doğru, neyse gidelim biz."
Beraber Edin'in arabasına bindiler. Edin ise kendi evine doğru sürmeye başladı. O da sarhoştu ve çevirmeye girmemeye çalışıyordu.
Kestirmelerden geçe geçe eve varmışlardı.
"Ama burası benim evim değil ki."
Dedi Dusan arabadan inmez iken.
"Evinin adresini vermedin çünkü bana, bende seni kendi evime getirdim."
Dusan, en sonunda ikna olup inmişti arabadan. Dusan, Edin'den daha sarhoştu, Edin, Dusan'dan daha sarhoştu.
İkiside bu gece olan hiçbirşeyi yarın hatırlamayacaklardı.
Edin ve Dusan'da zorda olsa girmişti eve. Edin, ayağı ile kapıyı kapatıp Dusan ile beraber yatak odasına çıkmıştı.
"Rahat birşeyler ister misin?"
Dusan'ın cevabını beklemeden dolapta eline ilk gelen iki parçayı fırlatmıştı.
Dizinin üstüne kadar gelen şortunu -Dusan'a daha kısa ve bol gelecek olan şortunu- ve beyaz bir tişört vermişti. Dusan kıyafetleri giydiğinde şort çok bol gelmişti ve her an belinden düşebilirdi.
"Önümü göremiyorum şu şortun iplerini bağlasana..."
Dusan ayakta uyurken Edin'de tek dizinin üstüne çöküp Dusan'ın üstündeki şortunun iplerini bağladı. Kendisi üstünü giyerken Dusan çoktan yatağa girmişti bile.
Edin'de yatağa girip Dusan'a döndü. Üstlerini örttü. Dusan her gece birşeye sarılıp uyurdu, bu yüzden sıkıca Edin'e sarılmıştı.
.
"Sen kimsin?"
"Seni almaya geldim, senin süren doldu."
"Ne diyorsun sen be?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my baby- edsan
FanfictionEdin Dzeko ve Dusan Tadic aynı hastanede çalışıyor. Edin Dzeko nörolog, Dusan Tadic ise kadın doğum uzmanı fakat arada erkek hastaları da oluyor. Hastane bir gün bir kanser hastasını kurtardıkları için parti verdikleri sırada alkollü olan Edin Dzek...