Neredeyse bir ay olmuştu. Dusan artık değişen duygularından ve her an gelen kusma hissinden birşeyleri anlasada tam emin olmak için test yapacaktı. Kan testi bölümüne gelmişti ve işlem bittikten sonra 5 dakika sonra ki randevusu için odasına gitmişti.
İçeri girdiğinde hasta erkenden gelmişti. Dusan kapıyı kapatıp hastanın yanına geldi ve elini uzattı.
"Merhaba, Deniz'di değil mi?"
"Evet, sizde Dusan Tadic olmalısınız?"
Dusan gülümseyerek başını salladı ve askılıktan önlüğünü alıp giydi.
"Sedyeye yatıp karnını aç Deniz'cim."
Deniz, sedyeye yatıp karnını açtığında Dusan'da ultrason aletini hazırladı ve daha sonra Deniz'in karnına o soğuk jeli sürdü. Daha sonra ultrason aletini karnında gezdirdi.
"Evet, bebeğin çok sağlıklı..."
"Hala cinsiyetini göstermiyor mu?"
"Bakıyorum amaa... Maalesef, nazlı herhalde biraz sizinki."
Dusan ve Deniz aynı anda sırıtırken Dusan biraz daha inceledikten sonra makineyi kapatıp kadına peçete uzattı. Deniz karnını silip peçeteyi çöpe attıktan sonra tişörtünü kapatıp sedyeden indi ve Dusan'ın masasının önündeki deri koltuklardan birine oturdu.
Dusan, bilgisayarından birşeyler baktıktan sonra Deniz'e döndü.
"Sana verdiğim ilaçları düzenli olarak kullandın mı? Eğer kullandıysan şuana kadar bitmiş olmalı, ona göre yenilerini yazacağım."
"Evet evet kullanıyorum ve bittiler. Yenilerini yazabilirsiniz."
Dusan başını sallayıp yazdığı reçeteyi kadına uzattı.
"Geçmiş olsun Deniz hanım, dikkat edin."
"Sizde."
Kadın kapıdan çıkarken Ryan ile karşılaştı.
"Hop hop, hanım abla dikkat et."
Diyip içeri geçti ve kapıyı kapattı. Daha sonra hemen Dusan'ın yanına geldi. Elindeki kahveleri masanın üstüne koyup ayağa kalkan arkadaşına sıkı sıkı sarıldı.
"2 saat oldu fakat çok özlemişim seni."
"Bende seni özledim Ryan'ım."
Dusan'da sıkıca sarıldı arkadaşına. Sonra yerlerine oturdular. İkiside kahvelerini ellerine aldılar.
"Ryan ben birşey konuşacağım senin ile."
"Efendim timsah bahçem?"
"Timsah bahçem ne be?"
"Hani aşk bahçem diyorlar ya, benim aşkım da timsahlar. O yüzden bundan sonra ben sana timsah bahçem diyeceğim."
"Gerizekalı..."
"Neyse ne diyordun sen?"
"Daha sonuçlar gelmedi ama ben kesinlikle hamileyim."
"Ne, emin misin?"
"Evet... O geceden sonra oldu tüm bunlar... Şu sonuçlar bi' çıksın, senin yanına geliyorum. Babalık testi için, çünkü o gün kimin ile ne yaşadığımı hiç hatırlamıyorum. Bu yüzden sana ihtiyacım var."
"Her zaman kapım açık..."
Kapı açıldı ve elindekş kağıtlarla birisi geldi.
"Test sonuçları Dusan Bey, hamilesiniz. Belki birine vermek istersiniz diye 2 tane çıktısını çıkarttım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my baby- edsan
FanfictionEdin Dzeko ve Dusan Tadic aynı hastanede çalışıyor. Edin Dzeko nörolog, Dusan Tadic ise kadın doğum uzmanı fakat arada erkek hastaları da oluyor. Hastane bir gün bir kanser hastasını kurtardıkları için parti verdikleri sırada alkollü olan Edin Dzek...